Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel zit die vast met dubbelzijdige tape
je zou van die speciale tape kunnen krijgen bij een schadehersteller oid
of anders gewoon kittenbij mij op de opc zat toen een delphi op
weet niet of dat op alle zo is
kunnen ze bij de opel dealer zo zien in de computer wat jij erin hebt zittenOk dacht dat de sfi ook een lang en kort systeem had
Bedenk me net dat me 3.2 v6 ook van die lamellen in de inlaat heeft
Bij de motor heb je ook nog ook het voordeel van het ram air effect mischien dat je daar ook iets mee kan doen als je de boel toch gaat verbouwen
Die verstelbare kelken heb ik ook op de r6 zitten en moet zeggen dat je het echt merkt wanneer ze open gaan
Dit gebeurt bij ongeveer 12.500 rpm en dan moet je je gewoon even schrap zettenIs trouwens de good old sfi die iedereen eraf gooit al niet een lang kort regeling ?
De sensor zit in je bumper.
Waarschijnlijk is deze nog goed maar is ie losgeschoten en ligt hij nu tegen je radiator aanop mijn opc type 1 zat toen origineel skf op
enige verschil met normale skf was het ontbreken van het opel logo
ojah was ook de helft goeikoper king:even een oude topic naar boven halen
ik ben op zoek naar zo’n setje nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs en waarschijnlijk gebruik in um maar 1 keer
mijn vraag heeft iemand er nog eentje liggen die er vanaf wil of het uit wil lenen liefst in de omgeving van Nijverdal/ zwolle
ook moet je volgens mij gas veren monteren waar nu je hydrocilinders zitten anders is het dak niet meer te tillen
Is de handremschakelaar nog goed ?(moet op de handrem staan om het dak te bedienen)
dit stelt ook niet veel voor hoor alleen is een beetje gereedschap en een brug wel handig
eerst zou ik als ik jou was ervoor zorgen dat je zeker bent dat dit het probleem is en daarna rondvragen bij verschillende bedrijven wat het kost
en of ze eventueel ook tweedehandse onderdelen monteren (zijn steeds meer bedrijven die via onderdelenlijn onderdelen voor je willen bestellen en monteren)
als je zelf met een pomp op de proppen komt wordt het wat lastiger ivm met garanties als het daarna niet goed isdat durf ik niet te zeggen heb me verder niet verdiept in het systeem
zorg dat als je een sloop pomp haalt ( als dat het probleem is ) dat je deze met de complete kabels krijgt ( dat ze dus niet afgeknipt zijn )
gaat namelijk 1 dikke naar de massa en 1 dikke naar de zekeringkast onder de kap als dat allemaal heel is is het plug en play
daarna heb je 2 stuur draadjes er aan zitten met een stekkerzelf inclusief het uitgebreid poetsen van allerlei dingen ( tis toch je eigen auto he king: ) een uurtje of 3 4 bezig geweest
maar zou als ik het nu weer zou moeten met gemak in 3 kunnen mis wel 2
neem aan dat ze dat bij de gemiddelde garage ook wel reddenlaatst nog een stuurpomp vervangen van een G coupe
klusje stelt niet veel voor op een brug op straat word het iets lastiger
pomp idd +- 100 op de sloopkijk wel dat je de goede haalt want er zijn meerdere types in mijn geval stond er groot op het reservoeir ( net een afgezaagde olie fles) TRW
maar eerst uitzoeken of het aan je pomp ligt aangezien je bekrachtiging volledig electrisch gevoed is kan een slechte accu of dynamo ook de oorzaak zijn
en die bij je alarmlichten is voor als je een alarm hebt dan zit het ledje in je schakelaar
@midnight black wrote:
@astrawez wrote:
Vrijdag in Den Bosch: Kadett E Cabrio uit 1993
Dat is een broertje van de mijne en nog uit de buurt ook maar ik zou voor geen goud willen ruilen…..Na vijf maanden schorsing :shock: ben ik trouwens sinds afgelopen week ook weer te spotten in de Kadett.
Ik ben tegenwoordig de trotse eigenaar van deze ducktape cabrio :jerry
zo de nieuwe weerstand zit erin
is op zich een klusje van niks alleen het torx boutje waar de weerstand mee vast zit is lastig los te halen
en alles zit precies zoals op de tekeningen :thumbup :thumbupnu is het zeker wel duidelijk morgen maar ff rondkijken voor een nieuwe dan kan die er meteen in geloof nie dat die dingen heel duur zullen zijn
zal ff kijken of ik er foto’s van kan maken als ik bezig ga dan word het nog duidelijker voor als er nog meer mensen tegen dit probleem aanlopendat kijken word morgen pas tis hier pikkedonker de gemeente zal de electriciteitsrekening wel niet betaald hebben :wtf
de straatverlichting ligt er helemaal uit en heb nu geen zin om de gt aan de kant te zetten zodat ik onder de carport kan staan
kijk zal zo meteen ff kijken had het dashboard kastje er al uit want bij de meesten zit de aanjager daar achter verstopt
de gt gaat als het zover is helemaal uit elkaar heb um aan het begin van het jaar gekocht en sindsdien bezig geweest met het verzamelen van onderdelen
het interieur ziet er prachtig uit en daar zit dan ook weinig werk in
wel zijn beide deuren aan vervanging toe ,deze heb ik ondertussen al :D
ook de achterkant heeft last van roest en hier heb ik al een nieuwe achterplaat voor
verder zit er nog werk in het dak rooster en links en rechts wat plekjes
de bodykit is aan de voorkant beschadigd deze hoop ik te kunnen redden want wil deze eigenlijk wel weer terug te kunnen plaatsendaarnaast wil ik de motor bak en assen helemaal reviseren dat ik daarna een zo goed als nieuwe gt overhoud :D :D :D
hier wat foto’s van die van mij king:
zal even op de juiste sub-forums de foto’s posten van de auto’s :D
nee dat ben ik niet geweest ik gebruik de gt momenteel heel weinig omdat ik de auto eigenlijk eerst helemaal klaar wil maken voor ik er echt ritten mee ga maken
ik kom met de astra wel in die omgeving werk namelijk in ermelo
zo hier even wat foto’s de gt en kadett staan er ook een beetje bij op zal nog even kijken of ik zo nog andere foto’s heb
hier staat mijn astra nog :jerry
-
AuteurBerichten