Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb ook interesse in deze unit maar er zitten nog wat nadelen aan. Op de nederlandse forums kon ik niet veel info tegen en moet ik helaas op engelse forums zoeken. Het nadeel van deze unit is dat de support nihil is en het switchen erg langzaam gaat in de menu’s. Ook het ontvangst is erg slecht, internet radio is wel super maar dat kost je data. Google app store wertk goed. Dit apparaat draait op kitkat wat als gedateerd is. Ook zit er een verschil in de types. Diegene die je laat zien is een 1gb rom maar er is ook een 2 gb
Ik heb de plug en play ook besteld, nu heb ik de volgende site gevonden (er zullen er vast wel meer zijn) en kwam ik met de vraag. Kun je de logo’s zelf ook vervangen. http://www.windfireauto.com/product-category/logo-chips/” onclick=”window.open(this.href);return false;
RvDoesje heeft gelijk , ditzelfde is ook bij mij in mn insignia uit 2010. De lampjes geven aan in welke modus de airbags staan
5 oktober 2014 om 20:19 In reactie op: Externe audio aansluiting Insignia > iphone 4/5 werkt! #18161879Zodra ik een nieuwe update in mijn bezit heb, zal ik hem hier posten.
5 oktober 2014 om 20:18 In reactie op: Externe audio aansluiting Insignia > iphone 4/5 werkt! #18161878Geen probleem, ben blij dat ik er mensen mee kan helpen.
Zelf ben ik opzoek naar een kaarten update voor mn my2009/my2010, van de week al div keren verkeerd gereden. En mevrouw van de navigatie heeft als antwoord “keer om, keer om, indien mogelijk keer om ” [ASTONISHED FACE]Ik kan niet opmaken ofdat je een motor beschermplaat hebt onder je wagen. Zou je die niet hebben, ik heb er laatst eentje bij de sloop gehaald voor 45€. Dan zou t al een groot deel schelen die je moet bedekken met gaas.
Als je bij myopel aanmeldt krijg je een kortingsbon van 50€. Dan wordt de dvd al een stuk goedkoper. Of een member waarvan je de dvd kan gebruiken om je unit te upgraden voor een kleine bijdrage
Had hiervoor een astra h 5 jaar grhad, een wereld van verschil. Veel meer auto die insignia. Met de astra maar 1 keer stil gestaan met een kapotte sensor (toerenopnemer) verder totaal geen problemen mee gehad.
Ik denk als de stoelverwarmimg aanstaat, in de zafira oude modellen had je een aparte knop. En in de nieuwe modellen had je volgens mij de optie door 1x te drukken op stoelverwarmingsknop voor de stoelen en als je er twee keer opdrukt dan is het stuur verwarmd.
Dus het enige wat je moet opzoeken is wat de pakketten inhouden.
Winterpakket is zoals ik al eerder had vermeldt:
-verwarmd stuur
-verwarmde stoelen
-koplampsproeiersZicht en licht pakket:
-automatisch dimmende binnenspiegel
-regensensor
-automatisch licht controle, dus dat je koplampen en stadslichten automatisch werken in lichte en donkere omgeving
-en volgrns mij de go home module, dus dat de verlichting om de auto aangaat in het donker bij openen en vergrendelen van de autoEn in TIS2000 kun je daar niet meer in zien mbv t VIN nummer?
De dagrijverlichting worden leds die dimbaar zijn maar daar moet een weerdrand overkomen om de “error” melding weg te krijgen.
De grootste uitdaging gaat de koplamp bracket van de unit zelf te scheiden. Ik kan namelijk nergens vinden welk type seal er tussen zit, dus dat wordt iets wat ik tijdens het aanpassen moet bekijken.Ik heb mn zinnen gezet om mn hele koplamp om te bouwen. Dus projector lenzen inbouwen ,xenon erachter, de originele koplampen behouden zodat het ook weer uit te bouwen is. En inderdaad de goedkopere sets zijn ook storingsvrij en lichtopbrengst is hetzelfde. Ik ga bij mn gekozen set voor 5000k omdat de 6000k van die set net te blauw is. Zodra ik alles binnen heb, en daarna geinstalleerd zal ik proberen een How-2 te maken. En de gebruikte producten vermelden.
Het kan zijn dat je auto voorzien is van een winterpack en die hebben als extra oa koplampsproeiers en verwarmde stoelen en volgens mij ook een verwarmd stuurwiel.
Welke vragen heb je nog verder over de verlichting franco?
Xenon :
H7 halogeen
He verlichting gaat automatisch aan als de schakelaat op “auto” staat, links naast je stuur. Overdag heb je dan de dagrijverlichting en zodra de sensor bij de achteruitkijkspiegel schemer opmerkt dan gaan de koplampen aan. Dus ook in tunnels etc. Als overdag je koplampen aangaan dan is je sensor vies.
Koplampsproeiers zitten vrijwel altijd op wagens die fabrieksaf voorzien zijn van xenon. Dit om de koplampen goed schoon te houden en zo eventueel “strooilicht” te voorkomen.Franco post ff een foto dan zien we t gelijk.
Np, heb t ook bij politiebureau nagevraagd voor de zekerheid. Ben namelijk momenteel mn H7 koplampen aan het ombouwen naar xenon
Koplampreinigingssinstallatie is niet meer verplicht.
https://autoverlichting.eu/wetgeving-xenon-en-dagverlichting” onclick=”window.open(this.href);return false;Zelf had ik voor de pilot set zitten kijken omdat deze geen storingen geeft op de boardcomputer. Heb jij een voorbeeld van een goedkopere set? Wat ik ga doen is opzoek naar een set welke in mijn huidige lampen zet. Als het niet naar mn zin is kan ik altijd nog voor de aftermarket koplampen kiezen.
Deze bijv?
http://hidxenonverlichting.nl/hid-xenon-h7-kit” onclick=”window.open(this.href);return false;Technical grey heb ik als kleur. Is ook redelijk donker. Maar zit natuurlijk een groot prijsverschil in de koplampen.
De set bij gm tuningparts kost 425€ en de pilot digital xenon kost ook nog eens 300€.Bedankt voor je reactie calibra-power, kwam een paar dagen geleden een originele set tegen zonder de lampen voor 200€ dus dacht misschien is het een optie. Maar geen idee dat er een ander typenlamp achter zou zitten. Dan wordt het binnenkort een ritje naar gm tuningparts, aangezien ik van een plaatje niet kan opmaken welke het mooist zijn.
Auto omzeep geholpen door goedkope bezine? Dan zullen er een hoop auto’s kapot gaan in Amerika ;-). Wat is wel kan begrijpen als de dealer zegt dat de verkeerde olie gebruikt is. Dus als er synterische olie inzit en dan vervolgens goedkope non-syntetische olie gaan gebruiken.
En als de dealer dan zegt dat t door goedkope benzine komt, dan zou er in de gebruiksaanwijzing van je wagen een duidelijke notitie staan van, “Gebruik geen ….. Benzine”. Maar ik zou twijfelen aan de technische kennis van die dealer.Zoals al eerder vermeldt in dit topic.
Euro 95 is euro 95. Wordt gemaakt uit een mengsel ron 103 uit een gasoline fabriek en een ron 88 uit de penex molex fabriek. Het enige verschil kan de ruwe grondstof zijn waar de benzine diesel etc uit gewonnen wordt. Q8 haalt zijn producten uit kuwait crude olie en de bp shell esso uit hun aangeleverde crude.
De V-power is een specifieke blend per raffinaderij maar naar mijn inzien wordt dit veel te duur , voor wat t inhoud.
Laat ik het zo zeggen, zolang de klanten geloven dat ze er goed aan doen om alleen shell te tanken of esso of bp of welke dan ook , succes. Maar voor mij, al 18 jaar werkzaam in de benzine fabrieken is euro 95 gewoon euro 95 en de benzine van de buren is precies hetzelfde.
Nu je zoveel gewerkt hebt aan het AFL project, wat er schitterend uitziet. Kun je vast mijn vraag beantwoorden, is het een goed idee om AFL koplampen te gebruiken ipv de standaardkoplampen en er dan digital pilot xenon achter zetten?
-
AuteurBerichten