Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik inde vakantie maar het blok omgegooid van 1.6 16v naar de sloop en de 1.6 uit mijn eigen in de carrosserie van de 1.6 16v gelegd.
Nu zul je wel denken die is gek, maar de carrosserie van mijn eigen was er slecht aan toe vandaar de keuze.
Hierbij ook de kabelboom over moeten zetten. gelukkig is dat een niet al te groot probleem geweest, daar er een paarse blok stekker tegen je schutbord aan zit geschroefd met de kabelboom van de motorruimte.
Zo ook de start-onderbrekingsring en centrale deur vergrendelings- kastje overgezet.
Ik heb de hoop maar opgegeven met die 1.6. 16v
Als iemand hem nog wil overnemen? anders gaat hij naar de sloop.
het enige waar ik nu tegen aanloop is dat hij niet meer lekker schakelt. en soms bij 1 naar 2 ( lijkend op spoor rijden ) hakeld, alsof je niet goed schakelt.
iemand een idee?
oude post. maar is het gelukt na al die jaren?
heb hem uit laten lezen en er zaten toch wat foutcodes in.
P0443-2 niet aanwezig Fuel tank ventilation Valve Voltage Low ( heb die stekker eens los gehad toe motor liep )
P0105-1 niet aanwezig Manifold Absolute Pressure ( MAP ) sensor voltage HIGH
P0650-2 niet aanwezig Telltale (check light) Voltage Low
P0105-2 niet aanwezig Manifold Absolute Pressure ( MAP ) Sensor Voltage Low
wat en waar zijn deze codes van? wellicht te maken met de compressie?
wat de beste man mij vertelde is dat ik een slechte compressie had omdat je de startmotor ook hoort jengelen bij starten motor .
Dus ook maar even opzoek naar iemand in Hengelo OV die een compressie meter heeft.
en wat mij ook opvalt is dat de bougie die naast de distributie riem zit erg nat blijft t.o.v. de andere 3.
het probleem met de cv heb ik gevonden. Er is op een manier water in het motortje gekomen waardoor hij sluiting maakt. hiervoor monteer ik later 2 andere.
Wat het lopen op 3 poten betreft, hij loopt niet echt op 3 poten… vermogen heeft hij wel. en bij 2000rpm en meer merk je het niet
alleen als je stil staat of in zijn 1 rijd.
-
<li style=”list-style-type: none;”>
- Ik heb de bougies er al uit gehad en vervangen
- ik heb een bobine rail, wat bij de garage zo’n paar honderd kost, en kan dus voor zover ik weet geen losse testen
maar goed het kan natuurlijk best zo zijn dat deze aan vervanging toe is.
ik denk dat ik hem eerst maar eens uitlees en dan verder kijk. :applause02:
wellicht proberen om hem niet meer op de handrem te parkeren. :)
zou super zijn. kun jij mij een pm sturen? groeten Rob
hey gozer
het ziet er allemaal wel goed uit. je hebt veel gekeken en geleerd.
en idd zag ik ook in het begin de moeilijke start :wubmaar nu :thumbup
keep on going!!!
-
AuteurBerichten