Manta A ruitenwisser interval

Forumindex Forums Modellen Manta Manta A ruitenwisser interval

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248958
    Bavel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 November 2008

      ik zat in het ascona/manta A accessore boek tekijken
      en zag ik dat er orgieneel ruitewisser inteval leverbaar was

      nu zou ik graag ook interval willen op mijn Atje king:
      weet iemand hoe ik dit aan moet sluiten?

      #18029970
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik vind het persoonlijk jammer om gaten in het dashboard te boren, zelf had ik vroeger een interval van Hella gemonteerd op de plek waar de choke knop soms zit.
        In een andere Manta had ik de richtingaanwijzerhandle plus schakelaar van een Kadett C gemonteerd met 3 standen en hiervan ook de electronica gemonteerd.
        Ik meen dat er gewoon een stekker en contrastekker bij de ruiterwissermotor kwam waardoor ik ook niet hoefde te knippen in de bedrading.

        De hella is nog steeds leverbaar en je hoeft geen andere ruiterwisserschakelaar te plaatsen.
        http://www.mypartspartner.nl/shop/action/itemcatprd_31_-17_11401_92973_218614_639119_5WA001871041+Intervalschakelaar+Hella” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Met het electrisch schema uit de Vraagbaak moet je er vast wel uitkomen

        #18029971
        Bavel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 November 2008

          He bedankt voor de info :thumbup
          en ik ga echt geen gat in mijn dashboard boren hoor haha
          was gewoon een plaatje bij het praatje over hoe ik op het ID kwam :vertag

          #18029972
          hanzzz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 March 2005

            Je kan ook gewoon relais van b manta nemen, ik heb originele kabelboompjes van manta a voor interval en dan stuur schakelaar met 3 standen van b manta even stekkers van a manta aanzetten en klaar

            ik bedoel kabelboom voor ruitensproeier, maar dan hoef je nog maar 1 draad voor interval

            #18029973
            Bavel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 November 2008

              Hey Hanzz dat is natuurlijk ook een goeie optie om delen van een B tegebruiken Bedankt :D

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.