Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bij die bedrijven heb ik inderdaad al geinformeerd.
Deze leveren alleen nieuwe frames.
Ik ben tzt van plan om een andere auto aan te schaffen met een hoge zit( bv Opel Meriva)
Maar voor the time being(sparen) wil ik het ff zo oplossen.Bedankt voor alle info.
Weet iemand wat de engelse benaming is, en op welke site’s kan ik daarvoor zoeken/ bestellen.
En iemand bekend met verzendkosten.
BvD
ik heb toch geen laatje :D
via de zoek functie heb ik het volgende gevonden,
In het type CDX uitvoering zouden de bijrijders stoelen wel in hoogte verstelbaar geleverd zijn.Kan iemand dit bevestigen,zodat ik wat sloperijen kan langsrijden/bellen.
Dus dit is nooit optioneel geweest in Nederland?
Is dit iets voor de liefhebbers.
http://link.marktplaats.nl/695397375″ onclick=”window.open(this.href);return false;Grtz :afro
Ik heb het net weer gangbaar gemaakt,en daarna idd met een doek eroverheen geweest.
Bedankt voor de tips :thumbup
ok, ga het dadelijk proberen.
Vandaag schijnt het zonnetje tenminste nog :D
Thanx
bedankt voor de snelle info en advies :wors
Is dit makkelijk zelf te doen?
Grtz :afro
Of anders dit: viewtopic.php?f=5&t=117884
lampen evt. overzetten????????
Wat men ook kan doen is deurstoppers om de zuigerstangen van de schokdempers drukken .
Zelfde als dat je met de bumpstops doet .
Alleen zijn deurstoppen vele malen goedkoper .
Is in de praktijk zelfs al bewezen dat deurstoppen net zo goed werken .op welke foto bedoel je: 1 of 2?
Foto 1:
Foto 2:
Grtz :afro
@richardschaeks wrote:
setje krijg je bij bachaus landgraaf en brunssum edje, iets van 15 euro, heb ze ook op me oranje corsa gezet toen, en dit werkte perfect! niet veel werk met ertussen in zetten trouwens!
welk setje bedoel je?
Die van op mijn foto of die ‘kruisjes”.
Die van op de foto ,kosten bij Heuts nl 35 euro :wtfGrtz :afro
@McKaamos wrote:
Dat ziet er stukken beter uit als van die kruisjes of metalen klemmen ja.
Je kan ook nog van die modelletjes nemen die om de demperstang moeten, maar dan zou ik persoonlijk wel een soort nemen zonder opening opzij, zodat ze er niet af kunnen. Nadeel is wel dat de demperstang dan los gemaakt moet worden om ze te plaatsen.Dus als ik het goed begrijp,dan is het achterdempers demonteren,stofhoes verwijderen,en dan de “rondjes”om de demperstang doen.
Grtz :afro
Werkt ie inmiddels?
Ik dacht aan deze:
iemand ervaring hiermee?
Trouwens de banden lopen ook aan als er 3 man achterin zitten.
Grtz :afro
bij mij was het de hendel,maar idd meten is weten.
http://www.parrot.com/documents/en/supp” onclick=”window.open(this.href);return false; … topel2.pdf
http://www.parrot.com/documents/en/supp” onclick=”window.open(this.href);return false; … 43aa_1.pdf
Misschien heb je er iets aan
na je toe trekken is toch “seinen”???????
Anders hier:http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=28&t=98696
even iemand een pm sturen of zo.
Bij mij was het plug en play(stekkers eruit en verloop erin)en voedings kabeltjes aanpassen(wat ik al eerder zei).
Ik had wel een 2 din radio.
En jij volgens mij een 3 din.De rode rode draad van de parrot (constante plus) moet op de constante plus. De oranje moet op de geschakelde plus. En de zwarte moet op de massa.
kijk eens hier:http://www.corsa-novatuning.nl/nl/Blinderen.html
zie hier: De uitleesstekker is een 16pins variant.
Om uit te kunnen lezen met de Paperclip methode, moet wel Pin 6 in de stekker aanwezig zijn, dit is niet bij allen motortypen het geval:
niet uit te lezen met de paperclip methode:
– X16XEL-II (sommige wel, en sommige niet, controleer of pin 6 aanwezig is)
– Z16XE
– X18XE1 (sommige wel, en Sommige niet, controleer of pin 6 aanwezig is)
– Z18XE
– Z22SE
– Y26SE
– X17DT (TC4EE1)
– X20DTL
– X20DTH Y20DTH
– Y22DTR>> Uitleesstekker Tech-II
>> uitlezen via paperclip methode:
– Verbind pin 5 en 6 met elkaar (makkelijkst met metalen paperclip)
– Zet Contact aan
– Motorlampje: gaat knipperen in bepaalde volgorde
– nu kan je de code uitlezen met onderstaande omschrijving:>> Hoe code ontcijferen 2x voorbeeld:
> de 0 word als 10x knipperen aangeduid.
> Foutcodes voor de Tech-II modellen zijn altijd 4 cijferig
> Code p0335 krukaspositiesesor, kan worden weergegeven, ook als er niks mis mee is, dit komt omdat daar geen meetwaarde van is waargenomen omdat de motor uit staat.> Code p1405:
– 1x knipperen
– langere pauze
– 4x knipperen
– langere pauze
– 10x knipperen
– 5x knipperen
– Nog langere tussenpauze
– Deze code word 3x herhaald alvorens de volgende foutcode word weergegeven> Code p0335:
– 10x knipperen
– langere pauze
– 3x knipperen
– langere pauze
– 3xknipperen
– langere pauze
– 5x knipperen
– nog langere pauze
– Deze code word 3x herhaald alvorens de volgende foutcode word weergegevenEven van geleend van willem op het forum
1 juli 2012 om 12:37 In reactie op: Update voor geinteresseerde!! HELP !! ?? Combo 1.3 16v cdti #18042646Ja,zelfde symptomen bij de vacuumpomp .
Niet veel later ging ook de EGR defect.Greetz :afro
1 juli 2012 om 10:33 In reactie op: Update voor geinteresseerde!! HELP !! ?? Combo 1.3 16v cdti #18042644hoi,welkom hier.
Ik heb dit ook gehad met mijn bedrijfswagen.
Ook een combo C.
Hier was toen ook dit vacuum pompje kapot.
Ook geen vermogen meer.
Het schijnt vaker voor te komen(4 andere collega’s hadden hier ook last van).
Wat de benaming en de kosten(ik had een lease wagen)hiervan zijn kan ik je niet zeggen,maar na het vervangen hiervan geen last meer van gehad.
Dus ik denk toch maar vervangen.
Greetz :afro -
AuteurBerichten