Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
juist dat rubber bedoel ik
hartelijk dank voor de informatie
we gaan kijken of die hiermee wel door de apk komtoke dan zal ik de ene die nu schuin afgeslepen is en volgens de monteur gebroken was wel recht af slijpen
en dan beide netjes in de schotel draaienlange as bedoelen ze inderdaad de aandrijfas mee
en ik bedoel dan weer het rubber waar die de koker van je staart stuk in gaathallo ik heb een manta uit 72 waar een 2.0s met varajet II carburateur in zit
nu heb ik de gas installatie er uit gehaald omdat deze niet op kenteken stond
nu zou ik hem graag opnieuw af willen stellen
als iemand mij het document kan sturen graagalvast hartelijk dank
De deze: http://s75550052.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=154edfc4f144235/shopdata/0070_Vorderachse=26amp=3Bslash=3BFront+axle/0010_Ascona=26amp=3Bslash=3BManta-A/product_details.shopscript?article=0140_Stabilisatorbuchse%3D3CBR%3D3ESway%2Bbar%2Bbush%2B%3D2801310013%3D29″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Grtn,
Gerritvolgens mij zijn dit de rubbers voor op de balk
niet voor in de draagarm
gr
ik heb nog maals naar mijn rubbers gekeken beter gezegd wat daar van over is
en het is denk ik idd de juisteeven ter controle dat ik het goed doe
voor de bevestiging van de onderarm aan het frame heb ik deze nodig
en voor de staby heb ik dan deze nodiggr
veder helemaal niemand
en welke moet ik dan hebben voor de stabilisatie stanglijkt me zo wel een mooi ding
alleen jammer dat er maar 1 oude foto bij staatweet iemand een adres voor langere wiel bouten
heb mooie velgjes liggen maar dan zijn me bouten te kort
en hoe slaan jullie deze er uit gewoon warm stoken en tik er op of?weer even een update we zijn ondertussen lekker aan het lassen en slijpen
ik heb de linkerkant al helemaal gehad voor, achter ziet er nog prima uit
krik steunen weg gehaald de schade die toen tevoor schijn kwam gemaakt en een nieuw hoekje voor in de dorpel gelast
aan de andere kant is het eigenlijk het zelfde probleem
alleen daar heb ik ook nog een slechte plek voor bij de koplamp (en ik dacht nog wel dat die juist hard was) :cry
wat voor soort kit gebruiken jully om de lasnaden mee af te dichtenzo na een opknap beurtje ziet het er allemaal weer een stukje beter uit
natuurlijk een paar fotootjesvoor
Na
nu de remmen enzo na kijken en op naar de apk
@Kermitkiller wrote:
leuk ding :thumbup
maar volgens mij is het op kenteken zetten van 2.4 niet echt nodig alleen als je naar zescilinder gaat :hmmzzo ver ik weet bij iedere motor aanpassing
en dan heb je ook nog de regel binnen 40% extra vermogen mag hetmaar aangezien je nu voor ong. 50 euro al een 2.4 op kenteken heb doe ik dat liever dan een x staan en lopend veder te moeten
ze willen nogal gouw zeuren namelijk :swearwas op blik op de weg of 1 van die programma’s een kerel die had in z’n auto een 1.6 ipv 1.5 liggen en moes al gaan lopen :(
hij doet het inmiddels heb alles schoon gemaakt van de bougies tot de gasklep
en zoveel mogelijk van het 2.4 systeem er op gezetZiet er wel dik uit. Wat bedoel je met aangepast kenteken?
hier mee bedoel ik 2.4 op kenteken late zetten bij het rwd ipv 1.9
Heb je een afstel bout bovenop in het midden van je spruitsuk zitten?
Zoja kan je m daarmee ook proberen terug te zetten op normaal toerental.
Maar heb je geen valse lucht ergens??afstel bout zit er niet op maar hij loopt ondertussen
false lucht kan ik ook nergens ontdekkenik heb ook een ader type inlaat dan normaal volgens mij
weet iemand wat voor inlaat dit is
nu alles netjes maken en op naar de apk
10 september 2011 om 14:30 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310091zo ik heb het voor elkaar hij draait nu wel de juiste toeren stationair
tenminste komt in de buurt hij schommelt tussen de 800/ 1300
en hij plopt nu of knalt net hoe je het wilt noemenals ik nu gas geef plopt die eerst dan zakt die iets in daarna komt die moeizaam op toeren hoe hoger in toeren hoe beter hij het dan doet
zou iemand weten waar dit aan kan liggen te veel benzine ofzo hoe regel ik dit?heb nu trouwens alles van een 2.4 injectie systeem behalve de kale inlaat die is van een 2.2
ik zou zelf een 2.0 injectie systeem met een afgezaagde 3.0 spruitstuk nemen. 2.2 spruitstuk kan ook, maar als de poorten vergelijkt, dan is het niet ideaal.
die heb ik ook wel liggen maar dan een L systeem en geen 3.0 inlaat
hij doet het heb alles schoon gemaakt incl bougies enzo nu loopt die perfect
9 september 2011 om 17:35 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310089ik heb er even een foto van gemaakt hoop dat jullie me kunnen helpen
kan het niet zijn dat ik dit af moet stellen zo ja hoe moet ik dit dan doen
7 september 2011 om 20:02 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310088wie kan mij helpen
ik heb een ascona a gekocht met daar in een 2.4 met origineel spruitstuk er nog op
hij liep toen wel (niet echt mee gereden) alleen om dan je slang naar je luchtweger te krijgen was een crime en kon alleen zolang de kap open was
ik had nog een 2.2 inlaat liggen dus heb ik deze er op gezet
eerst wilde die niet lopentoen heb ik de aan voer en retour van de benzine omgedraaid toen deed die het wel alleen dan gelijk 3000 toeren en ik moest perse gas geven met starten
heb nu ook nog even de 2.4 gasklep weer terug gezet maar geen resultaat
even voor de duidelijkheid
2.4 met origineel inlaat prima
2.4 met 2.2 inlaat +( 2.4 injectie systeem en kabelboom) 3000 toeren stationair en alleen starten met een beetje extra gas
ik weet ook niet zeker of ik alle slangetjes goed heb op het spruitstuk is hier anders een tekening of een duidelijke foto van
ik heb nu een 2.2 inlaat er op gezet met bijbehorende injectie
alleen zodra ik hem start gaat die naar de 4000 toeren wat heb ik fout gedaandat was dus het punt links en recht om gedraaid nooit aan gedacht
ik heb altijd maar 1 klauw gewisseld
maar probleem is dus op gelost :worsheb het reservoir goed in de gaten gehouden
ontluchten heb ik op de volgende manieren geprobeerd
nippel met slangetje er aan en die in de rem vl
rem in nippel open nippel dicht rem omhoog enz
en
nippel open rem in nippel dicht rem omhoog
:hmmzik heb gisteren dus me 2.4 blok op gehaald
gelijk een tank mee genomen die ik ga verbouwen
even open gemaakt en ziet er nog super uit alleen licht roest op de (diepste) plekken :worsnu heb ik ook even een vraag hoe kan ik zien wat voor type ascona ik heb
er licht een 1.6 in maar meer weet ik niet
het gaat hierbij vooral om de achteras
heb ik nou een dikke of een dunne zegmaar :hmmz -
AuteurBerichten