Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey frans welkom hier. Misschien is het makkelijker als je er ook wat fotos bij plakt, die zeggen vaak meer dan 1000 woorden.
Groetjes Marco
Inmiddels een blok gevonden, hartelijk dank voor jullie reacties
Okay hartelijk dank, ik vermoedde zoiets al dus ga toch voor een compleet blok met automaat er aan vast
Wim en Bart,
Okay, dus dan moet ik het in een andere hoek zoeken. Dat van die stappenmotor wist ik natuurlijk niet. Ik dacht omdat je dat palletje niet kon indrukken dat dat het probleem was. Dan ga ik morgen achter een andere bobine aan, en bougies en kabels, dat is toch nooit weg.
Ik zal morgenavond nog even een post doen of ik het gevonden heb.
Bedankt voor jullie input.
Marco
Okay, dat is ook altijd mijn idee geweest, als hij vonkt en benzine heeft moet hij lopen, hoe rot ook. Vandaar dat ik eigenlijk op die stappenmotor ben gekomen.
Hay bart, bedankt voor je reactie, daar heb ik ook aan gedacht maar is het dan zo dat dit van het ene moment op het ander gebeurt. Geen slechte toerentallen of zo. En zoals ik zei, om alles te vernieuwen zonder of ik weet of dat het probleem is. Maar ik hou het in het ieder geval in de gaten, ik probeer zowiezo vrijdag even dingen van de sloop te halen zodat ik misschien de wagen gewoon rijdend kan krijgen
zonde inderdaad, ik heb er nog steeds een en ben er helemaal gek op. Gaat niet zomaar weg
wat een info al allemaal, bedankt, en ik heb zo te zien keuze genoeg bart-gsi hahaha. Als ik zou ruilen voor een 16v dan zou ik bijvoorbeeld een complete auto kopen en dan alles over zetten. Dat is veel werk maar het is werk dat te doen is, te overzien. Want als het goed is past het allemaal. Een andere type motor met bak en aanpassing zou geen optie zijn.
Een 1800 met 8 kleppen is natuurlijk ook een optie, heb ik toch iets meer vermogen.
Volgens mij zijn de motoren in de astra G gelijk aan die van de F. dat zou een voordeel zijn met betrekking to the kilometers. Nieuwere motoren van een later tijdstip hebben minder kilometers.
alvast bedankt voor de hulp, ik laat jullie weten welke kant ik op ga en als ik het niet vergeet even fotos te maken.
ik heb mijn astra cabrio vandaag weer gewassen. hij ziet er weer netjes uit. Maar ik wil er nog zo veel aan doen. Net als dat safelock en die ramen die dan automatisch dicht gaan, starten met een knop, deuren van slot zonder een sleutel (ik heb de andere handvaten al liggen).
zoveel dingen en zo weinig tijd hahaha
kan me herinneren dat er hier een topic staat van de ombouw. even opzoeken dus.. hij is wel gaaf, ik hou niet van de D-kadett maar hij is wel leuk zo
leuk topic, alleen jammer dat ik de fotos niet kan zien, krijg alleen afbeelding te staan.
ook ik heb getekend, ook ik wil dat er iets verandert. En als dat door een referendum is van GeenStijl over de Oekraïne doe ik daar aan mee.
hoe zit het met je uitlaat, anders kan ik daar nog wel het een en ander over vertellen. Ik heb net een berg problemen achter de rug met mijn f cabrio
ik zal deze post met argus ogen volgen want ik heb hetzelfde, ik wil het originele alarma van de F werkend krijgen en ook de CV op afstandbediening.. Zijn er trouwens forumleden die een astra F met cv op afstandbediening hebben (en dan via een originele weg, geen setje. Hoewel ik daar niet tegen ben).
Ik doe nog wel eens vals crossphosten maat dat doe ik dan omdat ik er verder geen verstand van heb. Maar als je de onderste link erbij zet dan moet je hem apart openen. Het mooiste is als je gelijk de foto bij je praatje kan zetten
Niet echt, wat moet ik nu doen om de fotos hier rechtstreeks te plaatsen.
Goh nu worden we heel nieuwsgierig naar die foto’s. Ik ga ook eens met die photo bucket aan de slag en zien of ik mijn trots er ook op kan zetten. Maar eigenlijk ben ik een ascona bfan dus kom maar op
mooie kleur hoor, en mooi project. opbouwen is het leukste omdat dan het einde in zicht is.
en welk merk is dat, ziet er geweldig uit.
ik heb de koelvloeistof ook vervangen na vervanging van de distributieriem, waterpomp en thermostaat, en ook de sensor in de radiateur, maar mijn fan blijft nu draaien. Terwijl hij het eerst helemaal niet deed. Zou dat dan nog aan die temperatuur sensor op het blok kunnen liggen.
groetjes
marcorijden er geen leden rond in Schiedam en omstreken die mij kunnen spotten smiles. Wij hebben een mooie astra f cabrio maar hij is nog nooit gespot. En ik krijg geen fotos hier geplaatst, heb het al via bucket en zo geprobeerd. Zou er zelfs wel een bij mijn account willen hebben.
ik denk dat die 15.000 euro een goede prijs is. Maar het is maar net wat een gek er voor geeft. Als je liggende gelde hebt en je een opel fanaat bent.
En ik denk dat de huidige eigenaar goud in handen denkt te hebben.ik heb vandaag de distributie-riem, de waterpomp en thermostaat en de koelvloeistof-sensor vervangen. De radiateur fan ging weer draaien (en dat heeft hij een hele tijd niet gedaan) maar wel constant.
Dus nu even uitzoeken of dat normaal is. Ik kan mij heugen daar eens een topic over te hebben gezien.groetjes,
marco
bedankt zowel F23 als b07, ook voor jullie inbreng.
Okay bedankt Ray, ik had gelezen over een stuk of drie tools, maar dan begin ik er zo aan.
-
AuteurBerichten