Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Freestyler wrote:
@beun-de-haas wrote:
in haelen al bijna een half jaar een witte c ascona.
aan de rand van het industrieterrein, half groen uitgeslagen al.
zal voorlopig ook wel niet van de plaats komen denk ik :(Is dat die bij htb?
En volgens mij Nybra vandaag gespot in zijn home town. Althans als jij in een antraciet grijze C rijdt met een opelforum sticker op de achterruit
Bij HTB ja.
@Nybra wrote:
@beun-de-haas wrote:
in haelen al bijna een half jaar een witte c ascona.
aan de rand van het industrieterrein, half groen uitgeslagen al.
zal voorlopig ook wel niet van de plaats komen denk ik :(Waar staat deze dan precies? Dan ga ik eens even kijken ;)
PM.
vanmiddag in baarlo op de markt nog een gele B ascona 2 deurs gespot.
had wel lelijke wieldoppen :pukein haelen al bijna een half jaar een witte c ascona.
aan de rand van het industrieterrein, half groen uitgeslagen al.
zal voorlopig ook wel niet van de plaats komen denk ik :(ik nog naar het kaartje gekeken.
er staat dat je onder de 60 mijl over moet schakelen.
en alleen met slechte grip over mag schakelen op 4×4 dus bij zand modder en sneeuw. :thumbupvolgens mij mag je er gewoon mee rijden.
bij ons staat de beschrijving van de 4×4 in de zonneklep, ik meen dat je zelfs tot 90 km/h rijdend ( :shock: ) naar 4×4 over kunt schakelen.oja, wij hebben wel de 2.2 versie uit 2000 ;)
ik heb de site van deze bandenfabrikant gevonden.
http://www.marix.it/” onclick=”window.open(this.href);return false;volgens mij doen ze banden herprofileren. dus nieuw rubber er op plakken.
ik weet niet precies wat ik hier van moet vinden… :hmmzah, als ik maar 1 % ofzo bij mag mengen schiet dat natuurlijk niet op…
ik doelde meer op een vervanger waarmee je 20 procent bijmengt.
dus puur omdat het goedkoop spul is/er geen accijns op zit.maar, altijd leuk om te horen dat aceton toch schijnt te werken :thumb
al zal het op mijn vespa’tje weinig uithalen :-Phoeveel aceton moet ik er dan bij gooien? 20/30%??
en ik ben me bewust van de gevolgen, maar de planning is eerst een tijd met dat spul in m’n brommertje te rijden.
en dan ooit met een auto met een benzinemengsel te rijden :thumbhmm, dat is zo’n stekkertje met inwendige contacten. dus die kan écht nergens tegenaan komen.
maargoed, ik zal straks even het stekkertje aftapen.
bedankt voor het antwoord :thumb
er zat inderdaad achter het dashboardkastje zo’n blauw doosje waar nokia op stond. hier had ik alle stekkers uitgetrokken en gaan volgen waar ze heen gingen.
alleen 2 kabels wist ik niet wat ik er mee moest, 1tje was voor de stroom waar die van afgetakt is weet ik niet. maar die laat ik mooi zitten (zit toch zo’n stekker op dus kan geen contact maken)
en de mute zat zelfs niet aangesloten :shock:
nu is dus de hele carkit eruit.
bedankt voor de antwoorden :thumbup :thumbup
weet niemand hier het antwoord op?
ik zou hem graag vanmiddag willen uitbouwen.
ik zal ook eens een belgenmop vertellen.
waarom zijn er geen overdekte gekkenhuizen in belgie?
anders zouden ze heel belgie moeten overdekken. king:
:jerry
nu de radio weer werkt wil ik graag de carkit verwijderen, het gaat om zo’n ding voor die grote nokia’s.
hoe kan ik dit ding weghalen? gewoon de kabel afknippen en in het dashboard proppen?
of moet het hele dashboard er dan uit?jongens, het is al gelukt king:
ik had de contactjes van het frontje een beetje geschuurd, toen deed hij nog niks.
toch nog maar eens naar de zekeringen gekeken. ze waren niet kapot maar de pinnetjes waren gewoon heel vies.
die afgeschuurd en jahoor, hij ging weer aan.alleen kon ik hem niet meer uitzetten met het knopje, dat werkt niet meer :( maar de volumeregeling dan wel weer.
dus toen maar met contact aan en uit gezet en toen kon ik eindelijk de code invoeren. maar direct 2 keer gedaan zodat ik er de volgende keer vanaf ben. :angel
bedankt voor de hulp :thumb :thumb
ik heb het frontje er al een paar keer afgehad en de pinnetjes schoongemaakt.
en ik kán de code niet invoeren want hij gaat gewoon niet aan of uit
op de AS knop drukken heeft ook geen nut :hmmznou, het probleem is opgelost :D echt een pak van mijn hart.
we waren bij de garage geweest en de koppakkingtester gaf niks aan. gelukkig king:het probleem was dus toch de thermostaat, we hebben er een nieuwe ingestoken en hij werkt weer perfect.
maar nu (alweer) een probleem.
ik heb de accu losgehad en nu begint de radio te klooien, ik kan geen code invoeren of niks.
in het schermpje staat alleen de datum en tijd. en ik kan de radio niet aanzetten. :wtfwie o wie weet waar dit aan kan liggen? de zekeringen zijn ook nog goed.
EDIT: hoe kan ik de topictitel veranderen??
nee, die thermostaat kan er niet verkeerdom in. en de waterpomp loopt over de distributie en is 50.000 km oud (blok is door opel dealer gereviseerd).
nu zei een jongen bij ons uit de klas dat de koppakking waarschijnlijk kapot was.
doordat er gassen in het koelwater komen komt er druk op te staan, daardoor kan de thermostaat niet open. en daardoor perst hij alles door het expansievaatje weg, zou deze theorie kunnen kloppen?in ieder geval ga ik zo snel mogelijk naar mijn oude stageadres toe om met een lektester eventjes na te kijken.
in ieder geval bedankt voor de hulp, en ik hoop dat het de waterpomp is.
dat is iets goedkoper als een koppakking ;)
bedankt voor de reacties, maar ik zou het ook héél erg fijn vinden als iemand antwoord kan geven op mijn andere topic. ;)
@rikdekikker
zit je ook op het gilde in venlo of woon je niet in noord limburg. want ik heb al vaker een paar mooie opels gespot op de parkeerplaats -
AuteurBerichten