Advies gevraagd met aanschaf car-clean producten.

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Advies gevraagd met aanschaf car-clean producten.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270529
    gtcz19dth
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 January 2013

      Hallo iedereen,

      Ik weet dat er zich op het forum, een aantal fanatieke car-detailers bevinden.
      Ik wil graag met het vooruitzicht op de lente mijn auto is voorzien van een mooie wetlook achtige glans, welke een stand-tijd heeft van minimaal 2 maanden.

      Ik heb zelf weinig ervaring met het car detailing maar wil me hier best is een mooie lentedag mee bezig houden. ( ik heb helaas geen poetsmachine !! )

      Mijn Astra H heeft volgens mijn framenummer de kleurcode Z163 graag zou ik met name de fanatiekelingen op poetsgebied hier op het forum (het zou helemaal mooi zijn met de zelfde kleurcode) om advies willen vragen, omdat ik iets zoek wat echt een mooie glans in mijn lak brengt.

      De producten welke ik momenteel in mijn bezit heb zijn de :

      -Meguiars Deep Crystal Polish
      – Gyeon Q² Wetcoat
      – Monello – Sponge
      – Monello – Senza Acqua Droogdoek
      – Sonax Wash & Shine shampoo

      – ( ik weet het waardeloos :P Speedwax & bandenzwart en een Spons van de action ) ;) ( met deze producten behandel ik eigelijk alleen maar mijn opc velgen.

      Graag ontvang ik wat tips van welke producten ik nodig heb om een leuk resultaat te bereiken,

      hierbij bedoel ik eventueel welke pads handig ingebruik zijn, en bijvoorbeeld microfiber doekjes en eventueel een goede wax mocht ik nog dingen vergeten dan hoor ik dat natuurlijk ook graag, zoals bijvoorbeeld een andere shampoo