Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deze was van mij.
Striping gaf m echt een goed smoelwerk.
Helaas beviel de bus wat comfort betreft zo slecht dat ik m heb ingeruild voor een VW Multivan 204 PK DSG.Gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat je er meer plezier mee hebt dan ik van die van mij heb gehad.
Na 1,5 jaar was ik de herrie helemaal zat.
Voor mijn reizen op de Duitse Autobahn maakt het ding gewoon veel teveel herrie.
78 dB…….., bij 150 Km/uur
De herrie, samen met het gebrek aan ruimte en comfort op de bijrijdersbank, en het gemis van een automaat hebben mij doen besluiten een VW Caravelle 204 PK DSG te bestellen.
Ik hoop hem met een paar dagen te kunnen halen.Ik kom uit een Mercedes R……, dat is een Sklasse op hoge poten.
Dus ben best wel een beetje luxe en comfort gewend.
In de Mercedes ging de airco automatisch keihard blazen als dat nodig was.
Nu moet ik dat zelf regelen in het begin.
Als alles op temperatuur is gaat het op de auto stand gewoon goed.
Ik geloof best dat de extra uitstroom openingen in de 9 persoons versie gunstig zijn.
Maar ik heb ze dus niet nodig.Onzin!
Ik heb dit verhaal al vaker gehoord.
Wij hebben ook auto airco.
Wintersport en zuid Frankrijk geen probleem.
Zomers moet je m ff helpen door de ventilator zelf op vol vermogen te zetten.
Dat is redelijk normaal.Gefeliciteerd Bart!
Goed uitgerust!
Hang je er nog wat uiterlijke verfraaiing aan?
Sidebars enzo?Een oplossing specifiek voor het belachelijk slechte geluid tijdens telefoneren heb ik niet.
Maar de audio upgrade die ik heb gedaan om het zeer slechte geluid uit de radio te verbeteren heeft ook een positief effect op het geluid tijdens telefoneren.
Je moet nog wel steeds het volume harder zetten als je gebeld wordt (wat een amateurs bij Opel!) en het volume houd nog niet over maar de kwaliteit is wel beter.Ga ik proberen!
Thnx!Dank je wel Lore, je hebt zelf ook geen klagen.
Tip van de dag: als je reageert op iets of iemand hoef je niet altijd te quoten.
Zeker met die foto’s is het forum anders snel onleesbaar en gevuld.http://i1322.photobucket.com/albums/u578/arnovariante/73aad3ce-c6c0-444f-9d11-5b7e95afc3e1_zpsjw4c7qeg.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zou het nu gelukt zijn om de foto te plaatsen?
Mijn Vivaro 140 PK met dubbele cabine en ECC af fabriek heeft daar iig geen problemen mee.
Als het erg warm is geworden moet ik wel beginnen met de ventilator wat hoger omdat de ECC dat niet doet.
Als dan de temperatuur wat aangenamer is druk ik weer op auto en dan houd de ECC alles lekker op temperatuur.
Ook in de koude dagen wordt het snel genoeg warm in de gehele cabine.Vanavond eens kijken.
Vertel!
Ik had ook al eens geprobeerd maar niet gelukt.Foto plaatsen is mij ook niet gelukt.
Ik ben ook actief op het caravan-forum.
Daar gaat het plaatsen van een foto heel erg makkelijk.Ik heb nu een 14000 km gereden met de 140 PK versie.
Ook met after market (17″) LMV eronder.
Tot nu geen trillingen gevoeld.
Ik rijd met Michelin Cross Climate, veel snelle snelweg km.
Vervelender vind ik het moeilijk openen van de portieren, vaak moet je 2 x trekken voordat ze openen.
En het windgeruis door de portierrubbers! Irritant!Ik heb hier totaal geen last van met de 140 PK versie.
Tussen de 20 en 22 °C staat de climate control bij mij.
Koelen doet hij ook goed, wel merk ik dat als je in een warme auto stapt de automatische airco niet zo heel erg hard gaat blazen als ik gewend was bij Mercedes.
Ik zet dan gewoon zelf de ventilator wat hoger.Sorry dat ik hierop niet heb geantwoord, ik krijg daar blijkbaar geen mailtje van als hier is gereageerd….
Wij varen veel met 1 kegel idd, soms met 2, niet zo vaak.Hoezo, jij ook??
6 december 2015 om 18:20 In reactie op: Automatische dag/nacht schakeling NAV 50 Vivaro 2015 #18303495Jazeker heeft de NAV 50 die standen.
En dan ook nog helder, midden en donker .Maar ik heb het over de stand AUTO.
6 december 2015 om 05:19 In reactie op: Automatische dag/nacht schakeling NAV 50 Vivaro 2015 #18303493Gaat de NAV 50 op nacht als de verlichting aan gaat?
Dus als ik alle verlichting uit zet blijft hij op dag?
Niet dat ik dat wil maar het is wel interessant om eens te testen.
Op zich ben ik wel tevreden over het apparaat op zich, het is geen topper maar echt problemen heb ik nog niet gehad.
Maar de kans bestaat zeker dat ik nog eens een dubbel DIN apparaat laat plaatsen.
Het volume van het Bluetooth gedeelte is belachelijk natuurlijk maar dat zal wel eens softwarematig worden opgelost.3 december 2015 om 07:35 In reactie op: Automatische dag/nacht schakeling NAV 50 Vivaro 2015 #18303491Niemand heeft hier verder last van begrijp ik?
Ik heb het al eens aangekaart bij de garage tijdens een van de vele bezoeken om alle puntjes voor elkaar te krijgen die niet goed waren gegaan met de aflevering maar ze konden er niets aan doen werd mij verteld.
Maar als niemand van jullie dit “probleem” heeft is misschien de dag/nacht sensor bij mij niet helemaal lekker…..
Dan moeten ze die maar vervangen.Blijkbaar heeft niemand dit probleem gehad.
27 november 2015 om 14:08 In reactie op: New Vivaro 2015: kinderziektes en voor verbetering vatbaar #18291739Nog even terug komen op de montage van de claxon.
Die is dus niet bereikbaar via het linker binnenscherm!! Sowieso moet het wiel ook gedemonteerd worden voordat je het binnenscherm kunt demonteren, maar dan kom je nog niet bij de claxon, je kunt hem zien zitten maar er aan werken is niet mogelijk.
Ik ben er nu bijgekomen door de grille te demonteren, klusje van 2 minuten.
Ik heb de originele claxon laten zitten en alleen het stekkertje er vanaf getrokken.
De nieuwe tweetonige claxon is gemonteerd achter de grille, draadjes vanaf de nieuwe relais naar de oude stekker van de originele claxon (en uiteraard een + met zwevende zekering) en klaar is Arno!
Resultaat is goed, voor €34 was ik klaar, claxon €17,95 , een beetje aansluitmateriaal, inclusief de 2 H4 halogeen lampjes (€12).Voor de plaatsing van de witte H4 lampjes heb ik de versteviging gedemonteerd die boven de koplampen loopt, dit vereenvoudigt de zaak aanzienlijk.
-
AuteurBerichten