Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Leuk C’tje!
Voor mooi zou die nog een stukje moeten zakken als ik de wieltjes zo zie! king:Zeker een hele mooie foto ja zo op het spoor! :wub
Ligt lekker dat C’tje!
En Michael ….mooie foto’s man!
Mag Samantha de Kleine voor mij ook wel eens doenZo, maar weer even recente foto’s plaatsen van m’n C’tje.
Vorige week compleet behandeld! Gepolijst, gekleid, gewassen en gewaxt ….de hele mikmak :-PGlimt weer lekker!
Ik ga er morgen heen!
Moet de Corsa C’tjes beetje verdedigenPersoonlijk had ik 1 maatje smallere velg gedaan aan de voorkant, maar hij LIGT er mooi bij zo haha! king:
Dat verbruik is inderdaad vreemd ……ik weet wel dat er meerdere zijn die hier last van hebben.
Ikzelf had het niet zo extreem, maar mijn verbruik was ook niet om te juichen ….reed zo’n beetje 1 op 12 met standaard wielen en 1 op 10 a 11 met de zomerwielen.
Na m’n cold-air intake en de rvs catback system rijd ik een stuk zuiniger terwijl er niks is veranderd in m’n rij gedrag!
Ik rijd nu gemiddeld 1 op 14 a 15! met de zomerwielen.Wat Wim zegt klopt, het zijn ook toerenbakken. Het zuinige rijden werkt niet met 2000 toeren schakelen haha! Mits je een beetje van z’n plek wil komen
Al even niks gepost hier
Mijn corsa’tje zoals die er nu bij staat. Dit was een paar weken terug.
[rquote=1864434&tid=8253&author=CarloZz]hier nog maar weer eens een van mijn corsa… op de zomerbandjes. het wordt weer tijd voor lekker weer :(
cheers[/rquote]
Zeker tijd voor mooi weer ja!
Mooie foto weer van je B’tje Carlo! :thumbup24 september 2010 om 09:02 In reactie op: Corsa C gekocht, hoogte regeling werkt niet, achterruitverwa #17728056Ik heb dezelfde koplampen erin.
Stelmotortjes zitten er inderdaad niet standaard in. Pas op! De originele van géén 3D koplampen passen niet. Deze hebben een te kort staafje.
Je hebt de stelmotortjes van Valeo nodig.Waar moeten ze erin?
Als je de koplamp in de hand hebt, de geheel buitenste dop eraf, daar zie je dat je nog ruimte hebt. Eerst met een tang de dummy eruit halen dmv kwart slag draaien en trekken.
Daarna wijst het voor zich hoe de Valeo’s erin moeten.24 september 2010 om 08:53 In reactie op: Benzinefilter wel / niet vervangen bij onderhoudsbreurt #17732374Kan je zelf doen.
Slang even met een ding afknijpen, filtertje vervangen en klemmetje weer weghalen.
Heb het bij de garage gezien, weet niet waarmee ze het afknijpen maar kan vast niet moeilijk zijnLang geleden dat ik hier wat neer gezet heb.
Bij deze …
Inmiddels booskijkers gelast en bumpers clean :agentNa heel lang geleden dan ook maar weer op het oude vertrouwde forum een foto’tje posten
Intussen aardig veranderd en dit is de zomermodus voor 2010
Tegen die tijd zitten de zomerwielen er weer onder als het goed is
Kom dan denk ik ook weer eens buurten :DNou, 140 in z’n 5 en dan 4000 toeren …dat kan nooit kloppen. Dan zit er een andere bak onder :-p
bij ongeveer 120 km/u zit je op de 3800 a 4000 toeren met een 1.4 16v.
ontopic;
dikkop / dijkstopper / heijer
doofput / hamlapjes / dijenkletsers
Sinead en Joop! :wors
Haha, ik leef nog! Dacht … moet toch weer eens meedoen met dat geouwehoer hier :)
Goeie ouwe tijd :jerryIk was er gister ni Sinead …had een bruiloft :) Welk nieuws heb je? Ben er vanaaf misschien wel even …moet de kerstboom nog opzetten :angel
Hoe is t met Joop? :agent
:agent
De Corsa ijsvrij gemaakt en naar me werk gehobbeld
:o ik moet weer vaker op t forum komen merk ik! :-p
Is er al iets ontstaan hiero of is het nog altijd zoals het hoofdtopic heet, slap geouwehoer :angel
Inderdaad! Die dayline’s vind ik nog best mooi zo!
Inclusief electrisch te verstellen van hoogte? Meer foto’s mag welLaat ik ook maar recente foto’s plaatsen
Als ik jou was zou ik voor afdoppen kiezen.
Ikzelf heb een C, Z14XE blok ….heb hem voor 2 weken terug afgedopd en ben zéér tevreden! Ik kreeg ook de motorstoring en daarna was het weer weg ….de EGR was aardig smerig.
Voor 10 euro plaatje gekocht, afgedopt en de auto loopt sindsdien veel rustiger en pakt makkelijker op uit lager toerental.
Wat heb ik wel gedaan? Ik heb de EGR schoon gemaakt en er weer bovenop gemonteerd, dat indien ik niet door de keuring kom, gewoon de plaat kan losschroeven, EGR erop en hopla …keuren maar.
Voor mijn C’tje was het een absolute aanrader …hoop dat je er iets mee kan!Mooie foto’s Pore! :agent
origineel gepost door sw16v
5w30 gaat er fabrieks al in bart. niks mis mee!Kleine aanvulling …..dit is pas vanaf 2003 of 2004 geloof ik (jaartal kan niet kloppen …weet het niet goed meer). Dit is gedaan om de onderhouds beurten te kunnen verlengen. Voorheen om de 15d km, nu om de 30d km.
Voorheen ging er altijd 5W40 in :vertag
-
AuteurBerichten