Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@nicocorsa wrote:
best zo snel mogelijk terug gaan of telefonisch even verwittigen .
want wil toch zeggen dat er iets niet 100 % staat .
of een kleine afwijking heeft . is normaal wel snel rechtgezet . opgelet het is ook paas weekendIk heb al contact gehad en moet dinsdag gaan.
Thx voor de reactie.nicocorsa wrote:ik ging er van uit met vorige post . dathet stuur schuinstaat na de uitlijnig
Klopt@nicocorsa wrote:
als u stuur niet recht staat is u wagen niet goed uitgelijnd.
wijkt u voertuig mss af naar links hts .
mss even terug gaan voor dit even te melden
Ik zal morgen nog eens een recht stuk rijden. Vandaag op de snelweg gereden en trok idd naar rechts.
De garage had de resultaten uitgeprint en die wisten mij te vertellen dat alles ok was.
Maar van die letterkes en cijferkes ken ik nie veel. :hmmz
Ik zal nog eens contact opnemen met de garage.Vorige week gaan laten uitlijnen.
De wagen is volgens mij goed uitgelijnd maar mijn stuur staat niet 100 procent recht. (Plat)
Mijn stuur staat ongeveer “-5 graden” laten we zeggen. Kan dit rechtgezet worden?
Of staat een stuur nooit recht?Verbruik heeft veel te maken met rijgedrag é.
In stad zit ik aan 8 liter.
En autostrade aan 6 liter met een 130 pk.
Met een 18 inch of een 20 inch heeft het verbruik weinig te maken.@Asura wrote:
Hallo allemaal,
Ik wilde vanochtend mijn dagrijverlichting vervangen. Echter krijg ik het lampje er niet uit. Buiten dat ik er bijna niet bij kom, krijg ik na het indrukken van de pennetjes de lamp er niet uit.
doe ik iets fout?Welk een type heb je genomen?
Mss een linkje.
Alvast bedankt@Remonija wrote:
H7, zie onderstaande links met lampen bij GM tuningparts, deze heb ik er ook in zitten
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4290/opel-insignia-dagrijverlichting-mega-white-aanrader” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/344/gp-thunder-h7-xenon-look-7500k” onclick=”window.open(this.href);return false;
Geven die onderste een foutmelding op de boordcomputer?
Staat er niet duidelijk op@Opeloco wrote:
Die “wittere” drl heb ik ook gehad, zijn idd iets lichten dan de originele maar ik ben toch blij dat ik over gegaan ben op de ledlampen, dat is pas wit. Die foutmelding neem ik er graag bij.
Tip: als je je lampen veranderd naar die gp thunder, doe dan ook gelijk die van je mistlichten, dan wordt alles mooi wit als alle lampen branden :thumb
Opeloco mss een URL welke je besteld hebt?
Of komen die allemaal van Eugène?Niemand nen glazen bol?
;)@Opeloco wrote:
Die 20″ opc line velgen zijn bij mijn weten nog niet nagemaakt, enkel in 19″… maken ze eens een velg na maken ze die in een kleindere maat :hmmz
Ben idd de opc velgen in 19 inch al tegen gekomen. Vandaar mijn vraag.
@cocker wrote:
Mooi maar ziht OPC velgen? Ik heb er ook onder zitten en de garage heeft een echte OPC en die zien er echt helemaal anders uit
Zou het kunnen dat België en NL verschilen van catalogus???Dit zijn opc line velgen.
Steken jullie daar antidiefstal moeren op?
En welke?Mss een dom vraagske
Binnen 2 weken ga ik om mijn 2de hands opc line velgen.
Om geen kat in een zak te kopen, staat er een merk teken in de velg?
Dat het originele opel velgen zijn.
Of bestaat zoiets niet in namaak?
(lees, mindere kwaliteit)
Of is dit een beetje te ver gezocht?@Zongenieter wrote:
Ik heb, toen ik mijn Insignia had, Promaxx veren laten monteren. Voor en achter -40 mm.
De auto heb ik ruim 4 jaar in bezit gehad en ze hebben er vanaf het begin onder gezeten. Zijn super goed bevallen.Opmerking: Auto hing niet achterover zoals sommige wel aangeven bij hun verensets.
Van de promaxx en vmaxx veren heb ik niet zoveel goeds gelezen op enkele forum’s.
Iemand ervaring met veren van kw?
http://www.kw-suspensions.eu/int/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Die leveren ook veren van -3 met goca attest.
Zoals vermeld zou ik er liefst kopen van intraX maar, die hebben geen coca.
En in de vmaxx en promaxx 35/45 heb ik minder vertrouwen op langer termijn.@Zongenieter wrote:
Veel vragen hier op het forum over verlagen.
Mijn Insignia heb ik laten verlagen met Promaxxveren – 40 mm.
Spacers voor 10 mm per wiel en achter 15 mm per wiel.
Skoone :D
Iemand ervaring met Promaxx veren?
http://Www.verlagings-veren.nl
Die leveren veren met keuring attest goca voor 130 euro 30/25 verlaging.Ik kwam dit tegen op een forum:
euh…je moet naar de keuring MET-verlagingsattest–> ingevuld en afgestempeld door off plaatser/erkende garagehouder-
GOCA attest–>moet bij je veren/schroefkit zitten bij AANKOOP–> let op dat dit overéénkomt met de wagen waar ze onder komen–>modeljaar,motorinhoud,gewicht,..
.Wagen MOET uitgelijnd zijn want dit gaan ze na dmv geometriekeuring (keuring na ongeval)Hierna krijg je een groene kaart met daarop verlaagd voertuig (en meestal als opmerking verlaging niet geborgd)Kan er iemand mij dit bevestigen of ontkennen, zodat ik geen problemen heb indien ik bovenvermelde veren bestel?
Ik woon in België en blijkbaar zijn ze strenger of in Nederland.En hebben die veren de nodige goca attesten?
En waar kan ik die laten monteren, want ik hebt daar geen verstand van. :hmmz@Opeloco wrote:
Ik ook niet, mijn vorige wielen waren ook 245 maar dan 19″, dus van 245/40r19 naar 245/35r20 ;)
Ja breedte blijft hetzelfde é :jerry
Mss iemand verlagingsveren in de aanbieding?
Denk dat ik de mijne nog 3/4 cm zal verlagen. ;)@Opeloco wrote:
En met die velgen nog iets lager krijg je dit :thumb :
Ondervind iemand een serieus meer verbruik tussen banden maat 225 en 245?
Met de 20 inch opc line velgen zonder verlaging krijg je dit:
Met verlaging van ongeveer 40-35 krijg je dit
Op de bovenste foto zitten er daar sportveren op?
Of zijn dit de “gewone” veren die op de insignia edition zitten?
verlaagd is idd veel mooier.
Mss is dit het volgende aan de insignia
:D@insignia boy wrote:
Hallo
Ik ben op zoek achter 19 inch velgen. (meer 5 spaak/dubbele 5 spaak).
Maar ik zie door het bos de bomen niet meer.
Mss kunnen er enkele forum leden leden foto’s posten van hun insignia?Yepla hoi
ik heb opc line 20 inch velgen op het oog.(245/35/20).
Maar ik heb een vraagske.
Nu zitten er 17 inch velgen op (225/50/17) maar ik vind dit te klein.
Indien ik de 20 inch zou nemen en de wagen is niet verlaagd, zou dit mooi staan?
of zou er teveel ruimte tussen de wielkast zijn?
Of blijf dit hetzelfde?
Het betreft een tourer 130 pk zonder sportophanging of verlaagd@Opeloco wrote:
Als je die set voor die prijs kan kopen neem ik aan dat je geen interesse meer hebt in mijn set :D
Die set hier boven vermeld is niet meer te verkrijgen.
Ik ben nog aan het overwegen.
Als ik uwe set koop. Kost mij dit ook 1000 euro extra aan nieuwe sloffen.@Opeloco wrote:
400€ voor 4 nieuwe 19″ velgen? Dan stel ik mij toch serieus vragen bij de kwaliteit ervan…
Klopt maar ik denk dat interaction wel een deftig merk is.
Maar ik ben er ondertussen al uit gekomen dat die velgen nergens meer te leveren zijn.
Vandaar de lage prijs denk ik.
Had al dezelfde velgen zien staan voor bijna het dubbele van de prijs.@wagnas wrote:
Dit zijn de mooiste Insignia 19inch wielen die je kan krijgen.:)
Vind ik persoonlijk niet.
Ik heb zulke 17 inch velgen maar met minder spaken. ;)@Opeloco wrote:
Ik heb vooraan 8.5j ET35 en achteraan 9.5j ET35 gehad en dat stond mooi, achteraan netjes gelijk met de kas. Als je dan rondom 9.5j ET30 neem gaat het zeker vooraan iets te ver uitkomen…
Ik zou toch liever 4 dezelfe maat van velgen nemen.
zodat ik ze later eens kan wisselen.
het betreft deze velg:
http://www.velgen.eu/lichtmetalen-velgen/opel-velgen/insignia-sports-tourer-0g-a-vanaf-maart-2009-20cdti-96kw-1956ccm/19-inch-velgen/inter-action-bavar-19-et-30-breedte-95-steek-5-120/” onclick=”window.open(this.href);return false;
voordat ik ze mss bestel.
welke …j waarde en ET maat neem ik dan best? -
AuteurBerichten