Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weet iemand hier inmiddels al meer over? Ik zoek ook de nieuwste versie voor mijn dvd800 uit 2009
Ik heb mijn Vec nu meer dan 8 jaar en deze draait altijd op 80 graden. Alleen bij belasting gaat hij naar 90 graden. De koelvin is in die jaren nog geen 10x aangesprongen volgens mij. Alleen met extreme hitte icm belasting.
Ik weet niet beter dan dit. Verder ook nooit problemen mee gehad.Balen zeg!
Hopen dat het zaakje nog mooi recht is inderdaad.
Succes met het herstel!Is verlaagd met 20mm inderdaad.
Verdorie!!
Ik ga het wegens omstandigheden niet redden volgende week :swear :swear :swear
Zo naar uitgekeken :sleepingSchiet een paar mooie plaatjes van al het moois dan kan ik nog enigsinds meegenieten….
8 juni 2016 om 12:09 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485248Niet getest nee. Kan ik dat zelf met een multimeter?
8 juni 2016 om 07:31 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485246Rij al weer een tijdje rond met mijn nieuwe dynamo maar toch is er iets geks.
Het accu lampje gaat af en toe aan. Dit gebeurt mischien 1 x op zo’n 25 ritten.
Er is op het moment dat het lampje brand wel voldoende laadstroom. (14V)Wat kan dit zijn….
Toppie :thumbup
17 mei 2016 om 18:25 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485243Vandaag een revisie dynamo geplaatst.
Alles weer tip top in orde.Toch maar een revisie gekozen omdat een nieuwe Bosch weer erg in de papieren ging lopen.
We kunnen er weer tegen aan :thumbup
16 mei 2016 om 20:23 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485242Thanks. Zojuist mijn Vin gecheckt en er zit een 120 AMP in.
Morgen informeren bij de lokale onderdelenboer. Als die te prijzig is ga ik hem online bestellen en wacht ik een extra dagje :thumbup
16 mei 2016 om 17:06 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485237Dank u allen.
Iemand een goed (online) adres voor een nieuwe dynamo?
Zie meerdere soorten op Winparts.nl maar weet het niet goed. Ook de prijzen liggen flink uit elkaar.
https://www.winparts.nl/motordelen-toebehoren/dynamo/opel/vectra-c-gts-bouwjaar-2002-08/c835-588-14775.html?order=prijs” onclick=”window.open(this.href);return false;
16 mei 2016 om 11:10 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485232Sh*t.
Net lekker onderweg en toen bevroor mijn instrumentenpaneel en radio. Ook viel de stuurbekrachtiging uit.
Af en toe kwam alles weer tot leven en valt binnen 3 sec weer uit.
Alle electra in de auto is dan bevroren. Zelfs de alarmlichten doen het niet meer.Na een aantal malen de auto aan en uit te hebben gezet nog geen verschil.
Toch maar langzaam naar huis gereden en plots deed alles het weer maar nu wel met een accu lampje en motorstoring lampje.Thuis op de accu gemeten en had maar 11,5 V met draaiende motor.
Ook is de accu iets overgelopen lijkt het.
10 min de accupool los heeft ook niets geholpen.Lijkt me de dynamo toch?
Graag tips.
Ik zou ze lekker zelf spuiten. Ik doe het zelf ook en met voldoende aandacht is het goed te doen.
Het bijkomende voordeel is dat je zelf je schades kunt repareren/bijwerken.Zwart en grijs is natuurlijk wel de mooiste combi :thumb king:
1. Jraaf
2. Speaker
3. Corsabc20xe Signum 2.8 Ovb
4. GTS PowerInderdaad goed idee :thumb
Heb je gemeten op 1 vaste parkeerplaats of ook op meerdere plekken?
Kan zijn dat daar een oneffenheid in zit.Voordelen zal het niet hebben.
Het is puur voor de ‘looks’ :thumbIk vind het zelf wel wat hebben maar,ik waardeer ook zeker de ongezouten meningen.ik vind het altijd zo jammer dat niet iedereen durft te zeggen wat ze echt vinden. :thumbup :thumbup
Wellicht ben ik het over een maandje zat en knal ik de 6000K er weer in ;)
@speaker wrote:
Ik heb 2 weken geleden zo.n setje verkocht met lichte schade en redelijk goede banden voor 675
Zie je wel :sleeping
:jerry
Ook ik heb zo’n lichtshow als ik de Vec op slot doe.
Ik vind het ook niet erg :thumbup12 maart 2016 om 18:11 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485231Die kan het nieuwe laadtempo niet meer aan natuurlijk :D
@Helmer opelfan wrote:
@GTS Power wrote:
=”Helmer opelfan”]Als je goed verzekerd bent. Kan het een nieuwe originele geblindeerde laten plaatsen
Beetje jammer…..
??????
Ik maak er uit op dat er wordt bedoeld om een nieuw geblindeerd raam te laten plaatsen omdat de huidige ‘gesneuveld’ is. Dit op kosten van de verzekering.
Als het niet zo is bedoeld,heb ik niets gezegd…. :thumb
-
AuteurBerichten