dafke

Aangemaakte reacties

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Ecu voor L-Jetronic. #17706488
    dafke
      Lid sinds:
      3 July 2004

      Ik heb deze middag op het werk vlug gekeken naar de 2de ecu nummer. Dit blijkt een ecu voor een 1.9 E ascona a en manta a te zijn voor de Amerikaanse markt. Dit is volgens het Esi programma van Bosch.

      In reactie op: maat priesas keerring getrag 240 #17687050
      dafke
        Lid sinds:
        3 July 2004
        In reactie op: Tsja als een 20s te traag is…. UPDATE 28-11 #17537369
        dafke
          Lid sinds:
          3 July 2004

          Welke rembekrachtiger en hoofdremcilinder heeft u gemonteerd?
          Van welke wagen komt dit?

          Dit gaat een leuk speelgoedje worden:P

          In reactie op: klein filmpje gemaakt #17499523
          dafke
            Lid sinds:
            3 July 2004

            Volk uit mijn buurt zie ik.

            Je moet op dat stuk toch oppassen?

            Een goeie kamaraad van mij heeft zijn corsa total loss

            gereden op dat stuk een km van zijn deur.

            Er zijn vele betere en plezante wegen in de buurt zonder

            huizen of mensen.

            In reactie op: cilinderkoppakking #17460268
            dafke
              Lid sinds:
              3 July 2004

              Bedankt voor de hulp.
              Ik heb bij Biesheuvel een cilinderkoppakking besteld.
              Nu kan ik mijn blokje weg doen om te boren en het interne draaiwerk te laten balenceren.

              In reactie op: cilinderkoppakking #17460266
              dafke
                Lid sinds:
                3 July 2004

                Ik zou een nokkenas rond de 290 a 300 graden nemen.

                Voor de kop ben ik aan het twijfelen tussen de 2.0 en de 2.4 kop.
                Beide koppen zijn nog orgineel en niet gevlakt.

                Welke kop zou het beste zijn?
                Ze moeten toch gereviseerd worden.
                De kleppen zullen de orginele maten van de 2.4 kop behouden.
                Welke maat diameter en dikte van cilinderkoppakking moet ik dan vragen?

                Voor de brandstofvoorziening heb ik de keuze tussen webers 45 dcoe en gsxr throttle bodies en een ems systeem.

                Het is de bedoeling om een goede sterke KOPPEL motor te maken voor straat gebruik en af en toe circuit misschien te rijden.

                KeesJr, bedankt voor jouw antwoord. Wat zijn jouw specificaties van jouw 2.5 als ik het weten mag?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)