Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zeg het,heb de oude situatie van de ontsteking weer teruggezet en met de hand op tijd gezet,loopt als een speer en ook op lpg nu.
heb dus nu weer een ontsteking over,met kabelboompje en bobine.
voor de leifhebber.een hoog riser gehalte,afschuwelijk.
die eerste idd wel lache,staat op steentjes,hadden ze de photoshop nog niet.ik kan het knopje naar links doen dan klapt tie,dak weer dicht dan naar echts,vergeet het maar knopje gaat niet verder als midden,en zo dra ik ga draaien gaat knopje naar links.
ja,denhaag zit een wat makkelijker apk garage,maar ja das weer wat ver voor je.
heb het knopje ondertussen gevonden,als het droog is zal ik het eens proberen wat die dan doet.
maar de afwatering zit dat in de voorste rechter en linker hoek met een soort gootje wat nar je achterstijl gaat.en door dat roostertje zou moeten afwateren.
want of die het nog doet zal ik ook een suittesten,zat een hoop roest.ja enof andere apk garage. weet niet waar je woont?
ga ik nog eens goed kijken,ik kan zo slingeren zonder ergens op te drukken.
die rubber om het dakje is zeker nergens te koop?een knopje voor het handeltje?? tja,waar dat mag zitten dan?
ok bedankt.
dat is zeker interesant
helaas mislukt doet helemaal niks.
heb de oude situatie weer teruggezet.moet dat kastje bosch 227 921 016 wel blijven meedoen??op het spatboord links.
heb alles bekeken,maar houd wel een kabel daarvan over,die gaat nu met een soort scart aansluiting op me bobine.
en dan nog apart met die 3 draden zelfde kleur die moet ik dan aansluiten op me nieuwe bobine,blijft vaag/
gse,kan je me telnr pm en?? als ik er dan niet uitkom kan ik eve bellen,wel handiger dan via forum.
dankok heb het eindelijk binnen,nu nog iemand zoeken die het eropzet.
kabelboompje loopt van verdeler naar bobine.
op de bobine zit dan nog een draadboom met 1 aparte zwarte draad en 3stuks draden waarvan bruin,groen,zwart draden die ik dan nog ergens moet op aansluiten,hopelijk bij mij zelfde kleur.heb als extra dat lpg terugslagklep erbij genomen,komt tussen slang en lmm,hopelijk ben ik dan van gevaarlijke backfire’s af.
zie ook mijn topic,ik heb dat al,maar niet zonder problemen.
hij hebt nu deze;
heb even lopen zoeken en ik heb hier een 0237.320.001 zelfde als uit de ebay advertentie
het kabelboompje
wat het spul verbindt met de bobine en je andere kabelboom
en een bobine
====================================
dus dat lijkt me dan wel ok.ok,hij is nu aan het kijken wat er op een 83 monza zit.
oh,zal die gast eve terugmailen,blijft dus moelijk,dus ook kabelboompje zal dan anders zijn?
het komt wel van een lopende monza af met zelfde computer nummer/zelfde lmm nummer. zelfde onstekings module nummer.ok dank,heb inmiddels alles gevonden word opgestuurd. was niet precies het zelfde type ontsteking wat jij zei,alles kompleet met bobine komt nu van een lopende monza 86 af.
onsteking heeft ook die gewichtjes,zou het moeten doen dus volgens hem.
alle nummers komen voor de rest overeen!!van de auto.er bestaat ook een lpg stuk wat tussen de lmm en slang komt dat als er een backfire is dat die dat opvangt,zodat de lmm niet word opgeblazen,dus doe die ook erop.
hbe de stationair omloop erop zitten weer,hij loopt nu wel weer op benzine.
wacht tot ik alles heb om lpg te rijden.nog 1 ding,omdat die andere forum eruit ligt ben ik kwijt over welke sensors er in moeten zitten,kan je me dat nog 1 maal vertellen?
en welke specifieke stukje kabelbooom moet ik dan hebben?
krijg al wat aan biedingen maar weet niet precies uit te legge over die rest.
dankgelukkig had ik een topic op beide forums,maar het heeft me wel weer vertraging opgelevert.
ziet er naar uit dat het forum echt weg is.ok duidelijk,nu nog onsteking zoeken en kabelboompje,dat laatste zal nog wat worden dan.
bedanktok nu kom ik verder,is die verdeler ook ergens in nl te koop,ik heb nog nooit wat gekocht op e bay en me duits is al helemaal shit.
is niet te duur overigens.
kabelboompje zal wel moelijk worden vrees ik.Hoe je de injectoren lam moet leggen:
De + die op de injectoren komt onderbreken dit is de dikke witte die op 87 zit bij je brandstofpomp als ik het goed heb.
===========================================================
dus ik zou een aparte schakelaar moeten maken als ik naar lpg ga,op alle 6 injectoren?
wel een heel gedoe om dan over te schakelen van lpg naar benz of andersom.
en vreemd als ze lpg inbouwen dat ze dat dan niet doen.ja gse,maar ik stuur je diverse pm’s,geef je e mail of telnr graag,gaat wat makkelijker.
ik vroeg nameliujk al,hoe waar kom ik aan een onsteking? weet je toevallig welk type ik moet gaan zoeken?
want ik weet niks,monza 82-83………….. meer weet ik niet.
neiuw of gebruikt te koop? ook de sencors.dan schrijf je stationair omloop terug zetten,ok begrijp ik,maar wat moet ik doen betreft op lpg injektoren uitzetten?? dat is me ook een raadsel.
ben zeer blij met jouw antwoorden want je bent enigste die het begrijpt,maar ik heb geen volledige antwoorden,moet iedere keer 3-4 dagen w8 om verder te komen.
heb er ook wel een dagje limburg voor over als je dat beter lijkt.
stuur me anders e mail,chevyed28@hotmail.com
want ik kom nu nog steeds niks verder.
moet nu eerst de auto weer ophalen staat langs de weg,doet niks meer.
schrijf eve dan welk type onsteking er bij jouw opzit.dank je.wie wil die comodore,word er nu gek van,weer een lmm opgeblazen! ben het zat.
wie heeft er een orginele onsteking voor een C30Ne uit 83-84 eventueel alle sensors erbij.
of waar te koop?? -
AuteurBerichten