Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
lezen is lastig voor jou of niet?
as is klaar en is klaar om op de auto geplaatst te worden, hoe kan ik het anders testen.Maar ik zie het wel als de as eronder zit.
@jethro wrote:
Grappenmaker eerste klas ;) :D king:
De sper is nagekeken door de specialist en dan nog hierr vragen wat heb ik. :hmmz
En nu ga je hem testen voor het inbouwen…
Dus het binnenwerk moet nog in de as worden gebouwd cq gemonteerd?Kijk en die olie moet wel met een toevoeging worden gevuld in die achteras.
Hebt gij dat?En door die olie kleeft de zaak wat, zodat als je……….ja nu komt het……..draait de andere wiel dezelfde kant op gaat.
:jerry :jerry :jerry :kewlpics :kewlpics :agent :thumb
nee ik vraag niet wat heb ik. ik vraag klopt het allemaal wel, want ik hoor andere verhalen.
hier nog een foto van de sper voor het inbouwen:
en ja van achterasrevisie.nl/danny sohns heb ik lsd olie gekregen.
en hoe kan ik een wiel draaien als ik het binnenwerk nog niet heb gemonteerd? tuurlijk alles is al klaar moet alleen op de auto geplaats worden.
ik zou wel zien hoe het gaat als de olie is toegevoegd, iig bedankt voor deze geweldige input100% platensper. Hij heeft ook voor mij de plaatjes nagekeken op slijtage. Daarnaast moet ik er wel bij vertellen dat ik hem test voor het inbouwen dus ik draai de wielen rond zonder dat hij gemonteerd zit op de auto; en ik moet ook nog de olie er in doen
Heb even contact opgenomen met degene die hem er in heeft gezet. Is trouwens door achterasrevisie.nl gebeurt en volgens mij komt het dan altijd toch wel goed. Hij geeft aan dat er geen voorspanning op de sper is gezet. Maar als hij belast wordt (acceleratie) dat hij dan wel sperwerking geeft. Hebben jullie hier ervaring mee?
22 juni 2015 om 06:44 In reactie op: z20let met r25 bak, welk vliegwiel, drukgroep en koppeling? #18288029@Haasje17 wrote:
@bartgsi, de z20let is nooit geleverd in een omega het betreft hier een ombouw.
De Z22XE en Y22XE zijn wat passing gelijk aan een Z20LET. Deze hebben er ook een R25 achter hangen.
Als je hiervan het vliegwiel pakt en eventueel dus koppeling en drukgroep past dat ook? Ga je met standaard z20let met 200pk rijden?ik ben inderdaad van plan om eerst met de standaard pk’s te gaan rijden, wat betreft de z22xe en y22xe, deze vliegwielen zijn inderdaad een stuk dikker, wat zou betekenen dat je inderdaad het druklager niet hoeft te verhogen en deze zo op een r25 zou aan kunnen sluiten.
@RacesconaB204 wrote:
Helaas gaat dat zomaar niet passen in een Manta 1.8 carter. Het Manta-carter is hier niet diep genoeg voor. Die brug past er niet in. Je zult dan eerder een verstevigingsplaat moeten maken op de manier zoals deze ook wel af en toe voor C20LET wordt aangeboden. De pasrand van het carter maakt dan ook deel uit van de versteviging; zo’n plaat van een C20LET past niet onder een Z. Een Z heeft namelijk schroefdraadgaten in het onderblok die de C niet heeft. De C pakken ze op de hoofdlagerbouten.
viewtopic.php?f=11&t=117147&start=675
Pagina 28 in mijn topic laat dit denk ik redelijk duidelijk zien
dat laat het zeker duidelijk zien!
in het forum geef je aan dat je die plaat zelf hebt gemaakt. Heb je hier nog afmetingen van hoe je dit hebt gedaan of heb je zin om geld te verdienen met het maken van zo’n plaat ? ^^bedankt voor de reacties!
16v kadett c
vandaar dat de z20let blokken misschien goedkoper te verkrijgen zijn dan c20let.
Ik zou er nog wel even over na denkenbedankt iig beide :)
-
AuteurBerichten