Spy keyless entry hulp gevraagd

Forumindex Forums Modellen Corsa Spy keyless entry hulp gevraagd

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17394024
    Bug Killer
      Lid sinds:
      29 March 2008

      Een diode ertussenplaatsen is het simpelste. 2 wel te verstaan. dat de stroom aleen vanaf het kastje naar je knipperlicht gaat. en niet andersom dan gaat hij idd je alarmlicht aanzetten.

      gr

      mathijs:cool:

      #17394025
      kelvin1990
        Lid sinds:
        1 February 2009

        origineel gepost door Bug Killer
        Een diode ertussenplaatsen is het simpelste. 2 wel te verstaan. dat de stroom aleen vanaf het kastje naar je knipperlicht gaat. en niet andersom dan gaat hij idd je alarmlicht aanzetten.

        gr

        mathijs:cool:

        ik heb wit bruine draadje over dus dan moet ik vanmijn alarm licht dat gaan aftappe met zo diode?

        #17394026
        R.Frankhuisen
          Lid sinds:
          2 March 2009

          als je nog tips wil hebben.. moet je even op het forum van spy alarmen kijken.. via http://www.mbcarparts.com/?page=information&page_id=30 ik heb namelijk ook een alarm + CV ingebouwd maar zag het topic te laat om te helpen.. :D mijn excuses :D

          #17394027
          bb84
            Lid sinds:
            29 March 2010

            Hallo allemaal,

            Net even geregistreerd voor dit topic. Ik wil morgen CV gaan inbouwen bij mijn vriendin in haar corsa. Nu begrijp ik dat de knipperlicht draden ook in de linkerdorpel te vinden zijn. Kan iemand mij misschien wat beter uitleggen hoe en wat?

            Ik heb inmiddels al een constante plus en min gevonden bij de radio. Als iemand ook nog een goed plekje voor het kastje weet zou dat super zijn!

            Bij voorbaat dank! En als iemand het schema nog heeft van 14XE zou super zijn!

            Thanks

            #17394028
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004
              #17394029
              bb84
                Lid sinds:
                29 March 2010

                Hey dankjewel voor je antwoord!

                Ik zie in het aansluitschema staan knipperlicht onder stuurkolom. Ik heb die plastic kapjes er vanmiddag afgehad maar het lijkt mij praktisch onmogelijk om daar een goede verbinding te kunnen maken. Ik zag verder terug in het topic dat er ook knipperlichtdraden in de linker dorpel zitten. Klopt dit en hoe kan ik die vinden??

                Nogmaals dank, en wat een super topic heb je gemaakt!

                Greets

                #17394030
                bb84
                  Lid sinds:
                  29 March 2010

                  Hoi,

                  Ik ben nu druk bezig en heb al veel aan al jullie tips gehad. Het kastje komt achter het handschoenenkastje, daar is lekker veel ruimte.

                  Nu loop ik alleen erg tegen een probleem aan. De eerste stelmotor zit gemonteerd in de bestuurdersdeur en alle draden zijn getrokken tot de tweeter bij de handgreep. Nu heb ik alleen echt geen flauw idee hoe ik de kabels door de buis kan krijgen, die rubbers zitten zo vast als maar kan.

                  Iemand hier een goede tip voor??? Loop al uurtje te klooien maar kom niet verder.

                  Bij voorbaat dank!

                  #17394031
                  RonaldH
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    de connector tussen deur en carosserie kan je een kwartslag draaien dan heb je hem los

                    in de deur kan je de rubber tule naar je toe trekken.

                    het handigst is om de gaatjes die je over hebt te gebruiken,je boort er een paar wat op en je steekt je draad erdoor

                    het is priegelen maar toch zeker goed te doen

                    #17394032
                    carlover
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 December 2004

                      @psycho wrote:

                      eff het topic omhoog gehaald..

                      ben het ook aan het inbouwen geweest..alleen ik heb maar 1x bruine draar voor het aansturing van de knipperlichten…hoe moet ik dat doen?

                      deze zou je dan aan je alarmlichten moeten maken.

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.