Goldie

Aangemaakte reacties

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: LPG en Airco monteur #17399316
    Goldie
      Lid sinds:
      19 September 2009

      Ik zie net dat ik het verkeerd heb neergezet betreffende de positie van de gaskop, die zit nu na de luchtmassameter.

      Vandaag een gaskop gehaald die VOOR de luchtmassameter geplaatst wordt, misschien dat dat helpt.

      De schroeven op de verdamper reageren nauwelijks omdat er teveel gas gevraagd/gegeven wordt…
      Hij staat dus feitelijk gewoon te verzuipen…

      Op de snelweg kan ik wel gewoon op LPG rijden, maar onder de 2000 toeren slaat ie af, verzuipt gewoon…

      Vraag is:Hoe weet een gaspomp hoeveel gas er moet worden vrijgegeven?
      Regeld dat het electronische kastje in de auto?
      Via vacuum in de gaskop?

      Ik raak behoorlijk uit ideen wat het kan zijn.

      Iig alvast bedankt voor je vorige reply:thumbup

      In reactie op: LPG en Airco monteur #17399312
      Goldie
        Lid sinds:
        19 September 2009

        Hoi,

        Ik heb een commodore B uit 75, daarin heb ik een 3.0 24v motor liggen die ik graag op gas wil laten lopen net zoals de oude 2.8 die er eerst inlag.

        Ik heb het mono mengstuk net voor de luchtmassameter aangesloten.
        Ik kan enkel in de hoge toeren rijden op gas, onder de 1500 a 2000 toeren slaat de motor af.
        De electronica heb ik vernieuwd, en de verdamper is vernieuwd, dit omdat de oude 2.8 was afgebrand.

        Hij trekt ook nergens geen valse lucht, op benzine loopt ie perfect.
        De injectoren zijn stil, dus spuiten geen benzine in…
        Het is een MOVL verdamper…

        Weet jij misschien wat er aan schort, of is het gewoon niet mogelijk een monostuk te gebruiken en moet er G2 of G3 in?
        Zelf ben ik helemaal uit ideen wat er verkeerd aan gemonteerd kan zitten….

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)