Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
https://www.absmotorsport.co.uk/product-category/btcc/888/page/4/
Hebben mooi spul. zo een rear diffuser zou ik er ook nog wel onder willen.
Verder ben ik persoonlijk erg blij met de sleeper look van me signum.Ik vind zelf de opc er prima uit zien. Je zou nog kunnen kijken voor een irmscher set of een 888 set
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Tot 350/375 is hey redelijk te doen met de z28net. Daarna is een andere type turbo een must. Ook zal het blok open moeten voor zuigers en drijfstangen. voor veel mensen is dit toch een stap te ver. in Engeland is er nu 1 een insignia blok aan het bouwen wat minimaal 400 pk moet gaan leveren. Het lijkt misschien niet veel 300 pk maar je moet maar eens naar de vermogens uitdraai kijken waar het vermogen zit en naar het koppel. het is leuk als je 600 pk uit een 2.0 haalt maar dat is vaak bij 6000 toeren en een turbo gat waar je bang van word. ik heb nu een 20t turbo erop zitten. En trekt vanaf 2500 toeren gewoon vol Door.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Misschien is er wel wat te 3d printen
km stand? eerst uitlezen wat het mm lampje is. Is de bakolie al eens ververst of gespoeld?
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Vandaag zelf even gekeken. Het ging blijkbaar om de bescherm hoes die over de slang heen zit. De slang zelf is niks aan te zien. Wel hebben ze wat roest van die koppeling af gehaald. Geen haast dus om te vv. Kan mooi in het voorjaar.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Vandaag apk gehad.
Alles was top. 1 klein puntje van aandacht was een remslang rv. Deze vertoonde wat haarscheurtjes in het rubber.
Maar was geen rede tot afkeur. Maar eens op zoek naar een paar staal omvlochten.
Want als je iets vv probeer het dan t vv voor wat beters.Heb je een c1 of c2?
Ik heb er origineel afl en xenon in zitten in een a2(c2) signumWat schoonmaak werk gedaan en hitte bescherming aangebracht. Ben nog opzoek naar een nieuw accu bescherm kap. Als iemand er 1 over heeft of weet waar er 1 te koop is graag. Let op alleen die van een 2.8 past als het goed is.
[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161214/0e29872e40f346c5b3a56596276b026d.jpg[/IMG]
Verder de auto weer winterklaar
[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161214/8c74f0d542c0a8f9003922f4f930ee11.jpg[/IMG]
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Juup 0km een a28net of eigenlijk een b284 die bedoelt was voor saab.
Op de vorige pagina staan wel een aantal fotos.
Zo is de turbo vv en geupgrade naar 20t, de koppel omvormer versterkt, de secondary air injection afgekoppeld en de software aangepast.
Ik had de intercooler, aanzuiging, downpipe, hoofdkat en uitlaat al eerder aangepakt
Als de boel straks rond de 10.000km gedraaid heeft gaan we eens even kijken wat er uit te halen is.
Nu eerst maar eens genieten en km maken.Aankomende periode lekker inrijden.
Volgend jaar maar eens kijken wat het gaat leveren.
Zit nu rond de 310pkHet is inderdaad weer heerlijk om in je eigen auto te rijden.
En zeker met dit vermogen.Morgen de auto weer ophalen. Ben zeer benieuwd.
klepseals kan je vv met de kop erop. de nokkenassen moeten er dan wel uit. vandaar dat het wel handig is om dit tegelijk met je distributie te doen.
het is volgens mij wel een redelijke klus. je kan met een camera kijken in of er olie langs de klepstelen loopt. het is wel erg lastig te zien. vaak is de boel al erg versmeerd en dus lastig met zekerheid vast te stellen.Foto’s plaatsen is het makkelijkst via Tapatalk. Als er weinig roest op zit kan dit idd prima. Olie verbruik kan idd Door de carter ventilatie komen. Dat gaatje even iets opboren zou moeten helpen. Als het olie schraapveren zijn zou ik het lekker laten. Klepseals zou je een keer kunnen doen als je de distributie moet doen. Meteen icm je waterpomp.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ik heb er een stuk silecone slang tussen gezet. Je snijd dus de hard plastic leiding weg en zet er een silecone slang voor in de plaats. Met de T er tussen
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Achterop het inlaat spruitstuk is dus echt de beste optie. Let wel er zit een klep net na de aftakking hier moet hij voor. Dus de T moet tussen het spruitstuk en de klep.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
De brandstof druk sensor zit op de brandstof rail. Maar dat is alleen een sensor. De druk word op de pomp in de tank afgeregeld. Dit is namelijk een retour loos systeem.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Een warmte wisselaar samen met een olie koeler werkt niet. Een warmte wisselaar is inderdaad ideaal om je motor snel op temp te krijgen. Langdurige hoge belasting is werkt idd niet top.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
25 augustus 2016 om 19:47 In reactie op: Signum c2 1.9dth Dennisd. Update 19-8-2016, kuch kuch stof #18152044Klinkt goed dennis. Maar weet je zeker dat dit het probleem is. En dat het niet vanuit je turbo of verstuivers komt. Was afgelopen dinsdag in Oisterwijk en het is er inderdaad erg druk. Allerlei projecten gaande. Maar er kan er weer 1 van de lijst want de vermogensbank ligt er. Dus hopelijk dat binnenkort de signum er op kan. Voor contact kan je trouwens beter bellen met pieter of kaz
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Nee gat boren tap erdoor en een aansluiting erop maken. Let wel op met het maken van een retour deze moet zo groot mogelijk zijn. Dus zo min mogelijk tegendruk hebben. De rede dat veel turbo’s gaan lekken is vaak doordat de retour te veel restricties heeft waardoor er te veel druk word opgebouwd. Dit lossen ze bij een z20 blok vaak op Door een restrictie in de aanvoer maar dit is verre van ideaal. De turbo word namelijk niet alleen gesmeerd maar ook gekoeld Door olie neg zoals zuigers en dergelijke. Dus minder toevoer is ook minder koeling.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Kan je er een foto van maken
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Een turbo heeft altijd 1 olie aanvoer (dunnere) en een retour dikke leiding. De retour gaat vanaf daar meteen naar het carter. Vaak hebben de turbo’s ook nog koelwater aansluitingen. Ook weer 1 aan en 1 afvoer. Bij saab en opel heb je soms nog voor de compressor op het huis een carter ventilatie aansluiting zitten
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Olie retour?
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
-
AuteurBerichten