Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Te weinig gas op het systeem? Dan slaat de pomp ook niet aan.
Veel succes….. Schijnt bij alle diesels te gebeuren… Ik hoop dat het mij nog even bespaard blijft…..
Zekering in het motorcompartiment??
Het moet eigenlijk wel een zekering zijn.
Ik heb de olie van de dif laten bijvullen… Alle trilling weg…
Erg vervelend zo’n vergruisde kat. Heb dit al meerdere malen gezien. Even met een lange pin de gruis aan stukken slaan en eruit halen. Of gewoon de kat vervangen.
Laatste keer dat ik dit gedaan heb was bij een oude mondeo…. ding siste het uit door de spruitstuk pakking. niet meer dan 3000 toeren en geen vermogen meer. Achterste blok in de kat was helemaal aan stukken en 1 stuk was net zo mooi rond gesleten dat het een pingpongbal leek. Als je veel gas gaf ging dat net zo mooi voor de opening zitten en dichte dan de opening af.Veel succes ;)
Heb je de radio al weer een keer uitgebouwd? Ik weet met jappaners is er een grap met de massa waardoor ook van die vage problemen optreden.
Das mooi k*t…..
Vettig????? Bij een beetje v6 verzuipen ze in de olie als het kleppendeksel lekt :p
ah… dat is het…. begint bij mij ook als ik haaks de bocht om ga vanuit stilstand. Ik was al bang voor problemen met het dif…..
Is het een duur geintje de kruiskoppelingen te laten vervangen?
Wat moet ik toch zonder de kennis op dit forum ;)
Had me anders waarschijnlijk weer 800-1000 euro’s gekost bij de VOD :pxenon…. dus dat is met sproeiers…..
Dan moet ik er maar een weekendje voor uit trekken….
Bij mij ataat alleen op de carpass welke radio erin heeft gezeten. Maar volgens mij als je een gps antenne op het dak hebt moet er een kleurenscherm met een ncdc 20.. in hebben gezeten. Maar ik weet dat niet zeker….
Daar heb ik me al aangemeld ;) Zal daar volgende keer ook iets beter zoeken…. De bumper moet er dus ook af om de koplampen te vervangen?
Op MP staat wel een ncdc 2015 voor 360 euro. Geen idee of het wat is.
Met de diesel is het belangrijk dat de auto koud en warm goed start. Verder weet ik zo niet waar je op moet letten.Als er heldere koplampen in zitten controleer ook de hoogteregeling. Ik heb die ook kapot, schijnt meer voor te komen. Kwam daar pas achter na de aankoop.
Heb je alle vacuumslangetjes wel goed aangesloten zitten? Mijn kameraad had een vectra v6 en daar was een slangetje losgeschoten.
We hadden alles alle sensoren en bougies enzo al nagekeken maar bleek er gewoon een slangetje los te zitten. Ook precies dezelfde ellende. Koud geen probleem maar als hij even ging tanken kwam hij niet meer weg…… En met zo’n vectra sta je toch nog geregeld een keer aan de pomp :p
Is het echt de begrenser of kan de motor niet genoeg lucht krijgen of uitstoten.
een verstopte lucht toevoer of uitlaat heeft ook hele rare effecten…..
Bedankt. Ik ga van de week even kijken. Zijn de units een beetje makkelijk uit te bouwen?
Kijk maar in je boekje. Bij mij stond er geloof ik in dat dat heel normaal is.
Ik weet nog dat ze bij mij op het werk nieuwe Vectra B gingen rijden. Daar kregen ze van de dealer gewoon een busje olie bij.
Ik heb met mijn diesel een olieverbruik van 1 liter op 4000km ongeveer.
Mijn b1 had ook 3 cijferige codes.
800 euro bij de dealer voor het vervangen van de kachel bij mijn B1.
Belasting kun je zo op internet opzoeken op de site van de belastingdienst. http://belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbelasting
Verzekering heb ik geen idee aangezien ik in Duitsland woon….. Maar ik denk dat het wel schrikken wordt. Volgens mij kun je hier ook wel richtprijzen voor op internet vinden.Als ik op independer.nl kijk kom ik op een bedrag tussen de 90 en de 170 euro uit per maand…… Dus schrik niet.
Maar een super goede keuze om in te beginnen ;) Ik ben begonnen in een renault 25. Erg lekker een grote auto ;)
Het is zeker apart en je ziet het nooit. Dus je hebt zeker een unieke uitstraling. Ik ben zelf ook meer liefhebber van het wat meer originele. Maar zoals je al zegt, smaken verschillen. Ik heb trouwens 235/45/17. Dat is de standaard maat voor de B2.
Op de B1 had ik 225/55/16 op originele mv6 velgen. De velgen heb ik nog en daar gaan de winterbanden op als de velgen tenminste zonder problemen op de naaf passen. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
even voorstellen wordt hier ook altijd wel gewaardeerd ;)
even laten uitlezen…. Krukassensor, nokkenassensor, LMM en nog meer….. zoveel sensoren en contacten die storing kunnen geven…..
Nou…. Weekje mee in belgie geweest. Voor de tijd even olie en filters laten vervangen en het lijkt al een stuk beter. Opel dealer dacht ook aan filters of de multiriem. Maar na het vervangen van de filters is het gewoon weer een Diesel geworden wat trillen betreft :p
-
AuteurBerichten