Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is de deksel of het pasvlak van de bak niet krom? Even een winkelhaak oid overheen leggen.
origineel gepost door *Jurgen*
origineel gepost door geert666
origineel gepost door Govers
Meestal wordt de krukastap opgelast, en daarna excentrisch verslepen, hierdoor is een langere slag mogelijk. Dit wordt wel eens gedaan door dragracers, slag kan hierdoor wel 4mm langer worden. Bij een 8 liter v8 motor oid, kan dit een mooie inhouds winst opleveren.:thumbup:thumbup
Dan wordt dus het big end iets verder naar buiten verplaatst? Anders kom je nooit aan een grotere slag.
Klopt
Meestal wordt de krukastap opgelast, en daarna excentrisch verslepen, hierdoor is een langere slag mogelijk. Dit wordt wel eens gedaan door dragracers, slag kan hierdoor wel 4mm langer worden. Bij een 8 liter v8 motor oid, kan dit een mooie inhouds winst opleveren.
Spruitstuk is idd door iemand zelf gelast met backing gas. Is trouwens RVS 321.
Sjoerd…lees eerst je boeken nog eens door…
En een dynamo levert niet altijd dezelfde ampere’s…ligt eraan hoeveel je vraagt….maar goed zal er over op houden on topic weer.
origineel gepost door sjoerdie
origineel gepost door Govers
Hoeveel inch velgen heb je eronder? Welke breedte?
Rijd je overdag ook met alle verlichting aan (incl vertestralers)?
Flinke muziek installatie?
Allemaal factoren die met je verbruik je maken hebben.
:wtf:wtf wat hebben de verbruikers ermee te maken????
dat is de meest grote onzin die er bestaat!!!
de dynamo loopt altijd met dezelfde weerstand, die word echt niet meer als er verbruikers aanstaan.
enige wat het kan beinvloeden zijn je banden, en het GEWICHT van je installatie
Dan lees de boeken nog maar eens na…
V.b.
Laat je auto maar stationair draaien en zet je verlichting en achteruitverwarming maar eens aan….dan hoor je goed dat de motor in toeren terugvalt en bijregelt.
origineel gepost door Baas J.
jeej! 344 km gehaald! :mad:Hoeveel inch velgen heb je eronder? Welke breedte?
Rijd je overdag ook met alle verlichting aan (incl vertestralers)?
Flinke muziek installatie?
Allemaal factoren die met je verbruik je maken hebben.
seh heeft zover ik weet altijd recht gehangen….heb nu een steun van een xe en blok hang nu goed. Steun seh en xe is dus verschillend.
Hetzelfde geld voor de f16 en f20 bak. De linkersteun is van beide ook verschillend
19 augustus 2009 om 20:04 In reactie op: Kadett E GSI 8v en 16v voorremschijf en remklauw zelfde? #17513945origineel gepost door AsconaC
origineel gepost door Govers
Alleen eerste type 8v klauwen zijn anders…daarna zijn 8v en 16v gelijkZijn de eerste type klauwen van een 8v degene met twee pinnen door de klauw heen?
Het maakt dus niet uit welke schijf ik gebruikvan een 16v of 8v zit geen verschil in in grootte of dikte?
Idd…klauw bestaat hiervan ook uit een deel.
Nieuwe type bestaat de klauw uit 2 delen.
Schijven zijn van beide gelijk zover ik weet
18 augustus 2009 om 21:07 In reactie op: Kadett E GSI 8v en 16v voorremschijf en remklauw zelfde? #17513940Alleen eerste type 8v klauwen zijn anders…daarna zijn 8v en 16v gelijk
origineel gepost door geert666
kan voor nog minder, en die electronica, is net zo moelijk als bij een let niks can bus ofzo,plus daar zijn ook hele forums mee bezig.
En voor die ECU hebben ze ook van alles, ik bouw niks meer. mij hebben ze alles afgeleerd nou ik me rijbewijs 4 maanden kwijt ben,dat nooit meer!Hoe komt het dat je je rijbewijs kwijt bent?
origineel gepost door renaldo-lier
haha dankje!Nee helaas Almere ga ik niet rijden. De vechtdal rallysprint in Hardenberg word de volgende voor de kadett..
Waarom ik met zulke velgen rijd… Ik heb ze bij de auto gekregen toen ik hem kocht. En er zaten goede banden om.. Vandaar.. En ik heb nog niet zoveel velgen.. dus weinig keuze:hmmz
Ik neem aan dat het 17 inch is waar je mee rijdt?
Zelf zou ik voor 15 inch gaan, aangezien deze meestal lichter zijn dan de 17 inch wat zich uit in beter acceleren van de auto. Daarbij heb je ook minder onafgeveerde massa, waardoor de auto beter op de weg licht en strakker door de bochten stuurt.
Wat voor velgen zitten er onder je zwarte kadett? wat zijn de waardes hiervan?
origineel gepost door JvV
jah en deze probeerd hem voor 600-800 meer door te verkopen. Vond hem het geld niet waard. Maar blijkbaar is hij alweer verkocht.ben je wezen kijken? zeker krokant bij de achterschermen en dorpels?
origineel gepost door a3corsa
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/ ?Hangt er een beetje van af voor welke opel je een forum zoekt.
kadett E
origineel gepost door gts power
je gaat toch niet verhuizen?:afroHaha…:angel
origineel gepost door frenkie
jep. wat denk je ervan:hmmzdie staat nu op mp te koop…daarvoor op speuders voor 1500 of 1600 meen ik.
origineel gepost door Ronaldo
heb je de onderste steun van een andere kadett……..? ik heb daar vroeger wel eens een probleem mee gehad met de cabrio….toen hing het blok ineens scheef…ben toen ff een andere gaan halen op de sloop en die was ietsje anders kwa gaten en die paste wel goed en het blok hing toen ook rechtDenk wel dat het de oudere is was voorheen een seh uit 87.
En onder scheef bedoel ik dat het blok aan de distributie kant naar achter moet.iemand enig idee of er verschil inzit?
origineel gepost door Govers
In het kadett gedeelte heb ik hier al een topic over, maar krijg hier maar van een iemand reactie op, vandaar dit topic.Wanneer de mods dit niet goed vinden verwijder ik het wel.
Ik heb dus een 20xe in mijn kadett gelegd, was voorheen een seh.
Ik zit met een probleem dat mijn blok een klein beetje scheeft ligt, de motorsteun bij de distributie kant zou iets langer moeten zijn, zoals ik meet.
Ik heb dus de 8v motorsteun op het 16v blok gezet.
Maar nu twijfel ik of die steunen wel hetzelfde zijn..?
met scheef bedoel ik dat het blok aan de rechterkant iets naar achter moet 1 a 1.5 cm.
ik had eerst mijn f16 bak achter de xe zitten die is door omstandigheden kapot gegaan…heb nu een f20 erachter…maar nu blijkt dat de linker baksteun van de f16 anders dan die van de f20 is….
Daarom begon ik ook daan de rechter motorsteun te twijfelen.
ik weet niet meer precies hoe dat zat….heb wel paar keer mijn relais vv omdat die bleef hangen. Misschien dat die niet meer schakeld
dat is normaal zover ik weet…heeft mijn seh ook altijd gedaan
origineel gepost door robbyrood
huh ?? f16 op een C20 xe??
origineel of hobby?Is omgebouwd van seh naar xe
origineel gepost door StefanAscona1987
Ik ging net trouwens onderdelen bestellen en daar kon ik kiezen tussen een c20ne met kat, een c20ne zonder kat een een c20seh dus ik denk dat die inderdaad geleverd zijnc20seh is nooit geleverd…alleen 20seh
-
AuteurBerichten