Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij de Opel dealer king:, rond de 12,50 euro.
Bedankt voor de reacties!
Ik heb wat meer naar vectra’s gegoogled en idd het lijkt erop dat dit lange type rubber in die auto is gebruikt.
Morgen even bellen met opel of dit nog te koop is.Het rubber van een 2.0e cih ziet er ook goed uit, van welke auto is dat?
10 juli 2012 om 18:03 In reactie op: een kleinigheidje kan zomaar slecht aflopen! /wie wat waar?? #17893435Heb de auto al zo vaak gestart in versnelling met maar 1 voorwiel in de lucht.
Zolang je geen sper hebt beweegt er niks.Maar voor de rest moet je natuurlijk wel veilig werken en de accu ontkoppelen :thumb
Ik zit me nu af te vragen of mijn vacuumslangen wel goed aangesloten zijn.
Ik heb de dikke van het carterdeksel naar de straat, de dikke op het gasklephuis afgedopt, de dunne van het carterdeksel naar het gasklephuis.
De dunne slang van de benzinedrukregelaar ook naar het gasklephuis.
En de aansluiting van het spruitstuk waar hierover gesproken wordt naar dat benzinetank-ontluchtingskastje. Op de andere aansluiting van dat kastje zit niets.Volgens mij zit die van het spruitstuk niet goed?
Mijn motor loopt 1000-1200 stationair en blijft wat in de toeren ‘hangen’ als je op snelheid de koppeling indrukt.
Ik heb er hier ook 2 van bosch (een met een dieper kuiltje als de ander) en op beide staat het niet.
Op allebei staat er ‘made in germany’ op de plek waar hieronder wel het aantal bar staat:
16 februari 2012 om 14:35 In reactie op: Olietemperatuurmeter aansluiten op sensor…. maar hoe? #17990452Mijne lekte wel op de sensor langs het zelf getapte schroefdraad ondanks de koperen ring.
Mijn vader had toen ‘paardenhaar’ (gewoon bij gamma te koop) over het schroefdraad van de bout en van de sensor gedraaid, daarna was het lekken over.Misschien kan je dit als tip gebruiken ;)
Heel erg mooi om te zien :thumb
Heel erg bedankt voor het filmpje!
Ik liep vast op het gedeelte waar het los moet bij de stekker :angel
Maar als je zo’n FP ecu openmaakt kom je 2 verdiepingen van printplaten tegen.
Hoe haal je die uit elkaar om bij de chip te komen?13 september 2011 om 10:42 In reactie op: Verslaafd aan het poetsvirus? Show hier je detail-collectie #17871024Ik heb het poetsen ook wel een beetje te pakken, dit is mijn collectie:
Sindsdien is er nog een oranje poetspad bij gekomen met monello raffini mezzo.Dat zorgt voor deze spiegeling
En deze beading
Ik heb bij een c20xe in een corsa tr het motor management lampje aangesloten tussen de geschakelde plus (zwart) en bruin/blauw aan de massazijde.
Hij gaat gewoon (zo goed als) uit bij het starten van de motor, dan zijn er geen foutmeldingen aanwezig toch?Wel blijft hij samen met mijn acculampje heel zachtjes dimmen, maar zelfs met extra massa krijg ik dat er niet uit…
Zeker weten!
26 juli 2011 om 21:38 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302203Alles kleur op kleur aangesloten?
Rood en Zwart door elkaar gehaald? constante + en geschakelde +.
Mijn situatie was al opgelost door het corsa a forum, door middel van opvulringen.
Deze staan niet beschreven in de ombouwhandleidingen :cryIk kon bij me corsa niet meer behoorlijk bij de niveauplug komen en heb toen via de deksel afgetapt en gevraagd hoeveel erin hoort.
De Opel schreef mij toen 1.8L voor, ik hoop dat zij dit wel juist hebben.4 juli 2011 om 16:06 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302169Ik hoor de versnellingsbak tijdens het optrekken tegen de carrosserie bonken.
Dit gebeurt tegen de ophanging waar het rubber in hangt linksvoor.
Hoe kan ik dit verhelpen? De motor hangt in een zelfbouwsteun rechtsvoor (corsanovatuning tekening), corsa a versnellingbaksteun achter 12mm gespacerd, en een orginele corsa a steun linksvoor. Voor zover ik weet klopt dit, maar ik kan niks over dit probleem vinden.
Alvast heel erg bedankt voor de reacties, dit is het enige dat nog moet voor de keuring :-D
Arie
26 juni 2011 om 19:02 In reactie op: zoveelste vragen over moterwap corsa a a1 tr. 1.2S/c20ne #17865120remmetjes en motorsteun is niet het enige he.
Denk aan andere aandrijfassen, een andere benzine tank, de brandstofpomp, uitlaat enz.Ik heb de (gereviseerde :angel) 1.2S uit mijn TR vervangen voor een c20xe maar het is niet ´effe´ omhangen hoor. Ook door de zelfbouw uitlaat zit er tijd in. Maar met het zoeken van bovengenoemde delen ben je ook even zoet en daardoor ben je altijd meer geld kwijt dan je denkt.
Ben ook benieuwd.
eib@live.nl
Alvast bedankt!TR Time!
Bizar zeg!
Dat hij nog zo’n klapper maakt terwijl hij eigenlijk al de achtervolgers kwijt was.Krijg je ook nog te weten wat voor schade de dief eraan overhoudt..
Ben bang dat hij er beter vanaf komt als dat het jouw gekost heeft.Anders een ring afslijpen:D
Ik zou geen geld uitgeven aan 3cm verlaging, dat is haast niets.
Ik heb sinds vandaag een gegalvaniseerde buis van 2,85m lang en 1,5mm wanddikte gratis gekregen!
Nou de binnendiameter: 57mm, is dit de gulden middenweg?
Icm. groep N simons dempers of Fox dempers binnendiameter 57mm?Okee bedankt voor de input!
Ik ga morgen simons groep N dempers bestellen en 50.8mm rvs pijp halen!
ja dat was ik inderdaad. Was toen alleen veel te vroeg gaan zoeken naar een motor omdat ik geen ombouwspullen had..
Ik ben nog in twijfel door de koppel die marcel op de rollebank gemeten heeft :pEr gaat bij mij geen katalysator onder komen, gewoon een midden en einddemper..
Scheelde groep A weer veel PK’s met groep N?
Ja idd leroy gelijk heb je wel..
Biggelaar ook gemaild maar die willen het vliegwiel zien om een prijs op te stellen.Er moet ook een randje van de krukaspoelie afgedraaid worden, dit laat ik door een kennis doen. :hmmz
Als hij het ziet zitten mag hij ook lekker me vliegwiel afdraaien:P -
AuteurBerichten