Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2015 om 09:11 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430551
Ik heb een kilometerkabel nodig van een Manta A, heeft iemand er eentje over? mag ook kapot zijn. Heb alleen die witte koppeling nodig.
24 januari 2015 om 21:34 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430558@Icequeen; is goed :vertag
Ik heb de programmeerbare ontsteking van 123ignition binnen gekregen voor mijn CIH, heeft iemand hier ervaring mee?
Ben benieuwd of ik de originele vonkversterker van elektronische ontsteking kan gebruiken of dat die direct op de bobine aangesloten moet worden. (zoals in de handleiding staat)
Deze vraag is omdat in de doos een advertentie zat voor een vonkversterker.4 januari 2015 om 14:52 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430556@ICEQUEEN; Ja had 1e prijs bij concourweekend :D
4 januari 2015 om 14:25 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430554Nu mijn Manta A ’71 een paar maanden af is na een restauratie van 4 jaar had ik eigenlijk geen doel meer met mijn Manta.
Natuurlijk is een ritje rijden leuk, maar dan mist toch de spanning om ergens naar uit te kijken.
Een oom van mij deed mee aan de Tulpenrallye, dat leek mij erg leuk en gelukkig mijn vriendin ook. Zij gaat navigeren.
Op de dag van de inschrijving snel achter de computer en ik zat er bij! 1 van de 230 deelnemers.Vorig jaar wonnen Alexander Leurs en Peter van Hoof de 61e editie van de Tulpenrallye in hun Opel Ascona A SR 1.9 ’70.
Nu hopen dat ik het ook ga redden met mijn Manta, competitie voor Alexander en Peter zijn wij niet.
Zij rijden in een andere klasse [Expert] en wij [Touring].Voor meer info kan je kijken op de website van de Tulpenrallye
http://www.tulpenrallye.nl/Of like mijn Facebook pagina, hier zal ik de voorderingen bijhouden.
https://www.facebook.com/tulpenrallyeopelmantaIk heb massa op contactslot gecontroleerd, 0 heb stuurhuis gecoat :) lekker vijlen en toen was het goed, maar nog steeds zelfde probleem met startmotor :(
@ Bavel, contactslot werkt verder goed, massa van contact zou misschien kunnen maar zou niet weten waar contactslot normaal zijn massa vandaan haalt…
Ik heb al tellers van commode B/rekord D uitelkaar gesloopt wormwielen zijn allemaal anders, dus helaas niks aan de tellers van opel classis parts.
Wil graag origineel.foto?
9 maart 2013 om 12:27 In reactie op: past een groep a uitlaat van een manta b op een manta a ? #18114441dempers meestal wel, bij voorpijp zit stabistang in de weg
@eddepet007 wrote:
Ja die is 67 hoh
Maar bij c kadett moet daar eigenlijk 1 vm af
Maar dacht dat a manta gelijke lengte had of is daar nu juist die 1 cm weer nodigManta B automaatas is eigenlijk te kort voor manta/ascona A maar kan net (voor het gemak) dus die eene cm is wel lekker
29 oktober 2012 om 12:34 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430553Als je hem ziet denk je ook dat die af is.
27 oktober 2012 om 11:48 In reactie op: Restauratie Manta A –> Voorbereiden voor Tulpenrallye #17430550Helemaal top!
Ik heb een jaar niks gedaan, zeer binnenkort weer oppakken. Voyage moest eerst even af.
Striping zou wel weer goeie stap in de richting zijn.@mantallica wrote:
Niet gekeken vandaag, zag deze wel op MP staan
http://link.marktplaats.nl/590724718″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Werdt mij vorige week nog aangeboden voor een “beetje” minder :shock:
Zo kan je nog eens geld verdienen aan opgeknapte wagens je noemt het gewoon restauratie :D
Ik heb ook achteras met powerflex behalve de rubbers voor montage stabi aan de carrosserie.
Powerflex heeft zoveel rubbers zal vast wel een passend rubber zijn van een ander merk, mjah ga dat maar eens uitzoeken
@boyanka wrote:
;) leuk als je een manta A breedt wilt hebben
Met een B as kan je je Manta A niet breed maken, de middenbrug is breeder of je moet de gaten in je balken verboren.
Ik heb een as omgebouwd met schokbreker in de veren. Is een behoorlijk project op zich.
Ook wel fijn dat je uitlaat van Manta B kunt pakken.nee
Je kan ook gewoon relais van b manta nemen, ik heb originele kabelboompjes van manta a voor interval en dan stuur schakelaar met 3 standen van b manta even stekkers van a manta aanzetten en klaar
ik bedoel kabelboom voor ruitensproeier, maar dan hoef je nog maar 1 draad voor interval
powerflex biesheuvel, enkel van stabistang hebben ze niet, die kan origineel bij opel classis parts krijgen
@McLambo wrote:
Ik ben geen expert, maar iets in mij zegt dat het met de achterremmen te maken kan hebben… ? Blijven de schoenen plakken bij het achteruit rijden?
Er blijft zo weinig over wat met elkaar te maken heeft dus je zou het bijna zeggen, maar hoe controleer je zoiets.
@cuupi wrote:
Standaard hrc? Is het misschien het terugslagklepje/rubbertje
ik heb terugslagklep gecontroleerd en druk blijft ook goed op rembekrachtiger.
ik heb het ook bij een getrag 240 nieuwe bak is makkelijker.
Waar baseer je dat op? Dan zou het bij vooruit rijden toch ook het geval moeten zijn
druppeltje olie doet vaak wonderen, anders heb ik er vast nog wel eentje die geen herrie maakt.
-
AuteurBerichten