Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
agh okee nja mijn meters doen het nogsteeds maar haal morgen andere teller
een los draadje was de oorzaak de spanning nu is 14,2 volt met draaiende motor
tnx voor de info wellicht is mn dashbord wel aan t kloten met de hitte en tankmeter margoed..
heb nu goed gekeken maar heb maar 2 kapjes ??WIT als ik die los haal heb ik de tellers los maar zit verder niet zoveel iemand mischien een foto of ctra dr van?? tnx
dus hij moet op dynamo zelf zitte of hij zit er tussen ik kijk morgen gelijk
ho ja nee heb m de link
ik heb geen link gezien sorry want ik zoek me rot ken niets vonden ja doe al alles volgas aan om t te beperken
wat kan het gevolg zijn want hij rijd al 2 weken zo en heb gekeken maar zit bij mijn corsa niet op de dyno..teminste heb niets kunnen vinden.
okee bedankt ja het is ooit bij vervangen van dynamo begonnen toen begonnen de warmte en tank meter te storen verkeerde stande door te geven alleen als de moter draaide overspanning is dat nu dus maar apart hagel nieuwe dyno 2 weken oud maar ik zal wel kijken alvast bedankt
die zit er net nieuw op maar btw meer dan 13.4 volt ken er toch niet in n accu dat is toch mega slecht ja en waar zit die regelaar dan ongeveer bij de dyno zelf of??
ja dat snap ik ook hahaha daarom de vraag ook he..is het n relais? lijkt me niet toch die t laad proces regelt
hmm ja oke das voor de hand liggend ma dacht doe ik t gelijk nieuw maar ja kijk wel even bedankt!!
eh….richard..
ken ik die ergens bestellen denk je
dank u dank u ik zal zo kijken tnx man
waar kan ik die vinden zit al andere temp sensor in
alvast bedankt richard
andere sugesties zijn uiteraard welkom
ja dat is idd wat vreemd ja
vandaag bij opel dealer geweest in moest WEL een 5 watt in heb ik gedaan..en jawel de storing is verholpen alleen de koelfan moet nog ff maar alle lichtjes doen het al heeft blackdevil een punt alleen is het accu lampjes de enige steek fitting rest heeft ander soort pitje en ja blackdevil die zijn 1.2 -1.5- 2.0 watt 2watt verlicht de tellers 1.5 de de controle lampjes zoals de dealer mij ook heeft gemeld en er 5 watt in gedaan al verbaas ik me over opel met compleet electronisch metingen..bevat niet een kabel alleen een schagt waar je de tellerbak indruk,……
iedereen die gepost heeft op mijn probleem erg bedankt
en treepy OOK enorm bedankt
@ ricardo
ik kijk zaterdag *morge* thermostaat na maar de kachel doet het goed en uit ervaring met vw golf mk2 is je kachel dan ook koud.
maar ik zal het bekijken alle tips en advieze en how to’s zijn welkom
het is begonnen na het vervangen van accu dynamo en accu lampje van 5 watt zit er nu tien in mischien dat het daar aan kan liggen ik draai hem morgen weer uitelkaar test de thermostaat en de fan en water peil is in order als 1e gekeken..en moet zeggen dat de dynamo door n vakman is gemonteerd niet door me zelf er zijn ook in de teller bak 3 lampies stuk 1 van gr licht 2 toerental en de tank letwel als ik stop en direct op gewoon contact zet zijn de waarden normaal laten we eerlijk zijn een moter koelt niet binne 60 sec van 100+ na +- 95 maar goed wellicht door die ene pit….. raar nee vlotter ken niet stuk zijn onjuiste waarden zijn alleen met rijden met een pauze op kontact alles normaal..
ik wacht het af..
rijd nu sinds 3 weken in een Corsa 1.7D uit 1999 nu is het geval dat mijn tank meter TIJDENS het rijden altijd op vol staat,en als ik vervolgens op parkeerplek stop na 80 km is hij GEDAALD weder start ik de auto en gaat hij weer naar 40 ]
maar dat is de ramp nog niet.nu het grote probleem…,.
hij is na 10 minuten rijden a 110 kmh…100+ graden!!!!WEER als ik stop en de motor UIT schakel en op contact zet is het +- 93/95 graden…alleen als ik 70 kmh rijd blijft hij ongeveer op 95c
wat kan dit zijn het enige wat er gedaan is is een nieuwe dynamo. tevens helpt het als ik de kachel aan zet die is snik heet,,welke Opel fanaat kan mij helpen met deze problemen ik rijd 110 km voor me werk wil het wel veilig afrondenwie o wie kan mij helpen
-
AuteurBerichten