Voor stoel bekleding

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voor stoel bekleding

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361579
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      hallo techneuten,

      de bekleding van de bestuurders stoel begint stuk te gaan (de in stap kant,een bekent euvel) nu heb ik een gelijke

      Stoel gekocht met de zelfde bekleding, nu heb ik de bekleding van de rug gedemonteerd om over te zetten,

      nu zou je zeggen dan zet je toch de hele stoel over, nou helaas zat er in de zitting een sigaretten brand gat  :-(

      maar de rug ziet er nog mooi uit, nu mijn vraag, kan ik de bekleding in de was machine doen of is dat af te raden en

      kan ik beter een spuit bus bekleding reiniger bij de auto materialen zaak halen, de bekleding is half leder (Vectra GTS)

      wat zouden jullie doen ?

       

      #18361870
      Ffchecke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2011

        De zitting van je oude stoel op de nieuwe stoel zetten was het antwoord.

        Dat gaat makkeljk.

        Het wassen heb ik nog niet geprobeerd. De rugbekleding loshalen en netjes terug krijgen is moeilijk. Succes, Dennis

        #18361930
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          Ja dat is ook een idee, daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik had de gedachte de rug bekleding over te zetten

          ook om dat zowel de zitting en rugleuning verwarming heeft, nu heb ik een spuitbus gehaalt speciaal voor bekleding,

          een schuim schoon maak goedje, kijken of het een beetje werkt.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.