Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Fearless:zitten Webertjes op.
Schade komt bijna nooit voor,dit zijn (slechts) 7 minuten van de ongeveer 40/45 sessies van 20minuten uit 2012.
Dus alleen de spectaculaire momentjes. ;)Thnx!
Is een 2.4 met 1.9 kop en wat leuke extra’s.
Had bij speedcentre op de bank 190 pk en 250 nm.Ik heb dit vorig jaar ook gedaan,met goed resultaat.
Let er wel op dat de kleppen dichter op de zuiger komen omdat de verbrandingskamers in de 2.0 kop
een stuk kleiner zijn..
Als je een nokkenas met een beetje lift neemt,zul je de 2.4 zuigers aan moeten passen(heb ik gedaan),of competitie-zuigers nemen.En sloeg die daar ook geen code van op?
Als ik met lopende motor uitlees heb ik code 31 niet,en met een kapotte tt-sensor zou die afslaan toch?
Toerental gaat wel een keer op en neer als het lampje aangaat.
Nee,van RallyPro Heelsum/Wageningen.zilver met carbon motorkap/dak
I @Miruni wrote:
@jeroen88 wrote:
deze gistere gezien zien rijden op zandvoort.wat gaat dat hard zeg.niet normaal.
kon het met de 328 niet bij gereden krijgen,terwijl ik normaal toch redelijk mee kan komen.kick ding :thumbup
:thumbup Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn persoonlijke rondetijd verbeterd. Ik zit nu op 1:58.9.
Bij mijn broer deed de datalogging het niet maar die heeft zeker de zelfde tijd of nog sneller gereden.
Auto gaat nu uit elkaar om o.a. de remmen en de ophanging (uniball’s) in de draagarmen
te monteren.
@Generallee: Bedankt voor de dynamosnaar!!! Volgende keer krijg je een nieuwe terug.Ps. Vrijrijden kost 25 Euro per 20min.[/quote]
Graag gedaan,ik heb mijn rondetijd verbeterd naar 2:10.2,ben ik voorlopig ff tevreden mee.heb wel in de vangrail gestaan en in hartje zandvoort bij een vaag benzinepompje nog zelf banden staan draaien.maar al met al echt een topdag gehad.
Gefeliciteerd!
Wij stonden tegenover jullie op de service,met die Evo..
Heb nog een trekker geleend bij jullie.
Wat klinkt de Astra zeg!
En dik opgebouwd!Ze zijn tegenwoordig wel weer toegestaan voor APK…
Oeps,moet natuurlijk 2:11 zijn…
Ben ook weer geweest,was weer erg leuk..
er reed ook nog een wit-zwarte c sedan met een c20xe.
er ging een e36 op z’n dak,maar verder weinig gekkigheid.
ik heb zes rondjes achter elkaar tussen de 2:11.3 en de 2:11.6 gereden,is toch wel aardig constant dacht ik.Heb ik zien gaan die astra,wat gaat dat ding hard zeg.
@kermitkiller: :wors :wub :wub
Dan heb jij in mijn ogen toch wel de ultieme auto!
Ik geef de mijne elke dag een beetje water in de hoop dat ie net zo word als ie groot is ;)
Heb nog wel een Caprice staan:
En 01-09 ben ik er waarschijnlijk ook wel weer.
@omicvvvo wrote:
@generallee wrote:
Dank je,
heeft ook wel wat moeite gekost,maar is nu aardig voor mekaar.
we gaan 12 juli ook weer,bak gaat vanavond weer in elkaar.
Loop gerust ff langs,we zijn met een blauwe Ducato oprijwagen en een oranje kadett :hmmzheey zeker mooie auto maar wat voor motor ligt daar in en of je die geietelt heb?? en hoe zwaar hij weegt?
mij ken je meschien ook wel ik rijd met die bruine c2 coupe (meschien ook gehoord aan mijn motor c20let)
ik heb persoonlijk 2.14 gereden maar toen had ik net probleemen gehad mee me motor en zo dus toen ging ik niet echt voluit ik heb ook nog steeds een probleem dat me benzine in een bocht niet naar voor komt en daarom wel eens stottert
en me wielranden lopen wel eens tegen me band aan waardoor ik ook niet vol door de bocht kan n hoop ik dat het binnenkort allemaal is opgelostLigt een 2.4 in met een paar leuke aanpassinkjes ;)
Die 2.11 is met de stopwatch op start/finish geklokt,dus niet met een counter op de camera ofzo
Dank je,
heeft ook wel wat moeite gekost,maar is nu aardig voor mekaar.
we gaan 12 juli ook weer,bak gaat vanavond weer in elkaar.
Loop gerust ff langs,we zijn met een blauwe Ducato oprijwagen en een oranje kadett :hmmzJa klopt,is het sedannetje.
Dit was sessie 2 (sport)
Ik reed hier met een kapotte bak (synchromesh van de derde versnelling gebroken).
Vorige keer (18-05) reed ik 2.11. maar toen was het ook een stuk rustiger.
Doel is om 12 juli op of onder de 2.10 te zitten.[youtube:1l7pjzgq]http://www.youtube.com/watch?v=V5CAW5CAZIo[/youtube:1l7pjzgq]
[youtube:1n0pyhcp]http://www.youtube.com/watch?v=akn36QM4AYM[/youtube:1n0pyhcp]
Ben ook weer van de partij.
Waarom zou je een astra dash in een c-kadett willen?
je kan die verbinding tussen de inlaatspruitstukken ook weghalen.
Gisteren bij Risse geweest (erg leuk)
Het is de 312 graden stok geworden.
Heb intussen ook 45er Webers.
Voor de nokkenas moet ik wel de valve pockets in de zuigers aanpassen i.v.m. met de 4,3 mm opening in bdp.
Ik had de kop meegenomen naar Risse,hij vond het een erg leuk project.
Mijn kop bleek een max. bewerkte Mantzel 1.9 kop te zijn.
Iemand ervaring met het bewerken van de valve-pockets?
Zal wel op een CNC-bank moeten denk ik.18 januari 2011 om 17:10 In reactie op: Shootje gedaan met de C limo 16v van de gte stikers wat vind #17799208Ziet er goed uit!
Ben nu bezig de volledige versie van die kooi in mijn 4-deurs
te bouwen.
Kruis staat bij jou links hoger als rechts lijkt het,hoe komt dat?
Is een Wiechers toch?Motor: Opel CIH 1,6-2,4
Grad: 280°
Spreizung: 114°
Hub: 10,9mm
Hub OT: 1,5mm
Drehzahlbereich: 2500-6500 U/min
-
AuteurBerichten