Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Goedemorgen 3XL
sorry maar ik heb het opgegeven om het werkend te krijgen.
Groeten,
André
Zojuist terugkoppeling gehad van Opel Nederland,
Zoals verwacht het onbevredigende antwoord dat het op dit niet mogelijk is om van HD traffic gebruik te kunnen maken, het is volgens Opel niet uitgesloten dat in de toekomst er wel gebruik gemaakt van kan worden.
Ondanks dat Opel al ruim een jaar onder PSA vlag valt weten ze bijna niets te vertellen over de mogelijkheden van het navigatiesysteem die op dit moment gebruikt wordt in de Crossland en Grandland (erg vreemd maar helaas de realiteit) :no-money: :no-money: :no-money:
Hallo allemaal,
Ik ben ook in het trotse bezit van een Crossland X en loop ook tegen hetzelfde probleem op, dat de TT Traffic niet werkt op het navigatiesysteem.
Mijn vorige auto was een Citroën C3 met in mijn ogen exact hetzelfde navigatiesysteem, bij dat systeem werkte TT Traffic perfect.
Ik heb diverse keren Opel gemaild met de vraag of het mogelijk is om dit ook te activeren maar tot op vandaag nog steeds geen antwoord hoe het evt ingeschakeld kan worden.
Bij Citroën werd deze service direct bij de aflevering door de dealer inwerking gesteld dus moet naar mijn mening de Opel dealers ook de mogelijkheid krijgen of hebben om TT Traffic zelf te activeren.
Bij Opel geeft men toe dat dit navigatiesysteem zo nieuw is voor hun dat ze er zelf geen raad mee weten, dus ik gaf ze als tip daar het een PSA systeem betreft eens te raden moeten gaan bij of Peugeot of Citroën Nederland die kunnen hun vast vertellen wat te doen om alle Opel rijders van de Crossland en de Grandland X de service te verlenen die hun zoeken.
Ik hoor graag als er in de toekomst een oplossing is gevonden waardoor TT Traffic wel gebruikt kan worden in onze mooie auto’s.
André
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van vandaag met de waardevolle terugkoppeling.
Het zijn inderdaad nieuwe systemen voor Opel. Het gros van onze modellen is nog voorzien van de systemen uit de tijd dat General Motors de eigenaar van Opel was. Wellicht dat de service in toekomstige modellen geïntroduceerd wordt. We zullen navraag doen of hier enige informatie over beschikbaar is en komen er komende week uiteraard bij u op terug.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan bent u uiteraard van harte welkom om deze kenbaar te maken onder vermelding van dossiernummer: 489214-15451…..
Met vriendelijke groet,
Opel Nederland B.V.
-
AuteurBerichten