Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
50.-
Voor de geïnteresseerden ik heb nog steeds 2 splinternieuwe lagers liggen GM#13186959
Bij interesse laat het me weten.
Gr
mocht je de mogelijkheid hebben om op de cd30 doormiddel van wellicht een converter naar 4 kanaalsversterker aantesluiten doe dat dan ook !!!
ik heb in mijn gtc een pioneer avh-x8500 2din gehad, standaard speakers misvormden hier zelfs op wanneer je wat harder ging spelen totdat ik mijn standaard speakers op een 4 kanaalsversterker aansloot dit gaat echt ontiegelijk hard kan ik je zeggen en klinkt ook gewoon mooi en zuiver ! en aangezien je al een subwoofer hebt kan je de bass voor 75 procent wegfilteren op je 4 kanaalsversterker en zullen je speakers zeker niet gaan vervormen! wel zul je weerstanden moeten gebruiken voor je originele tweeters of deze moeten vervangen voor andere tweeters anders zul je deze opblazen kan ik je zeggen uit ervaringhier bereik je na mijn mening veel meer mee dan het isoleren van de deuren aangezien dit enkel de klank zal verbeteren het standaard rms van de Cd30 is ook veelste laag voor het plaatsen van betere speakers dit is in mijn ogen dan allemaal ook volledig zinloos maargoed.
aangezien je al een woofer hebt heb je eigelijk meer middeltonen en hoge tonen nodig en als je de bass voor 75 procent wegfilterd geeft dit de meeste geluidswinst zonder alteveel kosten te maken
Mocht iemand interesse hebben ik heb nog 2 nieuwe lagers liggen voor de Astra H, besteld bij fsrs was de bedoeling om deze ooit te vervangen, maar dit is er door total-loss van de auto nooit meer van gekomen.
13 februari 2015 om 18:33 In reactie op: Advies gevraagd met aanschaf car-clean producten. #18273018Bedankt voor je reactie ik denk dat ik het misschien toch wat onderschat heb .
ik zal je een pm sturen voor meer informatie.Thx jou huidige auto ziet er ook netjes uit !
:thumb
12 februari 2015 om 16:06 In reactie op: Advies gevraagd met aanschaf car-clean producten. #18273015thx voor je tip kan ik uiteraard altijd nog doen, maar ik weet dat er hier ook een paar mensen zitten die mij weleens hebben doen verbazen met foto’s toevallig ook een paar die in dezelfde kleur auto rondrijden.
12 februari 2015 om 16:02 In reactie op: HELP!! Astra 1.9CDTI 120pk wil niet meer…. NIEMAND????? #18265256Je kan ook is op ebay kijken als je uitzoekt wat je precies nodig hebt kun je hier ook zeer voordelig shoppen,
Ik ben destijds ook nog in onderhandeling geweest met FRSR prima winkel overigens maar konden het mij natuurlijk lang en na niet aanbieden voor de ook wel heel erg scherpe ebay prijs, ik heb in december 519,00 euro betaald inclusief verzending voor een Luk Set (met bouten en toebehoren) en Sachs dubbel massa vliegwiel wel voor een z19dth motor was totaal voor 825 euro klaar met verse bakolie & inbouw succes :thumb11 februari 2015 om 23:32 In reactie op: HELP!! Astra 1.9CDTI 120pk wil niet meer…. NIEMAND????? #18265252Je had mischien beter de egr kunnen afdoppen en deze uit de software kunnen laten schrijven voor 50.- dan was je voorgoed van dat ellendige ding afgeweest.
280 euro met montage is natuurlijk wel de internetprijs dan zou ik ze zelf moeten bestellen en voor 15 euro per stuk moeten laten monteren.
aangezien de bandenboeren hier in de omgeving de hifly’s als hun huismerk verkopen hier vragen ze dan ook 100 euro per stuk voor inclusief montage als je ze bij hun afneemt.
maargoed ik heb inmiddels toch maar besloten om opzoek te gaan naar Michelin pilot sport 3 bandjes of continental sport contact 5 of iets in die richting.
de rainsport bandjes schijnen inderdaad ook goed te zijn alleen deze schijnen harder te slijten en eerder te cuppen dan de overige 2
en voor de geinteresseerde ik heb mijn Gtc velgen ook maar tekoop gezet in het verkoop topic, aangezien ik hier ook nog wel een mooi bedrag voor terug kan krijgen en dit bedrag beter kan investeren in een paar goede zomerbanden.
Het zijn inderdaad B merk banden maar dat maakt mij persoonlijk niet uit ik heb eerst met dunlop sport maxx gereden daarna met Hankook banden en vond deze zeker niet onderdoen kwa grip in vergelijking met de dunlop banden.
570 euro is natuurlijk in verhouding een stuk duurder je hebt 4 nieuwe hifly banden voor 280 euro met montage. scheelt dus de helft vandaar dat ik me afvraag of dit het extra geld waard is. extra slijtage vind ik niet zo erg er wordt toch maximaal 10000km per jaar op gereden.ik ben meer geinteresseerd in ervaringen van mensen die ze zelf onder hun auto gehad hebben. hoe beviel de grip plakken ze een beetje in bochten ?
ik vroeg me af of er mensen rond rijden met hifly hf805 banden zoja wat is jullie ervaring hiermee ?
ik zit er overna te denken om deze te kopen voor mijn zomerset (225/40/18):thumb
ik ben al langer klant van unlimitedtuning ik heb daar mijn vorige auto ook laten behandelen en was zeer tevreden.
dus vandaar dat ik daar weer naartoe ga maar in iedergeval bedankt voor je tip. unlimitedtuning hoort zoiezo thuis in het lijstje met beste tuners van Nederland. ze weten daar echt wel waar ze mee bezig zijn.
ik wil bewust het chip programma alleen op de sportstand aangezien ik de sportstand nu al uitzet bij stadsverkeer wordt de auto veel te zenuwachtig op het gas en bovendien rij ik ook vaak korte stukken van net 10km dus dan rij ik de auto liever gewoon rustig warm voordat ik ga lopen scheuren dat is ook wel een beetje de reden dat ik het liever op de sportknop laat programmeren dus het extra vermogen pas ga gebruiken als de motor goed op temperatuur is en je zult natuurlijk verbaasde reacties krijgen van je passagiers.en mocht ik het later willen aanpassen kan ik altijd even langsrijden daar zullen ze niet moeilijk over doen.
auto wordt gechipt bij unlimited tuning
ze gaan hem op de sportknop chippen dat leek me wel grappig.
ik heb een nieuw inlaatspruitstuk laten plaatsen en de egr was al afgesloten dus ik verwacht niet dat het probleem weer terug komt, mijn auto is trouwens een z19dth zonder roetfilter.
dus dat scheelt weer. :thumbMijn vermogen is weer aanwezig!
Auto loopt veel mooier motor klinkt veel rustiger2 wervelkleppen stonden continue open en 2 dicht dus dat verklaard een hoop.
ook waren alle 4 de verstuivers niet meer goed. Het was een dure reparatie maargoed hij loopt weer perfect.
Heb nu ook geen last meer van zwarte rook bij volgas geven.
vrijdag wordt hij trouwens gechipt.oke dan hoef ik dat ook niet te proberen.
de koplampen die je nu hebt besteld zijn die van fk shop.de ?
ik zelf wil eerdaags ook mijn originele koplampen ombouwen na dezelfde set als jij nu hebt.
ziet er allemaal goed uit :thumb
mag ik vragen waar je de grootlichtvervangers (leds) vandaan hebt en wat dit ongeveer kost.
@Jones Newton wrote:
Mijn ervaring daar is dat als dingen mee zitten dat je dat ook niet op je rekening krijgt.
maar een verstuivers testen kost toch geen 100 euro?
Kijk een ding blijft je kan er ook los ruil verstuivers kopen en dan zit die testprijs er natuurlijk ook niet bij in gerekend.
Een commonrail verstuiver test apparaat kost wel een klein vermogen.De kennis die daar rond loopt zal je niet in de dealer werkplaats tegen komen prima garage!
Ik kom er vaker, zat volgens mij zelf nog een bak koffie met je te drinken.Hoi dat klopt inderdaad. we zaten inderdaad naast elkaar grappig dat we elkaar hier tegenkomen. ;)
de auto gaat maandag gerepareerd worden, ik heb ook bewust gekozen om daar de reparatie uit te laten voeren ondanks dat het voor mij 60km rijden is.
aan hun kennis twijfel ik zeker niet. de monteur had al binnen 10 minuten het probleem gevonden, een andere garage ik zal jullie de naam besparen had ook al diagnose gesteld en voorgesteld om de turbo te vervangen, waar het dus helemaal niet aan schijnt te liggen.wat betreft de prijs het testen van de verstuivers kost 100 euro dit is ex het demonteren van de verstuivers hier rekenen ze ongeveer 1.52u u voor
waar ik meer op doelde is dat het gewoon een hoop geld is om enkel te weten of iets na behoren functioneert. en ik weet ook dat dit een normale prijs is aangezien je bij de andere specialisten hetzelfde kwijt zult zijn.maar het blijft natuurlijk een hoop geld !
ik kan goedkoop aan een gebruikte sleutel komen.
het bedrijf beschikt ook over een tech2 maar ze hebben nog nooit een sleutel opnieuw ingeleerd en weten ook niet of dit mogelijk is.
ze willen het eventueel wel proberen maar voordat ik er heen rij wil ik wel zeker zijn dat het mogelijk is.
kan iemand mij vertellen of een gebruikte 2 knops klapsleutel
opnieuw te programmeren is ?
31 december 2014 om 15:21 In reactie op: Waar is het Secret menu te vinden, Astra H met EONON radio #18266672hidden menu gaat inderdaad niet.
enkel het settings menu is nog toegankelijk.
maargoed ik gebruikte het hidden menu enkel om de koelvloeistof temperatuur te kunnen zien. dus ik mis de optie niet. aangezien ik de temperatuur nu gewoon kan zien bij mijn km stand door de happylightshow.30 december 2014 om 22:37 In reactie op: Waar is het Secret menu te vinden, Astra H met EONON radio #18266669is er voor deze radio geen stuurwiel adapter uitgebracht ?
ik heb er zelf een pioneer inzitten met stuurwielinterface ik kan gewoon in m’n settings menu komen. Dus tijd en datum instellingen wijzigen en dergelijke ook kan ik mijn boordcomputer gewoon nog bedienen dus trip instellingen instellen en meldingen wegdrukken zoals bijvoorbeeld slip gevaarinderdaad ze rekenen hier ongeveer 2uur voor ik ben het ook helemaal met je eens net alsof het niks is +- 240,- om enkel maar bevestigd te hebben of iets na behoren functioneert. ik vind het eigelijk een beetje belachelijk als je het bij een bedrijf laat demonteren en ook nog besluit bij hun de verstuivers te vervangen mits er 1 of meerdere slecht zijn je dan alsnog de vaste kosten van 100 euro betaald terwijl je in principe ook al gewoon uurloon betaald.
maar dat zal wel aan mij liggen.
de verstuivertest kost 25 inc btw per stuk hier komen dan nog demontage montagekosten bij voor mijn motor kost een revisie verstuiver 175 euro.
ze hebben speciale testapparatuur voor verstuivers kijk anders even op hun website carrec technocenter in soesterberg.
zijn vooral gespecialiseerd in diesel motoren. -
AuteurBerichten