Externe audio aansluiting Insignia > iphone 4/5 werkt!

Forumindex Forums Modellen Insignia Externe audio aansluiting Insignia > iphone 4/5 werkt!

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #18161870
    joost077
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2013

      @Hisense wrote:

      Toch wel fijn dat je na bijna 7 maanden eindelijk je telefoon kunt gebruiken [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Hahaha, inderdaad ja! Was in die tijd ook al bij de dealer geweest waar ze mij niet konden helpen.
      Dit GM bestandje was ik nog niet eerder tegengekomen. Super dat je hem gevonden hebt!

      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      #18161871
      P@rick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 November 2013

        @Hisense wrote:

        Het is trouwens niet de laatste update, maar wel diegene die je nodig hebt om je iphone te laten werken king:

        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Heb je ook links naar de eventueel nieuwere versies en weet je wat daarin veranderd is?

        Heb deze update trouwens ook op mijn DVD800 gezet en werkt perfect.
        Zag trouwens ook dat er met het navigatie systeem iets is veranderd.
        Zoals bij 3D kaart weergave staan nu ook de straatnamen vermeld en je kan navigeren naar gps coördinaten.
        En ik had het idee (weet het niet zeker) dat de grafische weergave van het klimaatsysteem er ook iets anders uitziet.

        #18161872
        Hisense
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 February 2014

          De update bevat inderdaad ook div cosmetische updates. De laatste update ben ik nog nergens tegen gekomen, mocht ik die in mn bezit krijgen dan deel ik hem uiteraard.

          #18161873
          Marco Insignia
            Lid sinds:
            6 January 2014

            Thanks, installatie werkt perfect!
            Wel jammer dat je nu bij het zappen tussen radiostations het overzicht (1t/m6) van de opgeslagen zenders niet meer ziet.

            #18161874
            joost077
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2013

              Even opnieuw programmeren?

              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              #18161875
              Marco Insignia
                Lid sinds:
                6 January 2014

                Ook na opnieuw programmeren heb ik niet altijd het overzicht van 6 radiostation tijdens het zappen.
                Lijkt willekeur maar denk nu dat dit komt doordat soms een van de zenders geen RDS ontvangst heeft o.i.d.

                #18161876
                Jorix
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 August 2014

                  @Hisense wrote:

                  Updaten voor de dvd 800 navi, bouwjaar t/m 2010. Dus de my2009 en my2010.
                  *** knip***
                  Wat ik gedaan heb is:
                  – auto gestart, laten draaien tot de update geinstalleerd is
                  – radio aan
                  – dvd eruit van de navigatie
                  – cd erin
                  – melding komt van installeren/update
                  – er komt een melding dat de favorite radio stations gedelete worden, dit gebeurde bij mij ook. Maar dat is 5 min instellen en je hebt ze weer terug.
                  – wachten ca 20min tot het geinstalleerd is
                  – dvd 800 navi herstart uit zichzelf
                  – usb aansluiten (originele kabel apple) telefoon aansluiten.
                  *** knip ***

                  Met behulp van deze uitleg was installeren een fluitje van een cent, tnx! Die 20 minuten wachttijd klopte overigens aardig, duurt nog best lang als je zoveel geduld hebt als ik…

                  Vraag me trouwens wel af of er misschien nog een nieuwere versie is dan deze; op zich kan ik nu wel via USB muziek van m’n iPhone 5 (iOS 7.1) afspelen (incl. Spotify en andere apps), maar Spotify naar een ander nummer laten skippen gaat nog niet vanaf het stuur of de centrale knop op m’n middenconsole (naast de handrem), ik moet echt per nummer skippen met de >> knop op m’n radio zelf. Als het via die andere knoppen ooit ook mogelijk wordt zou het nóg beter zijn, maar kan ook een beperking in de Spotify-app zijn.

                  #18161877
                  BlendOnLine
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 September 2013

                    Ook hier een gelukkige eigenaar na succesvolle update. De iPod werkt nu perfect samen.

                    Bedankt voor het delen van de ISO Hisense! :thumbup

                    #18161878
                    Hisense
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 February 2014

                      Geen probleem, ben blij dat ik er mensen mee kan helpen.
                      Zelf ben ik opzoek naar een kaarten update voor mn my2009/my2010, van de week al div keren verkeerd gereden. En mevrouw van de navigatie heeft als antwoord “keer om, keer om, indien mogelijk keer om ” [ASTONISHED FACE]

                      #18161879
                      Hisense
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 February 2014

                        Zodra ik een nieuwe update in mijn bezit heb, zal ik hem hier posten.

                        #18161880
                        BlendOnLine
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 September 2013

                          http://www.navco.nl/product/1423/Navteq_Opel_DVD800_MY09_10_Europa_2014_2015″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          Erg prijzig… :hmmz

                          Hij wordt ook aangeboden op MP om op je geheugen te zetten, maar daar mag ik niet naar linken hier.

                          #18351757
                          Henk820831
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 January 2018

                            Goedendag, weet dat dit oude topic is. Maar zou iemand tegen vergoeding mij een cd kunnen sturen waar deze update opstaat https://dl.dropboxusercontent.com/u/382290/GM13343362.iso

                            want deze link werkt niet meer

                            groet Henk

                            #18351761
                            BlendOnLine
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              20 September 2013

                              Als je mij een prive bericht stuurt met je e-mailadres kan ik ‘em sturen via WeTransfer.

                              Het is een ISO bestand dat je zelf even moet branden op een CD.

                              #18355958
                              bryaninsignia
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                14 May 2018

                                hallo,

                                 

                                heeft iemand toevallig nog een werkende link :cry: voor dit bestand wil heel graag me dvd800 en iPhone se koppel via usb

                                 

                                mvg bryan

                                #18359068
                                Robin Dijkman
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  22 July 2018

                                  [quote quote=18351761]Als je mij een prive bericht stuurt met je e-mailadres kan ik ’em sturen via WeTransfer. Het is een ISO bestand dat je zelf even moet branden op een CD.[/quote]

                                  Goedemiddag, ik ben net nieuw op dit forum en heb mijzelf zojuist daarom ook even voorgesteld op dit forum (wel zo netjes) https://opel-forum.nl/forums/topic/overstap-naar-opel-insignia/

                                  Ik kwam dit topic tegen en gezien mijn systeem nog nooit is geupdated zou ik willen vragen of je dit bestand mogelijk ook naar mij toe zou willen mailen? hier zou ik erg mee geholpen zijn en zou ik erg waarderen.
                                  Op dit moment wil de Iphone/ipod niet koppelen door verouderde software.

                                  Mocht een andere mede forummer mij toevallig hier aan kunnen helpen, dan hoor ik dat ook heel graag.

                                  Alvast bedankt! :dank-u:

                                  #18359466
                                  Robin Dijkman
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    22 July 2018

                                    Naar aanleiding van dit topic heb ik de update CD met partnummer: 13343362 via ebay besteld.
                                    Deze CD heb ik afgelopen week mogen ontvangen en hierna de update uitgevoerd in mijn 2009 Insignia ST 1.6T met DVD 800 navi systeem.
                                    Hierna merkte ik o.a. op dat mijn Iphone (7 plus) nu via USB kan gebruiken op de DVD 800 Navi om spotify af te spelen, hij herkent ook de titels en je kan door middel van stuurbediening ook volgend nummer etc. selecteren.

                                    Ik ben woonachtig in Hoogvliet (Rotterdam), mocht iemand de CD even willen lenen is dat natuurlijk mogelijk :)
                                    Mocht je zelf liever bestellen, dan is dit de link waar ik hem heb besteld voor 9,25 euro -> https://www.ebay.co.uk/itm/162711246668

                                    IMG_1001

                                     

                                     

                                  16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.