Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de tip turbosix! Waar herken je de engelse variant aan?
@Lynx84: Dat zou erg fijn zijn! Ik heb idd de armsteun, zelfde als op de foto alleen heb ik op de plaats van de bekerhouder nu een carkit waar ik niks mee kan beginnen. Qua prijs moet t binnen een paar tientjes te doen zijn lijkt me?
Gr.
Hans@speaker wrote:
Mooie waardes hoor !!
Hoi Speaker, ik heb je vorige week een PM gestuurd over de bekerhouder. Zou je me even kunnen mailen aub?
*Sorry voor t offtopic… -offtopic !!*
Mooi werk Wout, ik ben onder de indruk!! :thumb
Voor wie er naartoe wil gaan: Bespaar je de moeite!! Ik woon er om de hoek en het is alleen maar compleet verrotte zooi wat er staat. De hele omgeving ergert zich al jaren aan dit “bedrijfspand” want daar staan auto’s die al meer dan 20 jaar niet van hun plaats zijn geweest in de daarbij behorende staat.
Auto’s verkopen is al lang geen bedrijfsactiviteit meer hier, waar het geld mee wordt/werd verdiend is niet helemaal duidelijk maar in het dorp gaan er allerlei verhalen rond.
Ik ben er ongeveer 15 jaar geleden eens geweest toen een vriend van me zijn Fiesta MKII XR2 een beetje smaller had gemaakt, er stond een rode MKII “S” waar wij alle XR2 onderdelen op wilden zetten. Maar toen wij de auto even bekeken werden we van het terrein af gejaagd. Die Fiesta staat er nog, de koplampen zijn inmiddels groen en waar er überhaupt nog rode lak door de roest te zien is, is die nu roze.
Er staan ook nog een aantal C en D Kadetts maar daar is werkelijk geen enkel paneel nog van te gebruiken.
Een opruimingsactie met een shovel en een sloopkogel is meer op zijn plaats…Knap werk!! Bij het zien van de eerste foto’s was ik even bang dat er weer iemand te veel hooi op de vork had genomen, maar na het zien van je laskunsten ben ik er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen!!
Heel veel plezier met het project, ik zal het zeker blijven volgen :thumbKun je even vertellen hoe je de achterlichten blank hebt gemaakt en waar je ze weer mee gekleurd hebt?
[rquote=1882969&tid=143631&author=brobbel1]ik heb ze op de vrachtwagen overdag ook aan.
2 redenen.
1 omdat de personen auto’s ze ook allemaal voeren.
2 omdat ik mijn normale koplampen wil sparen.
[/rquote]:thumbdown:thumbdown
Bekende verhaal met de andere kinderen die van de brug springen?
Mistlampen mogen alleen bij zicht minder als 50 m. aangezet worden. Maar de meesten weten niet eens wat 50 m. is.
Als ik zo’n idioot met mistlichten tegenkom gaan die van mij ook aan icm het grote licht, dan komt de hint wel over.@small sexy: stuur me je email adres even, dan stuur ik je morgen een schema als PDF uit de handleiding.
thx allemaal :)
Prachtig project, dit alleen al is een reden om t forum te bezoeken!
Ik weet het haha, maar toen ik m vorig eindelijk zo ver af had kon ik t geduld niet meer opbrengen om de uitlaat te vervangen…
Is trouwens geen roest maar een behoorlijk nieuwe uitlaat nog waar ik de sticker vanaf heb getrokken, maar da’s geen excuus. Komend voorjaar komt er een nieuwe RVS uitlaat onder, maar ik ben nog aan het twijfelen tussen de dubbele Rallye uitlaat of een mooie enkele (natuurlijk grotere) pijp.
In t voorjaar komt er ook een vers geriviseerde motor in en een lekker jaren ’70 sportstuur mer bijbehorende kuipstoeltjes:Dmine
Waar wordt dat voor gebruikt dan? Ik vind t wel interessant maar kan me er weinig bij voorstellen.
[rquote=1843503&tid=140154&author=martijnenyvonne][rquote=1843463&tid=140154&author=mayhem][rquote=1842864&tid=140154&author=martijnenyvonne]Ik ben al 10 jaar werkzaam in de vleesindustrie.
Ik ben uitbener van varkenskoppen.:P
En af en toe help ik mee met het laden en lossen van vrachtwagens.
Hiervoor 3 jaar als parttimer gewerkt bij intratuin.[/rquote]ik blijf dat een vaag iets vinden, koppen uitbenen. wij doen t hier dan ook niet (enkel karkassen van rund en varken)
maar t valt me mee dat ik niet de enige ben in de vleesindustrie.
[/rquote]Zijn geloof ik ook maar 2 bedrijven in nederland die varkenskoppen uitbenen. En wij zijn de grootste.
Verwerken rond de 50000 koppen per dag.
Bij welk bedrijf werk jij dan. Misschien krijgen we ook wel koppen bij jullie weg.[/rquote]Bedankt voor de link! Maar daar wordt toch ook wel duidelijk dat een goede CD toch in de al 20.000 zit, en helaas is het niet rendabel om een slechte(re) compleet te restaureren. Maar t blijven prachtige exoten…
Hoezo is een CD geen Bitter en een SC wel?
En als je ergens een mooie CD voor 10.000 weet mag je t meteen zeggen!
Proces Ingenieur
@Ritzevespa: Als t goed is rijdt die Corsa in de Stockrod klasse (autospeedway) met max. 1400cc motoren… Maar toch leuk!Ik vind de prijs niet bepaald schokkend? Lijkt me nogal logisch dat je geen Bitter voor de prijs van een Astra’tje F krijgt…
vliegwiel
Gisteren Big Sexy in zn matzwarte D Rekord gespot in roermond aan het stoplicht, erg vette bak! Ik reed in de antraciet grijze B Kadett, alleen jammer dat een paar meter later mijn automaatbak waarschijnlijk de geest heeft gegeven (ben met veel zweten nog thuis gekomen…)
Ik rij ieder jaar met een paar oldtimers een weekendje naar het Iseo-meer en het is gewoon genieten! Wij gaan ieder jaar met een aantal luchtgekoele VW’s (T1 busje, Kever, Typ 3) en dit jaar rij ik zelf met mn B Kadett.
In Italie moet je optimaal van het rijden genieten, alles mag daar! Vergeet vooral niet te toeteren, schelden en “zwaaien” want dat hoort er gewoon bij.
Heb al vaker gezien dat de politie er rechts werd ingehaald of werd ingehaald door dikke bakken met minstens 180 maar ze gingen er niet eens achter aan, kwestie van geluk hebben.
Het liefste rijd ik via Belgie, Frankrijk en Zwitserland maar in Duitsland zijn de wegen wel stukken beter al is het wel wat saaier rijden.Wel raar dat je die tattoos op dr armen de ene keer wel en de andere keer niet ziet, tattoo fake of foto fake?
Heb dr ook nog 2
29 augustus 2008 om 08:18 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357470probeer het eens bij Opel Classic Parts Oberé in Heerlen. En incl. filter moet er 2,75 l olie in de 1.1
Succes!
-
AuteurBerichten