Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar ik kan dus gewoon de orginele motor steun gebruisen en dan een spaner voor een 1.4 of 1.6 zonder luxe erop? Ik snap er even niks meer van haha
Oké dus alleen de motor steun pakken van een 1400 of een 1600 zonder stbkr en een kleinere riem. Welke spanner .oet ik gebruiken? De orginele of ook van een ander blok?
Gr leroy
Hoe bedoel je die? Moet ik dan van een 8v de steunen pakken?
Als je voor de auto staat links bij je kleppendeksel. Ik woon in almere en als je zou willen kan ik je er mee helpen.
Nokkenas sensor kan dit veroorzaken.
Dit is de sensor die meet of je je gordel om hebt(geen gordel regelt de airbag module anders af.)driver betekend dus bestuurders stoel.
Afgelopen weekend mijn corsa B 1.2 uit 98 omgebouwd naar cv+electrische ramen. Ook heb ik gelijk het sport interieur uit de 1.6 gepakt waar alles uit kwam. Wat een werk om die kabelboom om tezetten. Pfoe! Maar alles werkt en daar gaat het om.
Hij tikt wel een beetje vind ik. En wat betreft de olie zouden idd niet zulke grote problemen moeten zijn. Wat voor opties heeft deze corsa?
Rechts voor is zwaarder.
Is het niet zo, dat je hier voor korte dempers had met bij passende veren. En als ze nu dus normale dempers hebben gemonteer zonder nieuwe bijpassende veren krijg je dit ook want dan loopt die tegen de eind aan slag aan.
Ik ga zekers!!
Bij een goed werkend systeem gaat alleen je radio uit, je dashboard hoort netjes teblijven branden, zoniet trek er iets teveel stroom of heeft iets tebeel weerstand.
Ja zal binnenkort een eigen topic aan maken met foto’s. Behoorlijke klus maar tis het waard. Een gsi voor amper 500euro is natuurlijk niks. Met alle reparaties 1200euro is ook vrij weinig. Dusja verkoop dan wel mijn eigen 1.2 16v
Waneer is dit, en voor welke auto’s. Heb zelf een corsa b 1.2(rijdend) en een corsa b gsi 1.6(revisie project)
Bezig met een corsa b gsi compleet te reviseren, achteras eronderuit, veerschotels gelast. Ophamgrubbers vervangen en gele koni eronder geknnalt. Remleidingen vervangen, remschoenen, remstellers,handrem kabels en wiellagers. Volgend weekend vooras, weekend erna motor.
Iemand al opgevallen dat zijn dashboard nagenoeg uitvalt tijdens starten. Duid eerder op of zwakke accu, of slechte massa punten(1 bij dynamo, 1 achter je koelvloeistof reservoir en zoiezo 2 bij je accu. Check die eerst maar eens
Oke top! Bedsnkt voor het snel antwoorden!
Dan heb ik nog 1 vraag. Ik heb alleen de ecu van de 1.6(geen imobilazer erbij gekregen) start die dan wel op mijn eigen imobilazer?Ik hrb een 1.2 16v dus moet ik dan de steunen van een 1.2 8v of een 1.6 ecotec halen?
Omdat dit leuker is haha, maar inpricpe als ik de motor steunen van de 1.6 heb is het plug en play?
Het rdw vandaag gebeld, en goed nieuws! Omdat het voertuig in gebruik is genomen voor juni 1999 mag die gewoonn voor een keuring bij elk rdw station(dus kost uiterlijk maaar 80euro) met dit nieuws ben ik heel blij!.
Dat hoor ik ondertussen wel vaker :thumb
Ben het er helemaal mee eens dat het goed uitzoeken is maar het leek me gewoon beetje veel 1000euro, dus hoop dat het idd die van 55eu is dan rij ik tenminste lekker goedkoop
@wim-v6 wrote:
De 1.6-16V is gewoon geleverd.
Als je deze netjes bij het Rdw laat keuren is ie voor enkel 55euro klaar.
Zorg wel dat je de gegevens van de motor en bewijs waar ie vandaan komt bij de hand hebt.
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
Ja dat dacht ik dus ook lijkt mjj echt geen 1000euro
Oke maar zo moeilijk lijkt me die keuring toch niet? Hebben wij met de bussen ook geen last van.
Moment wordt gebruikt bij vaak plastic huizen met een “echte” o-ring. Zachter of vaster gaat vaak niet goed. Maarja dan is een moment sleutel op 25nm wel heel fijn.
-
AuteurBerichten