Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok zeg leuk verhaal zo over hoeveel auto’s je heb gehad etc etc.
Rij nu mijn 32e auto in de bijna 21 jaar dat ik mijn roze papiertje heb. Ben nu 40 jaar jong.
Veelal diverse auto’s gehad van alfa 155 QV tot Clio 16V en van Focus 2.0 Ghia tot diverse Vectra’s en astra’s. Zelfs Mercedes, Audi’s BMW’s Fords, Mitsubishi, Toyota, Mazda etc etc diverse pluimage zullen we maar zeggen. Overigens een leuke maar zeer dure hobby.
Nieuwe auto’s en auto’s die zeer jong gebruikt zijn tot een paar jaar oud.
Rij nu een Vectra C2 GTS EXE 2.2 direct Automaat van 2006.Succes in ieder geval met je V6 automaat.
@pepoe wrote:
Hallo allemaal,
Ik had al wat posts gedaan over wat vragen mbt tot de C.
Nu kom ik volgende week vrijdag thuis en wou ik graag naar deze vectra gaan kijken: http://www.autotrader.nl/auto/opel/blokzijl/3qbnj/opel-vectra-18-16v-elegance/detail/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kent iemand van jullie deze auto of is ie heel toevallig van iemand hier geweest?
iig alvast bedankt
p.s. graag hoor ik natuurlijk ook jullie mening over deze auto;)
Ps het is geen elegance uitvoering. Kijk maar naar het interieur en de deur grepen niet in kleur gespoten. Dan nog de interieurlijsten binnen in. Gewoon de comfort uitvoering ipv de duurdere elegance zoals ze adverteren. Alleen dus de lm velgen van een elegance.
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door GB
Och ja het onderhoud bij een Opel is gratis??
Even 4 uurtjes onderzoek kosten waarom de Vectra in de noodloop schiet kosten 253 euro inclusief kleinmateriaal en het afslepen van de Vectra. 5 weken later ja hoor weer het bekende lampje nu weer resetten ( 37 euro ) en ja we kunnen niet een losse stekker bestellen dus maar info bij fiat inwinnen. Ja ja en de Turbo bij de Zafira OPC koste ook niets?? zeker dan. Aandrijfstangen kosten ook al een vermogen bv rechts ruim 900 euro en dan nog beweren dat dan een BMW duur is onderhoud sorry gaat niet altijd op.
Heb vele opels gehad en ja een beurtje met dis riem voor een 2.6 v6 ruim 1300 euro even aftikken. kan zo wel even doorgaan hoor. Geeft niet ben blij met MIJN bmwtje. Zeg niet dat er nooit weer een Opel komt, maar eerst maat even touren in de 530i en genieten van de luxe om ons heen.
Mvg GBAg ja idd elk merk heeft zijn nukken.
oja was nog vergeten, Veel plezier met je BMW
1300 euro voor een Distri riem van een 2.6 V6!!
ben je aardig getilt :vertag:vertagIk kan zo’n riem inclusief onderdelen omleggen voor 300 euro..
Willem
Dit was dus bij een bosch carcenter en ja die mensen moeten er van leven. Plus de kosten van klein materiaal, een grote beurt en dus de dis riem en je komt dus op dit bedrag uit. Kun je niet vergelijken met een particulier. en ja weet alles van te voren dan is rijk worden geen kunst. Oftewel als ik dat had geweten had ik dit zeer ZEKERS door jouw laten doen.
Had ik nog wat centen overgad voor nog wat leuke spulletjes voor de 2.6 V6 die ik toen reed.origineel gepost door sw_reijnders
tja . . . BMW kopen is nog niet zo heel moeilijk . . . BMW blijven rijden is nog ff iets anders.wat denk je dat onderhoud kost van zo’n ding :o
Kennisje van mij heeft net weer OPNIEUW z’n turbo van zn 330D opgeblazen à 1800 piek (voor de tweede keer dus)Och ja het onderhoud bij een Opel is gratis??
Even 4 uurtjes onderzoek kosten waarom de Vectra in de noodloop schiet kosten 253 euro inclusief kleinmateriaal en het afslepen van de Vectra. 5 weken later ja hoor weer het bekende lampje nu weer resetten ( 37 euro ) en ja we kunnen niet een losse stekker bestellen dus maar info bij fiat inwinnen. Ja ja en de Turbo bij de Zafira OPC koste ook niets?? zeker dan. Aandrijfstangen kosten ook al een vermogen bv rechts ruim 900 euro en dan nog beweren dat dan een BMW duur is onderhoud sorry gaat niet altijd op.
Heb vele opels gehad en ja een beurtje met dis riem voor een 2.6 v6 ruim 1300 euro even aftikken. kan zo wel even doorgaan hoor. Geeft niet ben blij met MIJN bmwtje. Zeg niet dat er nooit weer een Opel komt, maar eerst maat even touren in de 530i en genieten van de luxe om ons heen.
Mvg GBorigineel gepost door opelrulez1990
ik zou die rood witte nemen! die staan echt wel stoer op een zwarte astra.die andere zijn idd standaard OPC maar ook voor de NJOY modellen van de astra G
PS waar koop jij die lampen? ik zoek mij dood maar ik kan ze niet vinden.
Op MP bij de fleet en anders evne kijken bij GM parts ook hier te vinden en dus op MP staan ze ook.
Quote:origineel gepost door speaker
Als je lampje met steeksleutel gaat branden , kan je hem het beste ff laten uitlezen. Ook achteraf kan dat omdat het systeem de foutmelding registreerd.
Dat lampje kunnen erg veel dingen zijn. Bij mijn vec ( 1.9CDti 2005) Brand hij de eerst 2 minuten als de motor koud is. Na uitlezen blijkt hij een storing op de gloeibougies te hebben. Maar het kan dus van alles wezen !Uitlezen kost bij de dealer van 0 tot 30 euro ( ligt er net aan welke dealer je treft ! ) [/quot
Ik had het dus opgezocht in het boekje en daar stond ( De mijne ging na het opnieuw starten direct uit ) indien het lampje dus blijft branden ga naar uw dealer, de auto is gaat nu in z9ijn noodloop. Het verschil hierin is dus dat die van jouw 2 min blijft branden en de onze direct weer uit gaat. Volgens het boekje wordt er enkel over vocht in de brandstof filter gepraat. Was dus echt giga veel sneeuw op de weg toendertijd.origineel gepost door beki01
Nog een nieuwe C op het forum.http://i977.photobucket.com/albums/ae252/fb01/vectrac1-2.jpg
Er zit oa op:
orig xenon
clima
donkere ramen
17 inchWat ik wel apart vind is dat er een casette inzit orig met 4 cd wisselaar eronder net boven de climatronic(kent iemand dat)
Wat er sowieso nog op moet komen is eibach verlaging en een gts voorbumper.
Iemand anders nog ideeen?
Nog wel een vraagje:
Ik heb vandaag heel kort het lampje gehad met autotje en een steeksleutel, daarna niet meer, wat zou het kunnen zijn?
Ik hoorde vandaag iets over een dieselpomp die vaak stuk gaat. Is dit bij de bj 2004 nog steeds zo??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Er zullen nog meer foto’s volgen
Op dat lampje terug te komen dat heb ik dus ook 1 keertje gehad en volgens het boekje duid dat op vocht in je brandstoffilter. Auto uit zetten en weer starten en het lampje was bij mij uit. Blijf die continu branden, dan gaat de auto in de noodloop en dien je contact op te nemen met je garage. Wat er dan mis mee is zou ik niet weten dit is wat ik heb opgezocht in het boekje. ( De mijne is wel een GTS van 2006 met een 150 pk diesel. Zelf wacht ik nog even als het weer iets beter is en dan maar een vervanging van het brandstoffilter, weet niet wat zoiets kost bij de garage.
Succes in ierder geval met je mooie C en veel veilige km gewenst.
Mvg GBorigineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Hey ben wel benieuwd wat iedereen zijn verbruik is? Heb hem nu 4 maanden maar vindt dat hij best wel zuipt hoor! Enne…. ze geven 60 liter tank aan! Maaruhhh…… echt niet hoor! heb m goed leeg gereden tot de boordcomputer aangaf nog 8km! en er ging maar 51 liter in!De mijne vectra c gts 3.2 V6
op 50 liter benzine euro 98
430km maar!!:o:fy1 en dan moet je heel erg rustig rijden! Want als je gas geeft zie je letterlijk de benzine meter zakken! Wist niet dat het eigenlijk zulke zuipers waren! Maar verder hele fijne wagen:D, alleen verbruik valt me tegen:cry! Maar ja dat weet je ook wel beetje als je een V6 aanschaft! Dus 1 op 8,5 zeg maar!Je geeft het zelf al aan, weet je nu eenmaal met een V6. Zelf al 2 x een V6 gehad. 1x een 2.5 V6 en een 2.6 V6.
En ja toen een ook een OPC Zafira OPC met 200 PK en die luste ook wel een slokje. Nu dus en GTS met een 150 PK diesel en nu is het leuk, 1 op 16 zo’n beetje. ( Combi met grote weg en de stad en rij menig benzine auto zoek met een dikke motor. gna gna.
Maar succes met het verbruik in ieder geval en natuurlijk je rijplezier.origineel gepost door Bartjex88
origineel gepost door GB
origineel gepost door Bartjex88
olie, en heb vorig jaar me 7dejaar automechanica beeindigt dus moet lukkenSorry, weet niet wat je dan geleerd heb in die 7 jaar, maar 200 rijden met slechts 82 pk en niet een van de jongste auto’s ( Km stand?? ) flink planken met het gas bijna door de bodem getrapt lijkt mij niet echt slim als je niet weet waar de olielekkage vandaan komt.
Maar in ieder geval succes met het zoeken van het probleem.Snelheid heeft niets te maken met leeftijd, Het is hoe je je auto behandelt, pas gas geven als olie en koelwater warm staat, en auto heeft meer dan 82pk.
Lijkt mij logisch dat een auto met bv 20.000 km op de teller toch iets minder verseleten is dan een auto met ruim 200.000 km op de teller, dan is de boel toch al iets meer versleten. maar goed het is jouw auto en gelukkig niet de mijne. Denk ook niet dat jouw auto nu opeens bv 200 pk heeft o.i.d. Daar gaat dit onderwerp dan ook niet over en nogmaals zoals vele met mij lijkt het niet verstandig om deze snelheid te rijden terwijl je NIET weet wat er aan de hand is met je auto. Zelf zou ik het niet doen als ik niet weet wat de oorzaak is ondanks dat de mijne lacht om 200 km per uur.
Succes met de oorzaak en het oplossen hiervan met je vectra.origineel gepost door Bartjex88
olie, en heb vorig jaar me 7dejaar automechanica beeindigt dus moet lukkenSorry, weet niet wat je dan geleerd heb in die 7 jaar, maar 200 rijden met slechts 82 pk en niet een van de jongste auto’s ( Km stand?? ) flink planken met het gas bijna door de bodem getrapt lijkt mij niet echt slim als je niet weet waar de olielekkage vandaan komt.
Maar in ieder geval succes met het zoeken van het probleem.origineel gepost door 2000
Ik heb trouwens niet eens zo’n probleem met ingevoerde auto’s, alleen ben ik bang dat ik óf een schadebak, of één met een terug gedraaide teller koop.
Ik zou het wel willen, maar dan voer ik ‘m zelf in. En dan komt het probleem: ik wil mijn vectra inruilen, en das in duitsland wat lastig ;)@ GB: volgens mij staat jpuw ex. OPC vaak bij mijn werk. Is toch elke keer weer een beetje kwijlen:thumbup
Yep zou kunnen als het goed is heeft de nieuwe eigenaar een timmerbedrijf in Beverwijk. Het kenteken is 15-TL-KT.
origineel gepost door ron1978
origineel gepost door GB
origineel gepost door ron1978
Een ingevoerde hoeft echt geen probleem te zijin hoor. En de 192 pk is ook goed, enigste verschil is de software. Ga je hem chippen haal je precies hetzelfde uit een 192 pk dan uit een 200 pk.
Heb wel gezien dat je bij de “nieuwere modellen” kolampsproeiers ( xenon )hebt, vind dit niet mooi staan bij een Zafira, maar smaken verschillen he.Oh ja, en een onderhoudshistorie erbij wil niet altijd wat zeggen. Weet je wel dat ie de beurten gehad heeft, maar er kan evengoed mee getrapt zijn. En dan heb je nog een probleemauto.
Zit meer dan alleen het verschil in PK’s nl Leder interieur, Xenon, wit rode achterlichten, climatecontrole, alu pedalen, en volgnes mij ook PDC, en ja de sproeiers zijn zo in kleur gespoten en staat super. Was zelf althans zeer tevreden over de mijne met 200 PK tjes.
Dus als er iemand een OPC zoekt zou ik toch voor de 200 PK gaan zoveel prijsverschil zit er niet in.Leer, wit rode achterlichten, climatecontrole en xenon kun je met een ingevoerde ook hebben hoor. Afhankelijk bouwjaar en wat de eerste eigenaar wilde.
Veel laten hem toch chippen dus maakt helemaal niets uit die 192 of 200. Motor is helemaal hetzelfde. 200 pk versie is wat jonger.
Heb zelf een ingevoerde met vol leder en een aantal paardjes meer ondertussen. :)Tuurlijk kun je dat ook hebben enkel is het zoeken naar een naald in een hooiberg terwijl het bij een 200 pk versie standaard is dus waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan, maar dat is aan iedr weer anders. Ik had nl ook een ingevoerde met 200 Pk in het zilver van nov 2003 met alle opties van navigatie, elek dak, volleder, 19 inch opc Y spaak, 4pijps remus demper, climate controle, chroom omrande telers, dakspoiler, xenon, alu pedalen, PDC, etc etc en een nieuwe Turbo.
origineel gepost door 2000
origineel gepost door GB
Hé 2000 hoe lang ben je nu al bezig met een zafira OPC, je hebt zelfs nog even gereageerd op de mijne maar je wilde geen ingevoerde en wilde de hoofdprijs voor je GTS.Ps de mijne rijd dus nu ook in Beverwijk rond dus zul je hem wel tegenkomen.
Succes met je zoektocht en een goede OPC moet gewoon in alle versnellingen goed kunnen doortrekken en zou zowieso voor de vernieuwde 200 pk versie gaan.
Mvg GBIk ben niet een tijd bezig, ik twijfel al geruime tijd omdat we al een prachtige wagen hebben. Ik mis gewoon vermogen. Ik reed voor de GTS een 2000, en dat ervaarde ik toch totaal anders. Mijn vrouw is bijna net zo’n auto gek als ik, dus die doet eigenlijk nooit moeilijk. Het lastige voor mij is dat we een prachtige GTS hebben, en als de zafira toch niet zou bevallen (je zit hoog, heeft niet zo’n luxe uitstraling als de GTS, etc) dan vind ik nooit zo’n GTS terug, in die staat, km’s en dan vooral de kleur. Ben niet zo’n eenheids worst. Als het al een OPC zou worden dan wordt het een knal blauwe :thumbup
Het wordt dan zowiezo het gerestylde type,xenon, (leer? standaard?) en de hele zomer met de airco knop k@tten om de temp goed te houden lijkt me ook niks :P
Oftewel jij rijd zomers met bv 25 tot 30 graden zonder airco aan, dan ben je waarschijnlijk de enige in Ned. En sorry je was toch de eerste die op mijn auto reageerde toen ik zo’n beetje oktober 2009 polshoogte ging nemen ivm de verkoop van mijn OPC vandaar de opmerking van mij.
Er staan genoeg gts en te koop in Ned met een redelijke km stand en in een mooie staat dus dat zal wel loslopen denk ik, het is maar net wat je zelf wil succes met je beslissing.Maar het komt (denk ik) wel goed, maar weet niet wanneer.
origineel gepost door knight-rider
Na de Vectra C diesel waar ik een tijdje terug naar gaan zien ben maar niet gekocht heb (ben niet zo voor diesels) heb ik nu een andere Vectra op het oog.Deze keer gaat het om een Vectra B 1.6 16v van 1999.
Deze heeft 137.000 km op de teller staan wat toch al vrij veel is, maar aangezien de leeftijd ook wel weer meevalt.Mijn vraag dus, waar moet ik zoal op letten?
Is het de moeite om naar te gaan kijken, of gewoon laten staan??Link naar de auto: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=173123170
Sorry, maar een auto van 10,5 jaar oud en dan met deze km stand is toch super netjes. Ga maar na nog geen 14000 km per jaar dit is toch niks. En even op je verhaal terug te komen, heb je weleens in de 150 pk versie van bv een vectra gereden. Rijd toch echt wel lekker hoor en ja ik kom uit een Zafira OPC met 200 pk en heb o.a een 2.5 v6 en een 2.6 v6 b2 vectra’s gehad evenals 2 x een Astra G 1 met 136 pk en eentje met de 125pk 1.8 daarvoor nog een F je een 150 PK GSI 16v en ja een 150 pk diesel in een Vectra C2 rijd echt wel lekker, snel en super zuinig.
Zou wel even naar bovengenoemde vectra kijken, lijkt mij geen verkeerde keuze. Succes in ieder geval.origineel gepost door ron1978
Een ingevoerde hoeft echt geen probleem te zijin hoor. En de 192 pk is ook goed, enigste verschil is de software. Ga je hem chippen haal je precies hetzelfde uit een 192 pk dan uit een 200 pk.
Heb wel gezien dat je bij de “nieuwere modellen” kolampsproeiers ( xenon )hebt, vind dit niet mooi staan bij een Zafira, maar smaken verschillen he.Oh ja, en een onderhoudshistorie erbij wil niet altijd wat zeggen. Weet je wel dat ie de beurten gehad heeft, maar er kan evengoed mee getrapt zijn. En dan heb je nog een probleemauto.
Zit meer dan alleen het verschil in PK’s nl Leder interieur, Xenon, wit rode achterlichten, climatecontrole, alu pedalen, en volgnes mij ook PDC, en ja de sproeiers zijn zo in kleur gespoten en staat super. Was zelf althans zeer tevreden over de mijne met 200 PK tjes.
Dus als er iemand een OPC zoekt zou ik toch voor de 200 PK gaan zoveel prijsverschil zit er niet in.origineel gepost door 2000
Na een lange tijd overwegen vandaag toch maar eens een proefrit gemaakt in een zafira OPC. Waar ik al bang voor was is gebeurd: het vermogen is per direct verslavend :wors
In de 4e en 5e versnelling viel het toch wat tegen: is wel wat feller dan onze gts 2.2, maar niet wat ik verwacht had. (een bezoek aan de tunings specialist maakt dat wel in orde :P ) Kon ook niet te gek doen, was erg druk. Achteraf maar goed ook, hoorde later dat ze daar stonden te controleren, dus de eventuele bekeuring gaat niet hoger dan 150 waar ik 120 mocht :P.
De auto: vol leer, auto-airco, 7 stoelen, stoelverwarming. Nieuwe turbo+airco compressor, 97.000 km+autopas. Dus leek allemaal mooi. Maar ik kreeg de auto met heel veel moeite in zijn 1 (via de 2) en de 3 was ook lastig te vinden. tevens was de OPC rondom overspoelt met gebruikskrassen, net of hij dagelijks door een heg gereden is. Paaltje geschamt langs de zijkant, etc. De verkoper was er niet, dus via monteur sleutels gekregen. Verkoper zou terug bellen om een eventuele prijs voor mijn vectra te maken, niets meer van gehoord? Is de automarkt weer behoorlijk aangetrokken dat ze het zich kunnen veroorlofen om niets meer te laten horen?Al met al een fijne auto (niet deze) en zeker de moeite waard om een eventuele zoektocht voort te zetten :thumbup
Hé 2000 hoe lang ben je nu al bezig met een zafira OPC, je hebt zelfs nog even gereageerd op de mijne maar je wilde geen ingevoerde en wilde de hoofdprijs voor je GTS. Dit is niet lullig bedoelt ofzo maar indien je een mooie en vooral dikke OPC zoekt zul je toch een aardig bedrag bij moeten leggen.
Ps de mijne rijd dus nu ook in Beverwijk rond dus zul je hem wel tegenkomen.
Succes met je zoektocht en een goede OPC moet gewoon in alle versnellingen goed kunnen doortrekken en zou zowieso voor de vernieuwde 200 pk versie gaan.
Mvg GBorigineel gepost door 2000
origineel gepost door GB
origineel gepost door 2000
ik was laatst bij brezan, en die vroegen voor valeo’s ook ruim 75 euro, en daar zat de achterwisser niet eens bij. :thumbdown
Ben naar een andere winkel gegaan, bosch gekocht en was voor 45 euro rondom klaar:thumbup
Ik zat het eens na te rekenen (want soms reken ik nog steeds in guldens :P ) en ik kwam dus omgerekend bij brezan op 165 gulden voor 2 wissers……….. aanmenooitniet, riekt in mijn ogen naar oplichting.Ok 2000 heb je mischien nog het type cq serie nummers hiervoor en ja dom mischien maar dacht dus dat ze enkel en alleen voor het voorraam bestonden ( Overal staat dan set van 2 stuks )
Wacht je reactie af en alvast bedankt.Mvg Geert.
uh, de nummers van de valeo’s of de bosches? heb ze van geen van beiden: ik zet mijn gts voor de deur, en zeg: ik wil flat blades voor die gele auto en hun doen de rest.
Ok duidelijk, mischien had je er even bij kunnen vermelden waar je ze hebt gekocht.
in ieder geval bedankt hiervoor.Mvg Geert.
origineel gepost door 2000
ik was laatst bij brezan, en die vroegen voor valeo’s ook ruim 75 euro, en daar zat de achterwisser niet eens bij. :thumbdown
Ben naar een andere winkel gegaan, bosch gekocht en was voor 45 euro rondom klaar:thumbup
Ik zat het eens na te rekenen (want soms reken ik nog steeds in guldens :P ) en ik kwam dus omgerekend bij brezan op 165 gulden voor 2 wissers……….. aanmenooitniet, riekt in mijn ogen naar oplichting.Ok 2000 heb je mischien nog het type cq serie nummers hiervoor en ja dom mischien maar dacht dus dat ze enkel en alleen voor het voorraam bestonden ( Overal staat dan set van 2 stuks )
Wacht je reactie af en alvast bedankt.Mvg Geert.
origineel gepost door Edition 2000
origineel gepost door GB
Vandaag even langs geweest bij autototaalglas en gevraagd wat een setje originele Flatblad ruiten wissers kost van Valeo.
Was toch even slikken kosten dus 77,65 euro voor een kompleet setje. Kreeg nu wel 10% korting maar goed toch nog 70 euro. Enig idee waar ze wat goedkoper te halen zijn, welliswaar originele daar hij ook wel imitatie had maar was dus rommel. Ik hoor graag van jullie hierover, mischien van irmscher als die goedkoper zijn.Mvg Geert.
bij ons kost een set originele flate blade ruitenwisserbladen ( gm-valeo ) voor de vectra-b per set 32,50 euro.
mvg eugene
gm-tuningpartsEugene bedankt voor je reactie en sorry het moet voor een GTS van 2006 zijn.
Mvg Geert.origineel gepost door stefan m.
mja dan 18 ” met dunne bandjes.. want dit zijn net iets te dikke :)Yep weet niet wat de hoogte is van de bandjes maar die van mij worden dus 225-40-18 en onder de Zafira was 235-35-19
origineel gepost door stefan m.
geeeeeeeeef die bumper :D! haha ,, van mij mochten ze alleen wel een maatje groter! maar voor de rest erg strakke en mooie velgen :)Persoonlijk vind ik 18 inch de mooiste maat voor een Vectra.
Zelf dus nu ook voor 18 inch gekozen ipv 19 inch.
19 inch had ik onder de Zafira OPC en moet toch zeggen het stuiderde behoorlijk en je voelde alles onder je en was ie nog geen eens verlaagd.
Dus 18 inch een mooie combi voor nog een beetje comfort en de looks. Sorry mischien voor degene die hoe groter hoe mooier vinden het moet wel in evenwicht zijn. ( Het bekende tractor gezicht met te grote velgen )Staan super de nieuwe Toora’s
Nog even wachten en als het goed is komt er bij mij volgende week ook een setje Toora’s onder en dan de T675 met de 5 dubbelspaaks in 18 inch met 225 bandjes.
Dus nog even wachten op de schuifbouten die erbij moeten.
mvg GB.origineel gepost door dussel32
235 vult net de ruimte tussen band en auto op en je hebt met 235 geen km afwijking
origineel gepost door dussel32
Sorry ik had met mijn Zafira OPC model 2004 geen km afwijking met 225-35-19 inch. Gaat volgens mij niet om de breedte maar om de grote het aantal inch.
origineel gepost door gtc 24
ik heb 19’irmscher delta design zonder banden nog in perfecte staat , zou iemand die wille ruilen voor r16 velgen met winterbanden?Je hebt U2U
origineel gepost door gtc 24
ik heb 19’irmscher delta design zonder banden nog in perfecte staat , zou iemand die wille ruilen voor r16 velgen met winterbanden?Sorry maar ,met r16 bedoel je dan 16 inch of een bepaald type velg. Zelf heb ik een GTS van 2006 met 215-55-16 inch lm origineel opel 5 spaaks die je op het nieuwe type zafira vaak ziet met achter zgan banden en voor kunnen ze nog een winter mee. Fulda banden dus geen foekie toekie banden mischien is dit een leuke optioe voor je. Ps mischien kun je een foto plaatsen van de velgen. Ps de mijne zijn nog in super staat.
Hoor het wel van je als je meer info wenst. -
AuteurBerichten