Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Auto is af! Alles is uiteindelijk, ook al met veel gepruts gelukt. Moet zeggen dat zo’n opel bijzonder goed in elkaar zit, wat het niet altijd makkelijker maakt maar goed, het zit erin en werkt top!
Iedereen bedankt voor de tips! Zonder was het niet gelukt ben ik bang!
Topic mag wat mij betreft gesloten worden.
Ahh kijk aan! Thnx!
Thnx! Het is gelukt met een stuk afgeknipt glasvezel trekveer! Samen met veel zeep!
Eerste deur is nu af, zo even uitvogelen hoe je die raamlijst er weer strak opkrijgt (staat nu nog beetje omhoog) en hoe de borgpen terug te krijgen in de raamslinger! Heb nu wel het gevoel dat het vandaag af gaat komen!
Nogmaals dank iedereen!
Daar ben ik weer! De amatuer!
Het gatenboren in de stekker werkte perfect, ik heb de draden nu door de deur heen. Boem, gelijk volgende probleem. Ik krijg de draadje met geen mogelijkheid via het slangetje naar binnen dus zit ik weer klem. Langs het rubber lukt ook niet omdat de draadjes dan tussen het plaatwerk en de caroserie komen maar mooi niet binnen.
Dus wederom, wie kan mij helpen bij de volgende stap? Voel me echt een amateur nu, heb het al een keer eerder gedaan bij een vw lupo en een volvo s40, allemaal geen probleem :(!
Wederom bij voorbaat dank!
Is er een trukje voor dat “uitwippen”?
Thanks
Hmm, ik heb die stekker los gekregen, wat een drama systeem is dat (voor inbouw dan). Het is een redelijk uitgeklede corsa, dus er zaten alleen speakerdraden doorheen.
Nu heb ik in twee ongebruikte pinnen gaatjes geboord in de stekker waar dan straks mijn twee draden doorheen kunnen. Alleen hoe heb jij dat gedaan bij het resterende stuk stekker wat nog in de deur zit. Daar pas ik met mijn boor nooit bij maar ik kan ook niet zien of daar ruimte is om kabeltjes langs te trekken. Wel voel ik duidelijk twee pinnen die voor de speakerbedrading zijn.
Ik heb het werk voor vandaag neergelegd aangezien ik zo moet gaan werken, gelukkig hoeft mijn vriendin vandaag niet meer op pad.
Kun je mij misschien nog uitleggen hoe ik makkelijk die andere kant van de stekker door kan komen, of hoe jij dat gedaan hebt? Dan kan ik het morgen afmaken.
Nogmaals dank!
Groetjes
ok dus als ik het goed begrijp kan ik de rubberen hoes daar gewoon ronddraaien tot het loskomt? dan twee gaatjes maken en de draden erdoor en weer dichtdraaien? zit ik in de buurt?
Iig erg bedankt!
Hoi,
Ik ben nu druk bezig en heb al veel aan al jullie tips gehad. Het kastje komt achter het handschoenenkastje, daar is lekker veel ruimte.
Nu loop ik alleen erg tegen een probleem aan. De eerste stelmotor zit gemonteerd in de bestuurdersdeur en alle draden zijn getrokken tot de tweeter bij de handgreep. Nu heb ik alleen echt geen flauw idee hoe ik de kabels door de buis kan krijgen, die rubbers zitten zo vast als maar kan.
Iemand hier een goede tip voor??? Loop al uurtje te klooien maar kom niet verder.
Bij voorbaat dank!
Hey dankjewel voor je antwoord!
Ik zie in het aansluitschema staan knipperlicht onder stuurkolom. Ik heb die plastic kapjes er vanmiddag afgehad maar het lijkt mij praktisch onmogelijk om daar een goede verbinding te kunnen maken. Ik zag verder terug in het topic dat er ook knipperlichtdraden in de linker dorpel zitten. Klopt dit en hoe kan ik die vinden??
Nogmaals dank, en wat een super topic heb je gemaakt!
Greets
Hallo allemaal,
Net even geregistreerd voor dit topic. Ik wil morgen CV gaan inbouwen bij mijn vriendin in haar corsa. Nu begrijp ik dat de knipperlicht draden ook in de linkerdorpel te vinden zijn. Kan iemand mij misschien wat beter uitleggen hoe en wat?
Ik heb inmiddels al een constante plus en min gevonden bij de radio. Als iemand ook nog een goed plekje voor het kastje weet zou dat super zijn!
Bij voorbaat dank! En als iemand het schema nog heeft van 14XE zou super zijn!
Thanks
-
AuteurBerichten