Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
;) vervroeger eraf laten en je ontsteking een paar graden laten vervroegen. Probeer dat eerst eens.
de eerste 2.4 blokken missen idd dat gat. Indien je wel dat gaatje hebt kan je ook de standaard schalen gebruiken en zelf even een gaatje erin boren.
;) JW in terneuzen heeft er een zitten in de circuit manta. Vraag het hem maar eens.
;) de P in de cilinderkop betekend niets anders dan dat je kop voor lood houdende benzine is.
;) indien je de juiste demontage volgorde heb gehad zal je met een hobby brandertje ter hoogte van het lager het huis wat moeten warm stoken zodat je het staartstuk van het lager kan aftrekken
:wtf ik wil niet eens weten wat het allemaal kost of gekost heeft, kost toch al teveel.
;) 17 april tussen 10.00 en 13.00 wordt het behandeld
;) kapotte ontstekingsmodule
;) accu naar de klote
;) advertentie zal wel snel verwijderd worden.
Er bleek erg veel benzine bij de olie te zitten.
Dit is waarschijnlijk de oorzaak van de kapotte lagerschalen en nokkenas.
De vraag is : hoe is de benzine bij de olie gekomen :hmmz;) benzine bij de olie kan verschillende oorzaken hebben, of de zuigerveren zijn versleten of verkeerde maat
of doorstarten als de auto niet aanslaat (dan wordt de benzine langs de zuiger het carter ingeperst)
of veel korte stukjes rijden zodat het blok de benzine niet via de carter ontluchting kwijt kan.
of de carbs (injectoren) staan niet synchroon zodat er 1 of meerdere cilinders teveel krijgen.
of gewoon versleten zuigers of een te grote passing.
of een te hoge brandstof druk.;) maatje van me reed met een ascona diesel uit ’80. 2.0 blokje had ca 6 ton erop zitten maar verbruikte wel wat olie.
;) retour gewoon de grote tank in, blijft de benzine ook circuleren.
19 maart 2013 om 22:59 In reactie op: MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!! #18000148:thumb toch goed van je dat je het even meld.
;) ik heb het alleen nog maar gehad met de 1e cilinder en nooit met de 4e
9 maart 2013 om 10:20 In reactie op: past een groep a uitlaat van een manta b op een manta a ? #18114440;) met een beetje las en slijpwerk wel
;) je heb een pm van ons.
;) veertje van het kogeltje iets uit trekken zodat er wat meer spanning op komt of je kogeltje is geen kogeltje meer dus vernieuwen
;) T is van truck, dus blok komt uit een blitz of een bedford
14 februari 2013 om 18:51 In reactie op: MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!! #18000146:wtf als ik de tuin ik kijk zie ik hem staan, weet je een tweelingzusje?
;) manta11 ziet af van een 2.2. Hij heeft iemand gesproken waarbij tot 3x toe de ketting is geknapt en is een beetje geschrokken van de kosten helaas.
Toch bedankt voor het meedenken.;) is een gewone B1 in de originele kleur nog met wat rotte dorpels die al sinds 1990 niet meer de weg is op geweest.
Met dus een 2800 dubbele carb onder de kap.;) weet ik genoeg, de i heeft injectie maar deze niet.
Tevens is de i dus pas in 1977 geleverd en deze december 1976. -
AuteurBerichten