Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@RISL wrote:
@MantaPower wrote:
Toevallig een zilvergrijze?
Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeekHai,
dat kan ik wel eens geweest zijn!Maarten ben ik iig al eens tegemoet gereden op de Beek toen je ook met de Manta aan het rijden was.Ben in Febr. verhuisd van de Beek naar Klundert dus kan zomaar dat RISL mij in Zevenbergen heeft zien rijden.
Groet Marvin
Toevallig gisterenochtend en vanmorgen weer gezien, komend vanaf Zevenbergen richting Prinsenbeek. Zat een vrouw in met donkerbruin haar.
Of het is een andere als dat ik eerst zag ;)Kan kloppen, dezelfde auto alleen iemand anders achter het stuur…
Groet Marvin
@Maartuh wrote:
@RISL wrote:
Afgelopen donderdag avond rond 19u een Manta B1 cc in Zevenbergen, kruising provinciale weg bij de Westhoek.
Toevallig een zilvergrijze?
Die zie ik ook af en toe rijden in prinsenbeekHai,
dat kan ik wel eens geweest zijn!Maarten ben ik iig al eens tegemoet gereden op de Beek toen je ook met de Manta aan het rijden was.Ben in Febr. verhuisd van de Beek naar Klundert dus kan zomaar dat RISL mij in Zevenbergen heeft zien rijden.
Groet Marvin
Voor zover ik weet pas voor auto’s vanaf 31 december 2005 en dus niet voor deze auto van toepassing.
groet Marvin
Ha Chef,
jullie zijn weer lekker bezig geweest daaro!!Ommie ziet er goed uit zo met het RVS…
Groet Marvin
Hai,
als het goed is zit er een witte plastic bus tussen de portiervanger en de bevestiging aan je carrosserie. Deze zijn meestal de oorzaak van het knakken. Bestel een paar nieuwe, kost geloof ik nog geen 2 euro voor 4 en dan zal het waarschijnlijk weg zijn.
Groet Marvin
Hai,
is volgens mij wel mogelijk. Maar is te zien als je klepdeksels eraf haalt. Schalen zijn genummerd en volgens mij de plaatsen op de kop ook en die moeten overeenkomen.(boven elkaar).
Maar weet je zeker dat het uit de kop komt en niet bijv. uit de distributie??
Groet Marvin
Gister 2x Manta A gespot in Breda.
een geel/zwarte bij de woonboulevard en even later een zilver grijze in de hoge vucht bij het Bosch gebouwIemand van hier toevallig??
Groet Marvin
Hai Maarten,
gefeliciteerd met het huwelijk.Leuke foto’s!!
Groet Marvin
Die CC heb ik hier wel eens voorbij zien komen… Jongen had hem nog niet zo lang toen ie het ongeluk kreeg. Ik wist wel dat ie een klapper gemaakt met de auto maar foto’s nooit gezien. Auto is in onderdelen verkocht en kas naar de sloop wat ik van hem begrepen heb…Was igg een erg mooie auto, hij kwam em hier showen nadat ie em opgehaald had. Zag er erg gaaf nog uit.
Groet Marvin
is niet altijd te zien met het blote oog, het beste is om de kop eens te laten afpersen bij een revisie bedrijf..Dan komen dat soort dingen meestal wel naar boven…
Groet Marvin
Wat een super project..je maakt er wel serieus werk van..ben benieuwd naar het eindresultaat
Groet Marvin
Waar zou je dit willen monteren op de v6 dan? Geloof niet dat er veel plek voor is om dit er nog even tussen te zetten…
Groet Marvin
Wat een mooi topic zo :P:cry:wtf
In dat geval lijkt me afvullen tot de max rand en motor goed warm laten draaien zodat het de mogelijkheid heeft om zich met alles te vermengen. De eerste 10 tot 15 minuten doet namelijk niet het gehele koelsysteem mee.
Groet Marvin
Hai FransJ, antivries met water lijkt me ook geen ideale oplossing.Beter is echt de koelvloeistof.
De antivries zorgt inderdaad wel dat het water niet bevriesd maar het blijft water wat stoffen bevat wat schade aan je koelsysteem kan veroorzaken. Roest of afzetting in je waterpomp of kanalen bijvoorbeeld…In geval van even een noodoplossing kan het vaak geen kwaad maar zorg dan dat je snel vervangt met koelvloeistof.
Groet Marvin
Hai Mickel, heb je een U2U gestuurd
Hai,
ik zal morgen eens kijken, ik heb nu alleen het zwarte gedeelte thuis liggen. Daar gaat het dan waarschijnlijk met de nummers fout voor mij, hartelijk dank voor de hulp. Je hoort morgen meer van me.
Groet Marvin,
Hoe is het met deze auto afgelopen??
Groet Marvin
U2U terug
als die overeenkomt zou ideaal zijn, ben erg benieuwd
Groet, Marvin
Hai,
ik zie nergens iets gegraveerd staan, ik bedoel ook de electronische regeleenheid, niet de pomp zelf…
het betreft een Omega MV6 sedan uit 1996.
groet, Marvin
Twee letterige code zie ik nergens staan. Wat er wel op staat is het volgende nummer op de Bosch sticker:
170 667 00700 7 en in een hoekje 085 omcirkeld.
Op de kast van de regeleenheid gegoten: 44086 onderstreept en eronder II2 tevens ook het Bosch logo erin gegoten.
Groet Marvin
Hai Karim,
Ik had vorig jaar hetzelfde probleem met koelvloeistof lekkage in die regio. Na de ontstekings module weggehaald te hebben het koelsysteem onder druk gezet. Bij mijn V6 bleek de lekkage vanuit de koppakking naar buiten te komen.Na het losnemen van de koppen was de lekkage aan de pakking duidelijk zichtbaar. Koppen voor de zekerheid wel laten afpersen en die waren oke.
Wil niet zeggen dat het bij jouw auto ook zo is, maar misschien een tip om het zo eens na te kijken.Ook vanwege de slush vorming zou het kunnen dat de pakking op meer plekken het begeven heeft.
Groet Marvin
Hai,
het is te doen zonder motor te takelen of te kantelen. Hoofdrem cilinder eruit en klepdeksel eraf. Zeg al, het is wel te doen maar is absoluuts geen feest. Heb afgelopen keer twee koppen eraf gehad zonder brug of takel en dat doe ik dus niet meer zo. Het is te doen maar wel redelijk afzien..
Als je een brug hebt en een motor takel is dat echt wel een advies om de motor los te koppelen en omhoog te halen…
Groet Marvin
Ook net eens op die site gekeken en de prijzen zijn idd wat gunstiger ja…
Iemand anders ervaring met dit bedrijf en de producten??
Groet Marvin
-
AuteurBerichten