Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Niemand…….?
Hoe groot zou ik zo niet durven zeggen. Misschien dan je je vrijblijvend kunt laten informeren bij een bandenboer…… kwikfit/profile of zoiets……
Ik heb hier hetzelfde, vrij hoge toerentallen op de snelweg. De versnellingen zijn nu eenmaal wat aan de korte kant op een bedrijfsauto. Ook volgeladen moet zo’n hok nog van de plek willen.
Er kunnen wel wat grotere banden op dan er standaard op zitten, maar je gaat nat op je km-teller, Hoe groter de banden ten opzichte van origineel, hoe groter de afwijking van je teller wordt. Deze gaat dan te weinig aangeven en dat kan een duur grapje worden…… :hmmzHoi Arno,
Ik heb in mijn combo een originele gaas-wand zitten.
Is het een optie om te ruilen van wand…?Groet, Erik.
Stofdoek erbij, uche uche, :-?
Zo, even een oud topic afgestoft en omhoog gekickt!
Is er ondertussen al iemand die weet of het “ERG-afdoppen-met-een-gaatje-in-het-plaatje” mogelijk is bij een 1,7CDTI?
Bij een vorige auto van mij, een 1,6 ford focus diesel, werkte dat goed, geen storingmelding.Groet, Erik!
Dank je Willem!!
Zal eens bellen. Heb op ‘onderdelenzoeker’ ook een aanvraag lopen, daar zijn ruim 100 sloperijen bij aangesloten melden ze…
Als ik zelf wat ga maken dan wordt de eerste poging iets in MDF.
Gaat dat niet naar mijn wens, dan maar eens verder kijken, of anders een nieuwe, maar das nogal prijzig.
Afijn, we zien wel, ik heb de tijd.Erik.
Bedankt voor de tip, maar deze persoon heb ik gemaild, en hij heeft alleen het met metalen onderste stuk nog staan.
Het deel waar het om gaat was al verkocht….Erik.
Oeps…. vooruit, Cdti! :wink:
Het is een versie met 101 pk, geen roetfilter, en 5 versn.Erik.
Is de EGR niet dicht te zetten bij een 1,7tdci…?
Bij mijn vorige auto, een 1,9TDI van VW was het wel mogelijk, mits het in de software ook dicht werd gezet.
Bij de 1,6 PSA/Ford diesel blokken, is de klep alleen dicht te zetten als je een gaatje van 6 mm in het afblindplaatje boort, zodat de sensor nog ‘flow’ ziet.Erik.
-
AuteurBerichten