Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Thomastra wrote:
Mooi dat die data beschikbaar is via RDW. Ook leuk te zien dat er meerdere personen zijn die destijds een Calibra nieuw gekocht hebben en daar nu nog steeds in rijden. :thumbup
Even een ‘domme’ vraag: wat is het verschil tussen de E2 en U9? :???:
U9 heeft met de katalysator te maken.
E2 heeft met de ontsteking te maken, normale types hebben bosch motronic 2.5.
De E2 heeft bosch motronic 2.8.@mercuryv6 wrote:
Mooie Calibra Bronjo!! :wors
Ik ben zelf ook wat lijstjes aan het maken en de c20xe worden zeker zeldzaam.
Originele Nederlandse c20xe E2 en U9 zijn er nog maar 26 stuks over waarvan 13 met APK.
Er rijdt op dit moment nog maar 1 originele Nederlandse c20xe 4wd U9 met APK. En de oudste c20xe die in NL rijdt is een import uit 19-4-1990.P.s Waar haal jij je info vandaan?
Gr Martin
http://www.rdwdata.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zijn daarop 2 soorten C20XE e2 eerste serie van 1990 t/m 1993 en de 2de serie van 1994 t/m 1995
Nader tijd alle kentekens door de officiële rdw gehaald, om te zien welke gesloopt zijn en welken niet.@Peter. wrote:
Die wielen staan er zeer goed onder! Wat voor bandenmaat zit er omheen?
205/40 R17
Met deze maat eronder heb je maar een snelheids afwijking van +- 1%
Na veel tijd en geld, de Calibra weer op de weg gekregen.
Originele Nederlander, een van de weinig overgebleven C20XE E2 types.Wat gegevens over de E2
* Totaal 21 op kenteken, waarvan 6 import
* 8 Org NL met geldige A.P.K.
* 3 zwarten,3 blauwen en 2 rodenWat is er allemaal nieuw opgekomen:
*Radiateur
*Distr. riem
*Waterpomp
*Multiriem
*Thermostaat
*Remmerij
*Brandstofslangen
*Banden
*Velgen
*Bougie’s
*Filters
*Xenon -
AuteurBerichten







