Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Marcel,hebben we weleens over gehad.turbo is ook een werkende demper.
Kwam geluid zal het goed mee gaan vallen.
Turbo motorfietsen mogen dan ook niet meer rijden dan en die met de trompetten..Neem een db meter mee en meten zou ik zeggen.:)
Bitburg noproblemo.nieuwe auto van klasen gezien?
@sjoerd hoezo?wil je een date met mij?of mn corsa?haha
dikke wagen king:
hoop ergens dit jaar te kunnen testen op de strip.
gr eljan8 februari 2011 om 17:30 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803954dp heeft voor meerdere merken al pnp systemen gemaakt.vw/bmw/renault/porsche
gewoon even contact op nemen met ze en vragen of ze voor jouw merk ook een gemaakt hebben:D
voor mij hun de specialisten op het gebied van geblazen motoren.
gr eljan
ben druk bezig met de race corsa dus weinig tijd,om het te gaan scannen.
dus even langs de pomp rijden:D
@marcel/jurgen jeweetog standaart!:thumbupgoed bezig freek!mooie tijd man.:thumbup
8v turbo is baas:Dorigineel gepost door A. Bascona
origineel gepost door corsaBpower
origineel gepost door A. Bascona
Voor mij ook een goed weekend, alleen zaterdag bij mijn eerste run klapte de linker bak homokineet met warm burnen.beste tijd…..
R/T .220
60 ft 1.963
594′ ET 7.509
1/8 ET 8.002
1/8 MPH 91.28
1000′ ET 8.053
1254′ ET 11.882
1/4 ET 12.278
1/4 MPH 113.64Mijn eindsnelheid was dit weekend +/- 6 MPH meer als vorige maand :)
goed bezig marco!
damn heb weer wat gemist hoor ik al…
mooie tijd man:thumbup
je komt al in de buurt bij de 11,9 die ik reed met mn maatje zn turbo a met standaart k16:D
van de winter een grotere erop:o
volgende bitburg ben ik er wel weer bij denk ik.gr eljan
Thanks,
om er nog 3 tienden af te halen zal moeilijk worden met deze setup, maar ik ga zeker proberen om de volgende keer mijn tijd weer te verbeteren.
Heb je misschien een timeslip van die 11.9 run, vind het interessant om te kijken waar ik het op verlies.Gr. Marco
hier de timeslip van de turbo corsa van mn maatje waar ik in reed op drachten.
1.909 60ft
7.754 1/8@150.63km/h
11.954 1/4@185.57
ik ging in de 5e versnelling over de streep met f18+crmijn 11,9 run met de corsa op bitburg
1.744 60ft
7,633 1/8@91,46 mph
11.982 1/4@110.29 mphje reed met 1 bar constant laad druk..hmm wij reden constant op 1,2 bar.
eigenlijk zou je een wideband lambda erin moeten zetten waarschijnlijk kan je wel iets meer druk draaien dus.je had geen wideband tog?
gr eljanorigineel gepost door A. Bascona
Voor mij ook een goed weekend, alleen zaterdag bij mijn eerste run klapte de linker bak homokineet met warm burnen.beste tijd…..
R/T .220
60 ft 1.963
594′ ET 7.509
1/8 ET 8.002
1/8 MPH 91.28
1000′ ET 8.053
1254′ ET 11.882
1/4 ET 12.278
1/4 MPH 113.64Mijn eindsnelheid was dit weekend +/- 6 MPH meer als vorige maand :)
goed bezig marco!
damn heb weer wat gemist hoor ik al…
mooie tijd man:thumbup
je komt al in de buurt bij de 11,9 die ik reed met mn maatje zn turbo a met standaart k16:D
van de winter een grotere erop:o
volgende bitburg ben ik er wel weer bij denk ik.gr eljan
garrett gt2871r:vertag
super turbo..vrij snel druk en maakt tot ongeveer 400 pk dus je belast je turbo niet maximaal.
je moet wel rekenenen dat je wel een ander uitlaatspruitstuk nodig hebt en eigenlijk voor de veiligheid voor je motor een vrijprogrameerbaar motormanegement systeem. tegenwoordig wordt dat wel makkelijker als je b.v een vems als merk pakt dan scheelt het je een kabelboom maken.gr eljan
origineel gepost door CORSA2L16VALVE
net boven de 2 secondenwas erachter gekomen dat men lachgas te laat inkwam procentueel en ben toen vanaf 1ste gaan duwen. had ik 2de veel meer power om door te gaan.
zat net boven de 2sec banden op 1bar gezet
greetz
ok zoals ik je al zei op bitburg,even sparen voor banden.
60ft naar 1,7/1,8 meer lachgas door de versnellingen en op naar de 11 sec:thumbup
wat was je 200 meter tijd?en wat was je eindsnelheid bij die 12.8 run?origineel gepost door CORSA2L16VALVE
heb men doel ook bereikt. laatste runs gingen beter en beter. Heb mijne laatste run met een 12,823 kunnen afsluitenhey top dat je tog nog in de 12s bent gekomen.:thumbup
wat was je 60ft tijd van die run?
gr eljanmatzwarte ascona uit amersfoort hier bekend?
hey sjoerd!damn balen man!hopelijk kom je snel weer terug met een nieuwe corsa.niet opgeven!
gr eljan
30 augustus 2009 om 14:26 In reactie op: 26 juni Street Legal Drachten [Filmpjes Streetlegal 28 Augu #17485591hey,leuke filmpjes van mn pimp bak!
helaas kon ik mn snelste 13.4 tijd niet evenaren of verbeteren inverband met voor mij weinig grip bij de start.
kreeg hem niet beter als 13.7 en daarna begon het te regenen.
gr eljanik kijk altijd naar de turbo,welke diameter dat is en hou dan die maat aan.desnoods een flensje laten snijden en daar weer een kegeltje of schroef aansluiting op tiggen dan zit je altijd goed.maak het gelijk ook zo bij die c-kadett strax dan heb je daar nooit problemen mee.je kan b.v ook de olie toevoer voor de turbo bij de kop vandaan halen b.v onder je onstekingshuis daar is de oliedruk ook wat lager voor de ball-bearing turbo’s
wat voor management rij je mee?kms?vems?
hang er zoiezo een wideband aan.
gr eljanorigineel gepost door rallyastra
Bedankt mensen voor het mee denken! Ik ga het maandag gelijk ff veranderen. Wat de dikte van de olie retour betreft, ik vond hem zelf ook aan de dunne kant maar dit is de diameter origineel van garrett dus ik neem aan dat hun wel de goede diameter verkopen als je wat besteld.je hebt je olie retour verkeerd zitten!
en is veelste dun.
olie retour moet je altijd naar beneden hebben zodat het vrij terug kan lopen de pan in.
nu zit hij aan de zijkant dus de olie blijft in de turbo zitten met het gevolg dat hij de olie langs de keering perst!
maak ook de diameter minimaal 10mm inwendig dan kan hij ook geen druk opbouwen.suc6 gr eljan
mooi dat je hem weer opnieuw opbouwt.deze auto heeft ook even bij de dp-engineering gestaan maar was voor hun de peugeot specialisten geen doen.
1 advies puntje maak even de olie retour in het blok een stuk groter (min 12mm inwendig) dit lijkt wel 4,5,6 mm?
turbo kan zn olie niet goed kwijt zou zonde zijn als hij vroeg tijdig al stuk is.:thumbup
suc6 met de bedrading opnieuw netjes aan teleggen..heel projectje dit.
gr eljan5 februari 2009 om 23:21 In reactie op: Opel Corsa C 1.2 TURBO -> by www.jps-tuningshop.com #17452402origineel gepost door Ronaldo
gewaagd en gedurfd project :thumbup alleen …….’t kan aan mijn gezichtsveld liggen….maar wat hangt die turbo laag bij de vloer zeg :oidd ik vind het vreemd dat ze die turbo spruitstukken zo laag maken.
maatje van me heeft net een nieuwe turbo verkocht aan een klant met zon kit op een tigra 1.4.
olie retour loopt gewoon iets omhoog….uhm vrij trug loop in het carter??
lijkt me dat die turbos het niet fijn vinden.denk ook de reden waarom de oude dbilas turbo stuk is gegaan.asje kon gewoon zowat halve cm horizontaal heen en weer..origineel gepost door corsa-gsi-a
origineel gepost door david verburg
waarschijnlijk eljan (corsaBpower)
donker bruine tr creme kluerige wielen en c20ne
als het rond 9 uur was had ie zich zeker verslapen hahajah klopt had creme kleurige wielen,Ding klonk wel mooi,Staat daar op zuidwenk in spakenburg ook nog een corsa b met 2 kleuren combo onder roze en boven paars met sidepipe als ik het goed gezien had
haha ja klopt dat was ik. en heel goed david ik was telaat hehe..
die corsa b is een 16v was eerst van een maatje van me en heeft eerder een turbo in gezeten.:thumbup
gr eljan@ badmuts geeeen ideee
@powercorsa ja kan wel kloppen jah.groene B beetje verlaagd sport uitlaat?:)zoo die is vet!:o
gr eljan
11 november 2008 om 23:02 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372136origineel gepost door carboncorsa
origineel gepost door corsaBpower
63,5 ahh wat schattig..ik ga tog liever voor 4 inch!:D:angel
@badmuts ohh dat is maar kinderspel hoor.;):Dgr eljan
Ojee:D jij heb weer Naughty ideeen volgens mij El:thumbup
moet zoiezo elk jaar een seconde sneller zijn.2007/11,9 2008/niet gereden met mijn corsa 2009/tja moeten we maar voor de 9.9 gaan he haha:P
11 november 2008 om 11:39 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #1737213463,5 ahh wat schattig..ik ga tog liever voor 4 inch!:D:angel
@badmuts ohh dat is maar kinderspel hoor.;):Dgr eljan
8 november 2008 om 23:29 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372128dikke sportpoef nelis!king:
gr eljanmax en ik moesten de corsa a tr,s weer even hoog houden hoor:angel
-
AuteurBerichten