Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is gewoon dat kleine stukje achter de tuimeltoets op de foto. Druk dat maar maar de stuurkolom toe. Ik heb hetzelfde pookje in mijn 2003
Moest het gewoon vragen. Succes met de nieuwe auto.
Zijn de vectra wielen te koop? ?
Draadboom en sensoren voorzijde, draadboom en sensoren achterzijde, regeleenheid bij de rec, speaker op de hemel en evt. de platte kabel daarvan, schakelaar in het dashboard. Ik zou beginnen met kijken of de twee stekkers bij de rec er hangen en of de draadboom voor en achter de extra draden in de stekkers hebben. Tech twee is weinig werk. Succes
Bij prefacelift werkt de gid gewoon via de stuurkolom schakelaar rechts. Dan moet wel de gid de juiste security code hebben. Heb je die van de sloopauto? Met een aftermarket radio en het originele scherm uit mijn auto werkte het gewoon. Stuurbediening niet trouwens.
Weet je wel de code van je nieuwe set? Mocht je ooit de stuurkolommodule moeten wisselen dan werkt dat niet als de security codes bij de componenten niet kloppen. Ter info
De slijtage sensor bij mijn vectra opent een circuit dan gaat het lampje aan. Een nieuwe sensor sloot het circuit. Probleem opgelost. Maar bij mij zat ie links voor. Wel 2004. Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes, Dennis
Het is een oud topic, maar dit probleem heb ik nu ook. Een echt antwoord blijft uit. Dus als er iemand echt weet hoe het zit hoor ik het graag.
Controleer even de geschakelde 12v die is bij mijn laatste twee vectras rond de 5v geweest en dat werkte wel met de originele radios.
Het is redelijk eenvoudig. Hebben de nieuwe deuren dezelfde opties? Alarm, klapspiegels, dimmend spiegelglas. Waar zit je in het land? Gebruik de module van de originele bestuurdersdeur. En misschien moet je de bedrading overzetten. Haal in ieder geval de accu los om foutcodes te voorkomen. Druk bij de achterdeuren de blauwe ring de deur in om de stekker te lossen. Bij de voordeur de schuif van de carrosserie stekker losschuiven en dan de oranje clip van de deurstekker als je de draadboom wil vervangen.
Heb je de foutcodes van de deurmodule al bekeken? Meestal geeft dit al duidelijkheid.
Je kan dat onderstuk gewoon vervangen voor een dubbel uitlaat, opc of 888 stuk. Als je nog geen dubbele uitlaat had vergeet niet het hitteschild wat er boven de rechter demper hoort.
De zitting van je oude stoel op de nieuwe stoel zetten was het antwoord.
Dat gaat makkeljk.
Het wassen heb ik nog niet geprobeerd. De rugbekleding loshalen en netjes terug krijgen is moeilijk. Succes, Dennis
Voorbumper met kabelboom.
Kabelboom motorruimte
Dashboard kabelboom met speaker
Carrosserie kabelboom naar achter
Dakkabelboom met speaker
Module op zekeringkast
Kabelboompje achterlichten
Achterbumper met kabelboom
Voor de info daar dit topic al drie jaar oud is.
Bij mijn silverline zaten Motorruimte Dashboard en Carrosserie kabelboom er standaard in.
En volgens mij ook nog het tellerdeel. Ik weet nog een diesel automaat te staan waar deze nog in zit. Groet, Dennis
Je hebt ook de voorste zekeringkast nodig. UEC
Ik praat lekker met mezelf. het blijkt een trekhaak stekker. Dus ik puzzel verder.
Dus een kabelboom gevonden met de code 5sw. Nu lijkt deze kabelboom redelijk full option. Zonnerollo, parkeersensoren, nog ee afgetapete stekker en een grote stekker bij de zekeringkast. Alles omgebouwd en toed deden alleen de knipperlichten niks meer. De gedachte dan zal dit een kabelboom met alarm zijn ook. Heeft iemand naast zijn zekeringkast nog een kastje en daar een artikelnummer van? Ik wil zon kastje inpluggen en kijken wat er dan gebeurt.
Het gaat me om de kabelboom.. Ik ben wat onduidelijk vandaag.
Hallo, nee het is het stukje in het aansluitrubber naar de overgang in de dorpel. Staan filmpjes op youtube over. Vaak wel pools en engels.
Hallo, heb je ook naar de aansluitkabel in de carroserie gekeken? Gaan vaak kapot. Zijn zelfs reparatiestukjes voor te koop. Dennis
Hallo,
Ik ben hier ook mee bezig.
Deze volg ik :
http://wheretobe.co/vectra-c-radio-wiring-diagram/
De derde is volgens mij de goede.
Succes, Dennis
Lol,
Vet van kroon is een vage omschrijving.
Kroon zal wel advies kunnen geven welk vet er nodig is.Let wel op dat je al het oude vet weghaald.
Het skelet is vaak anders dan moderne vetten en die kunnen niet zo maar gemengd worden.WD-40 tast rubbers aan.
Er is speciaal spul tegen krakende rubbers van autos.
Daar kun je beter naar vragen bij een automaterialen zaak.En welk lager van het stuurhuis wil je invetten.
Je kunt bij een SKF lagerdealer gewoon vragen om een smeerwijzer.
Ook kroon kan je dit denk ik verzorgen.Dan kies je gewoon een vetsoort op basis van wat het lager doet.
Hoe ga je dat flowen aanpakken ? Gewoon intresse omdat dit iets is wat ik al een tijd bestudeer en zelf nooit heb durven ondernemen.
Je kunt dat sterretje gewoon kopen bij een industrie groothandel o.i.d. Ik heb hem op mijn werk gewoon op de plank liggen denk ik.
Of heb je dat tikken al helemaal gedaan ?
-
AuteurBerichten