Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan dicht:P
Mathijssen tuning.
link hierboven op de pagina, voor 119.- weet je alles.Groetjes.
ok.
Bedankt voor het advies.:)Ben met je eens dat een slecht gemonteerd luchtfilter alleen maar pk,s kost.
Maar, even terug naar m,n eerste vraag, ga ik erop vooruit als ik een brandstofdrukregelaar monteer?:hmmzSEH is idd standaard.
Is 10.000 geleden helemaal uit elkaar geweest en gereviseerd.
Zit wel een feest luchtfilter op met een koude lucht toevoer en een roestvrijstalen uitlaat systeem.
Dus? wel winst of geen winst? wat denk jij?:hmmzBij mij rook je op het laatst gewoon benzinelucht in de olie, en het was heel dun geworden.
Veren, drijfstanglagers, kopbouten, koppakking, klepdekselpakking en carterpanpakking kost nog geen 200,-
En nu ik er al weer 1500km op heb zitten merk ik dat ie nog steeds beter gaat trekken.
Honen was bij mij niet nodig, kon de groeven nog tellen.
Compressie had ie zat, maar ook een slotspeling van 4 a 5 mm. Daar lekte die behoorlijk druk langs, vandaar dat ie het er bij mij langs alle kanten uitgooide.Ik had een paar weken geleden precies het zelfde probleem: steeds meer carterdruk.
Bleek een behoorlijke speling op de zuigerveren te zijn waardoor er compressie en later ook brandstof in het carter terecht kwam.
Oplossing: openmaken en nieuwe veren, gelijk lagerschalen gedaan. motor afgesteld en ingereden. Loopt weer prachtig mooi en trekt als een beer.
Ennuh, geen DRUPPIE olie meer onder de kap.Welkom.;)
Heel gezellig hier en ook zeer leerzaam.
Ben zelf ook nog maar een beginner op het forum, maar heb er al veel aan gehad, leden zijn echt bereid om info te delen:thumbupGroeten, Sander.
-
AuteurBerichten