Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Aha, dan moet het bij mij ook wel lukken. Ik heb geen overdruk/expansie vat maar dat heb ik ook niet nodig als ik me niet vergis.
Is dit blok nog steeds afkomstig van m’n oude Calibra? Dan brult ie nog steeds lekker door king:
Het is ’84’er met het kenteken KV-23-RG.
Morgenvroeg zonder afspraak naar de RDW met ééndagskenteken voor de herinvoer.
Ben benieuwd, nog nooit eerder gedaan.Het is een 3.0 automaat zonder airco, weegt 1408. Maar geen GSE op kenteken terwijl ie alle kenmerken heeft.
Maar dan ben ik weer iets wijzer.Vroeg me af waar dan het verschil in zit? Koets is bij elke monza hetzelfde.
@Jigsaw wrote:
weet niet of deze er al in stond:
Kenteken: NS-32-VX
Merk: Opel
Type: Monza GSE
Vervaldatum APK: 19-08-2000Datum eerste toelating: 15-10-1985
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14-08-1998
Datum eerste afgifte Nederland: 15-10-1985Zomaar even tussendoor, ben aan het kijken naar al de GSE’s nou word er gezegd dat een echte GSE 1484 kg weegt.
Zijn er bij die er als GSE uitzien maar niet op kenteken en 1408 wegen. Maar deze hierboven is een GSE op kenteken en weegt 1360?Voertuig & APK
Eigenschappen
Verbruik & Milieu
Historie
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting
coupe
Aantal zitplaatsen
Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen
N.v.t.
Kleur(en)
ROOD
Motor
Brandstof
Benzine
Aantal cilinders
6
Cilinderinhoud
2969 cm³
Vermogen
132 kW
Vermogen (brom/snorfiets)
N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets)
N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig
1.360 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laadvermogen
N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig
1.935 kg
Massa rijklaar
1.584 kg
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
– ongeremd
700 kg
– geremd
1.700 kg
– oplegger gerem
N.v.t.
– autonoom geremd
N.v.t.
– middenas geremd
N.v.t.Ik ben benieuwd. Want ik begrijp er helemaal niks van.
Zou er van zo’n station ook nog een 2-deurs versie bestaan? :wub
:wtf my eyes are itchy form those nice Ascona’s
Do you build the stiring of the Frankfurter to the other side or are you gonna drive it like that?
Anyway nice going :thumbup keep it up!
Misschien een duitse 1 april grap?:hmmz
Jammer dat ie er nou zo bij staat..
Wielrand rechts achter ook al rot of niet?:hmmzZiet er echt vet uit met die velgen!!:thumbup
Welke bandenmaat ligt er nou omheen?
Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop.
Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg.Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen:D
Idd 1 van de dikste!
Is dat niet wat matter van kleur??
Ik heb een oranje 2.0/sr 4-deurs gehad,
en wat me bijstaat was dit niet zijdeglas zwart.Heb eens ooit gehoord van m’n motorinstructeur dat in zijn tijd
een hemeltje gewoon met schoenpoets zwart werd gemaakt.
Kan me ook voorstellen dat je er geen schoenpoets tegen aan smeert.Maar of dat dat nou echt werkt.. Ik heb het toen niet geprobeerd want ik
keek door de voorruit naar buiten:PEen astra gsi c20xe uit ’94’ Met turbo remmen erop.
Wat heb je nog met die 2.4 gedaan? Loopt ie ook nog steeds?
By the way: Mocht je ooit gedacht hebben dat het leuk zou zijn om eens een keer een race-cursus te doen (ook als je niet van plan bent om direct wedstrijden te gaan rijden!). De race-licentie cursus van ADS (4 hele dagen en ca. 350 km per dag op de baan is geen uitzondering) is een van de mooiste belevenissen die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Ook wij hebben wel een paar jaar tegen de prijs van zoiets aangehikt, maar achteraf was het dit meer dan waard.
[/quote]
Wat ben je daarvoor dan ongeveer kwijt en is dit dan met je eigen auto?
origineel gepost door Bug Killer
wat is het bouwjaar?1978;)
15 november 2010 om 21:03 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736646Zo de remmen zitten erop:P heb de schijven om laten boren bij een draai en freesbedrijf. Centreerringen gehaald en de gaten komen precies overeen.
Moet zeggen remt echt geweldig. Beter dan ik had verwacht omdat de originele hoofdremcilinder er nog opzit.
Die laat ik er ook gewoon opzitten. Ben er tevreden mee.Het is een origineel NL kenteken.
Ik was de vorige eigenaar.3 november 2010 om 09:59 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736644Ik heb de set vorige week opgehaald.
Maar tot mijn verbazing zitten er al 6a7 gaten in.
En dan nog het gat voor de schijf zelf vast te zetten.Ik ben bang dat ik niet veel vlees over hou om het om te boren.
Hoe kan ik ze omboren? Door op mekaar te leggen? Twijfel nog met wat ik ermee zal doen.
6 oktober 2010 om 14:07 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736642Passen de aandrijfassen van de V6 ook onder een GSI?
Of van een Calibra Turbo. Dacht dat die dikker waren?:hmmz
Ik heb een F18wr.Ik moet de remmen er zelf onderuit halen, als ik dan toch bezig ben. Want 1 as is bij mij slecht.
6 oktober 2010 om 07:18 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736641Bedankt voor de reactie’s!
Binnenkort ophalen. De gaten laat ik wel bij een CNC bedrijf boren.
Zitten ze zeker goed.Gr Bram
2 oktober 2010 om 19:09 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736639Dat staat natuurlijk ook leuk 5-gaats maar dan loopt het kostenplaatje weer omhoog.
Ik wil er niet zelf aan prutsen maar bij wat voor bedrijf zou ik de schijven kunnen laten omboren?
Is de standaard GSI hoofdremcilinder goed genoeg voor V6 remmen?
2 oktober 2010 om 12:50 In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736636Oke maar die schijven van de V6 zitten bij de prijs inbegrepen.
Kan ik ze dan zelf omboren of ergens laten doen?
Mooi wagen!
Vind het wel wat hebben zo’n hachtback 2 doors. Very nice:jerry
Do you have GM cars with a c20xe engine?
There is also an Opel Kadett (pontiac le mans) on the background? On the belowest picture.
-
AuteurBerichten