ddehaas

Aangemaakte reacties

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: LIVE Navigatie perikelen – Opel’s eigen site pagina #18394955
    ddehaas
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 February 2020

      Bij mij gebeurd hetzelfde. Mijn Tomtom services werken wel, dus ik ben online via mijn telefoon. Echter ik krijg geen gegevens binnen in de app op mijn iPhone, dus iets werkt er nog niet goed.

      In reactie op: My opel app en opel connect #18373271
      ddehaas
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 February 2020

        Vraagje.

        Ik zie in mijn navigatiescherm gewoon TomTom Connect staan en dat lijkt ook te werken. En bij het controleren van de diensten volgens de handleiding van Opel op de pagina DATA EN SERVICES CONNECTION staat alles aan. Op connect.opel.nl staat echter nog steeds bezig met activeren. In de handleiding zie ik ook nog staan dat er een knop moet zijn Private Mode (particuliere modus), deze zie ik op mijn systeem helemaal niet staan. Onder deze knop zou het delen van data en de positie van de auto moeten zitten.

        Iemand enig idee wat er niet klopt?

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)