Vectra B 1.6 16v Comfort (koopadvies)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B 1.6 16v Comfort (koopadvies)

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218196
    knight-rider
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Na de Vectra C diesel waar ik een tijdje terug naar gaan zien ben maar niet gekocht heb (ben niet zo voor diesels) heb ik nu een andere Vectra op het oog.

      Deze keer gaat het om een Vectra B 1.6 16v van 1999.
      Deze heeft 137.000 km op de teller staan wat toch al vrij veel is, maar aangezien de leeftijd ook wel weer meevalt.

      Mijn vraag dus, waar moet ik zoal op letten?
      Is het de moeite om naar te gaan kijken, of gewoon laten staan??

      Link naar de auto: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=173123170

      #17624050
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        op de site van paashaas staan een aantal verkoop tips http://www.opelvectra.info

        Verder zou ik eens goed letten op de banden, zijn ze recht afgesleten.

        Let eens op de ABS, gaat het lampje aan bij contact aan en vervolgens op zich zelf uit. Dus niet gelijktijdig met een ander lampje. (is een duur geval om te vervangen nl)

        Verder is het een erg nette vec hoor.
        Erg mooi kleurtje overigens ook ;)

        #17624051
        Rubyvectra_A
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 July 2004

          slotvangers achterdeuren? wil wel eens een beetje roest zitten.

          Enne 137000 is toch niet veel, kan nog jaren mee man. Ziet er keurig uit:thumbup

          Ik heb er jaren fijn mee gestuurd!!

          Groet Tim

          #17624052
          GB
            Lid sinds:
            13 October 2005

            origineel gepost door knight-rider
            Na de Vectra C diesel waar ik een tijdje terug naar gaan zien ben maar niet gekocht heb (ben niet zo voor diesels) heb ik nu een andere Vectra op het oog.

            Deze keer gaat het om een Vectra B 1.6 16v van 1999.
            Deze heeft 137.000 km op de teller staan wat toch al vrij veel is, maar aangezien de leeftijd ook wel weer meevalt.

            Mijn vraag dus, waar moet ik zoal op letten?
            Is het de moeite om naar te gaan kijken, of gewoon laten staan??

            Link naar de auto: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=173123170

            Sorry, maar een auto van 10,5 jaar oud en dan met deze km stand is toch super netjes. Ga maar na nog geen 14000 km per jaar dit is toch niks. En even op je verhaal terug te komen, heb je weleens in de 150 pk versie van bv een vectra gereden. Rijd toch echt wel lekker hoor en ja ik kom uit een Zafira OPC met 200 pk en heb o.a een 2.5 v6 en een 2.6 v6 b2 vectra’s gehad evenals 2 x een Astra G 1 met 136 pk en eentje met de 125pk 1.8 daarvoor nog een F je een 150 PK GSI 16v en ja een 150 pk diesel in een Vectra C2 rijd echt wel lekker, snel en super zuinig.
            Zou wel even naar bovengenoemde vectra kijken, lijkt mij geen verkeerde keuze. Succes in ieder geval.

            #17624053
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005

              origineel gepost door GB

              origineel gepost door knight-rider
              Na de Vectra C diesel waar ik een tijdje terug naar gaan zien ben maar niet gekocht heb (ben niet zo voor diesels) heb ik nu een andere Vectra op het oog.

              Deze keer gaat het om een Vectra B 1.6 16v van 1999.
              Deze heeft 137.000 km op de teller staan wat toch al vrij veel is, maar aangezien de leeftijd ook wel weer meevalt.

              Mijn vraag dus, waar moet ik zoal op letten?
              Is het de moeite om naar te gaan kijken, of gewoon laten staan??

              Link naar de auto: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=173123170

              Sorry, maar een auto van 10,5 jaar oud en dan met deze km stand is toch super netjes. Ga maar na nog geen 14000 km per jaar dit is toch niks. En even op je verhaal terug te komen, heb je weleens in de 150 pk versie van bv een vectra gereden. Rijd toch echt wel lekker hoor en ja ik kom uit een Zafira OPC met 200 pk en heb o.a een 2.5 v6 en een 2.6 v6 b2 vectra’s gehad evenals 2 x een Astra G 1 met 136 pk en eentje met de 125pk 1.8 daarvoor nog een F je een 150 PK GSI 16v en ja een 150 pk diesel in een Vectra C2 rijd echt wel lekker, snel en super zuinig.
              Zou wel even naar bovengenoemde vectra kijken, lijkt mij geen verkeerde keuze. Succes in ieder geval.

              volgens mij was hij wezen kijken naar een 120 pk cdti (toch?)
              en hij gaat nu kijken naar een 100 pk benzine bak.

              denk niet dat vermogen en pit zijn probleem met diesel is ;).

              #17624054
              knight-rider
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2004

                Was idd een 120 pk versie, en die reed perfect, maar ik heb het niet zo voor diesels.

                Ik heb tot 2003 een Vactra A (van 1992) gehad, ook een 1.6 met 75pk denk ik dat dat was. En heb geregeld heimwee naar die tijd als ik nog zo eentje zie passeren.

                Maar begin 2003 heb ik die total loss gereden en toen heb ik de Citroën Saxo gekocht die ik nu nog steeds heb.

                #17624055
                janneman vectra c
                  Lid sinds:
                  19 October 2008

                  origineel gepost door knight-rider
                  Was idd een 120 pk versie, en die reed perfect, maar ik heb het niet zo voor diesels.

                  Ik heb tot 2003 een Vactra A (van 1992) gehad, ook een 1.6 met 75pk denk ik dat dat was. En heb geregeld heimwee naar die tijd als ik nog zo eentje zie passeren.

                  Maar begin 2003 heb ik die total loss gereden en toen heb ik de Citroën Saxo gekocht die ik nu nog steeds heb.

                  Je hebt gelijk joh das niks zo`n diesel:D

                  Jan

                  #17624056
                  knight-rider
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 July 2004

                    In deze Vectra zijn nog geen mistlichten.
                    Mijn vraag nu, is de bekabeling daarvoor al ingebouwd, en is het juist de verlichting schakelaar en zekering plaatsen, of moet alles nog geplaatst worden?

                    #17624057
                    sw_reijnders
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 October 2005

                      het zal er (deels) wel liggen.

                      maar mistlichtjes aansluiten is geen Rocket Science hoor.
                      Ik zal binnenkort wel de tekeningen opsnorren in TIS

                      #17624058
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        Je hebt redelijke kans dat de boel voorbekabeld is.

                        zou je moeten kijken..

                        indien voorbekabels is, is het:

                        – lampen plaatsen
                        – relais plaatsen
                        – licht schakelaar met mistlamp schakelaar

                        Willem

                        #17624059
                        mike hammer
                          Lid sinds:
                          7 November 2009

                          Is wel een beetje prijzig 10 en een half jaar oud en zeker in belgie.
                          Hebben ze daar ook een autopas?
                          Zou zeker de kilometers proberen na te gaan met datums in het serviceboekje enz.
                          Mijn inzicht je koopt de ellende van een ander.
                          Maar even goed veel succes met de beslissing.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.