Nieuw in deze afdeling (Wielen liggen en onder)

Forumindex Forums Modellen Omega Nieuw in deze afdeling (Wielen liggen en onder)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17852805
    Seth
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 September 2009

      Zowiso op zen buik leggen anders ga je je “vol wielkast”effect missen. Dat heb ik ook maar ik ga wss naar 19”.

      @ peter: Waarom die opmerking eigenlijk? Die slaagt toch op nergens? :hmmz Ieder heeft zijn smaak van velgen.

      Seth

      #17852806
      0Rudy0
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2005

        @ Peter haha breng me niet op ideen heb :P haha
        @ Seth : ja maar wil niet veel comfort inleveren..dus zit nog te dubbe..marre die opmerking van peter snap kwel ;)
        haha is een oud collega hahaha

        @ the rest :) ja smaken verschillen maar moet wel zeggen dat de wielen in de foto er niet zo uitkomen als in het eggie:) wilde weer eens wat anders dan dikke lippen of orginele wiele die je bijna overal ziet..

        #17852807
        cjibclient
          Lid sinds:
          21 April 2008

          Het is zeker apart en je ziet het nooit. Dus je hebt zeker een unieke uitstraling. Ik ben zelf ook meer liefhebber van het wat meer originele. Maar zoals je al zegt, smaken verschillen. Ik heb trouwens 235/45/17. Dat is de standaard maat voor de B2.

          Op de B1 had ik 225/55/16 op originele mv6 velgen. De velgen heb ik nog en daar gaan de winterbanden op als de velgen tenminste zonder problemen op de naaf passen. Dat heb ik nog niet geprobeerd.

          #17852808
          Peter i200
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Neem mijn reactie niet al te serieus, zie ook de smilie s. Ken rudy al wat langer.

            #17852809
            0Rudy0
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2005

              k neem je niet vaak serieus peter…maar in t geval vn verlage blindere en dikke bas met passende muziek zit je in de richting hahahahaha

              #17852810
              Peter i200
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Kijk dat bedoel ik,:P

                #17852811
                Seth
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 September 2009

                  Ah zow :D ja dat was een hoofdstuk dat ik niet wist ;) D8 al dat je hem wou afbreken :D

                  Ramen blinderen en platleggen zou ik ook nog willen doen maar voor €175 of meer voor blinderen alleen laat ik het maar steek ik hem wel vol neon :cool: en het platleggen bied denkelijk minder rijcomfort (kan nu met gemak 70km/u over de snelheidsdrempels)

                  Grtz Seth

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.