Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vonkt hij wel?
Lijkt op mijn probleem en dat bleek de nokkenassensor te zijn.Mijn ervarring is dat er verschillen zitten in de kabelbomen, ook al heb je er 1 van hetzelfde motortype.
Verschillen zitten in de aansluiting met de motorkabelboom, verschillende kleuren draden, verschil in de aansluiting bij de richtingaanwijzers enz.iig succes
Als ik me niet vergis zit de luchtbuis die uit het midden komt niet op je kachel aangesloten! En dus hoort koude lucht te geven.
Dat is een manier, alleen een beetje omslachtig.
Er rijden genoeg mensen met een astra dashboard rond in hun kadett.
Wat ik dus wil weten is of zij gebruik maken van de kadett dashboard kabelboom of die van de astra en of dat de blauwe stekker van de kadett checkcontrole die in de checkcontrole van een astra past bij hun wel werkt.Jep, Kon van een vriend een coupe overnemen en aangezien de Kadett aardig wat kilometers heeft;) en daarnaast de coupe een mooie en pittige aanwist is:P
Bedankt iig voor je reactie.
hahaha,oke dan.
ik zei al,toppie dat tie nog rijd Vincent:thumbup
doet me goed.
af en toe verlang ik er echt wel naar terug hoor,zo’n GSI;)
maar ik zou het echt niet meer weten of ze vervangen zijn.bij mij iig niet.
maar je hebt de auto nu al denk ik 10 jaar,dus misschien wel om ff na te gaan jaking:
maar ik zie dat je ook een astra coupé hebt:thumbup [/quote]Was misschien niet helemaal duidelijk geformuleerd:P Ik heb hem toen van je over gekocht. ff nieuwsgierig weet jij of de koppelingsplaten ooit vervangen zijn?
Gr Vincent
Die ken ik welking:Hij rijd nog steeds in de omgeving van Rotterdam en ziet er nu bijna zo uit als op onderstaande foto’s. Dus inmiddels niet echt orgineel meer en voorzien van wat meer luxe zoals leer elektrische ramen stuurbekrachtiging, CV + alarm.
Groeten Vincent
7 mei 2009 om 11:38 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415656That’s the spirit gewoon houden en op een later tijdstip afmaken.
Good luck Vincent6 mei 2009 om 08:55 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415623Sterkte en gewoon schorsen dat ding:agent
Bij mij zit de brandstofpomp nu in de bak van het reservewiel:P
Ik had destijds ook een mail gestuurd nav deze advertentie en krijg nu een mail dat de auto nog beschikbaar en of ik interessen heb. Iemand toevallig al wezen kijken? of meer info?
Gr Vincent
He bedankt voor deze reactie, had me al bijna ingeschreven bij een sportschool omdat ik hem niet los kreeg:P
Ik ga je tips bewaren voor het geval hij bij mij echt los moet. Ik heb nu gelukkig eronder kunnen lassen door hem naar beneden te drukken.
Gr VincentJa zoiets had ik nog onthouden vanuit mijn school periode:D Mijn stok was iets korter maar hij zit echt goed vast:( Hopen dat het rubber nooit vervangen hoeft te worden en anders vrees ik dat de bout het niet gaat overleven
Zelfs met kruipolie en bruut geweld kreeg ik hem niet los:mad:
Dus maar besloten hem te laten zitten:PIk wou hem los hebben omdat er achter de aansluiting van de draagarm en de bodemplaat een gat zat. Met wat meer gepriegel is het nu toch gelukt.Dat hij vast zit kun je wel zeggen ja:P Bedankt voor je reactie Martijn, ga vanavond even wat proberen.
Gr VincentHeb hem gisteravond ff flink ingespoten;) dus hopen dat ik hem vanavond los krijg. Als het draaiend niet lukt probeer ik hem er wel uit te tikken of te drukken
Thanx
Klopt helemaal heb een vraagbaak en op hbase gekeken en de bout waar het om gaat, gaat eerst door een rubber dan door de draagarm en dan door een balk van de auto. De bout eindigd vervolgens met een moer. Deze moer heb ik eraf gekregen, maar nu zit de bout behoorlijk vastgeroest. Nu is de vraag zit deze bout nog met schroefdraad of kan ik deze eruit tikken. Corsaracer denkt dat ik deze eruit kan tikken maar misschien heeft iemand anders dit toevallig eerder gedaan?
Corsaracer bedankt voor nakijken
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had al zo’n idee maar alles zit zo vast, en voordat ik grof geweld ga gebruiken:wil ik het graag zeker weten P
Het is trouwens voor een kadett gsi 2.0 16V geen idee of er onderling verschillenzijn?Beetje afhankelijk van de datum waarop we gaan, maar als ik kan king: Deze zomer lekker aan de kadett knutselen dus als die klaar neem ik die mee. Als we tcoh alleen maar in de file staan:swear
Nog ff de gemiddelde leeftijd naar beneden halen (ookal is het niet veel:P) Heb inmiddels de 30 bereikd king:
En Ruud blijft ergens halverwege de 20 steken.
Veel poetsplezier of werkse zoals sommige helaas moeten:( En tot morgeCors@ kan haast niet missen. Je rijd naar Rotterdam na de brienenoordbrug krijg je de splitsing met de A20 rechts aanhouden richting gouda na een paar kilometer zie je al het tankstation. Vind je praktisch wisselen we even nummer uit via u2u. Als Wilma ons tenminste niet voor is:P
Ach Eddy geeft niet je hebt er tenminste van geleerd:jerry
Moet ook eerlijk bekennen dat als niemand kijkt ik in een ford rij:wtf
Arjan had de telefoonlijst van vorige keer nog bewaar heb jij nogsteeds het zelfde nummer of Giel, mocht het nodig zijn:angel
Het is geen belangrijk slangetje, met een stuk tape deed hij het tijdelijk ook:P Maandag zou de dealer het binnen hebben. Dus vrijdag moet geen probleem zijn anders moet ik de kadett ook nog wassen:D
latersssHe jongens dat zijn mooie vooruitzichten. Zoals eerder vermeld kon Jeroen helaas niet mee, en is deze inmiddels vervangen door Ruud ff ter info;) Astra is al lekker gewassen en staat in de schuur te wachten tot vrijdag. Mits de opel mijn slang binnen heeft anders kom wordt het niks:( Maar zo niet komen we gewoon met de Kadettking:
Tot vrijdagNee helaas niet zoveel tijd:thumbdown
De planning voor mij is nogsteeds vertrekken vanuit Rotterdam dus wie mee wil rijden:P
Jeroen kan helaas niet mee dus wordt vervangen:oGr
-
AuteurBerichten