Mooi dat die data beschikbaar is via RDW. Ook leuk te zien dat er meerdere personen zijn die destijds een Calibra nieuw gekocht hebben en daar nu nog steeds in rijden. :thumbup
Even een ‘domme’ vraag: wat is het verschil tussen de E2 en U9? :???:
U9 heeft met de katalysator te maken.
E2 heeft met de ontsteking te maken, normale types hebben bosch motronic 2.5.
De E2 heeft bosch motronic 2.8.
Ik ben zelf ook wat lijstjes aan het maken en de c20xe worden zeker zeldzaam.
Originele Nederlandse c20xe E2 en U9 zijn er nog maar 26 stuks over waarvan 13 met APK.
Er rijdt op dit moment nog maar 1 originele Nederlandse c20xe 4wd U9 met APK. En de oudste c20xe die in NL rijdt is een import uit 19-4-1990.
Zijn daarop 2 soorten C20XE e2 eerste serie van 1990 t/m 1993 en de 2de serie van 1994 t/m 1995
Nader tijd alle kentekens door de officiële rdw gehaald, om te zien welke gesloopt zijn en welken niet.