Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@crazijbertje wrote:
mooie rooie astra wees er zuinig op :wub
ben je nog nooit hier tegen gekomen,,kom je winschoten wel eens uit?
waar had je die caramel schijf gekocht dan?
hier bij de karwei wilden ze mij staalborstel mee geven..
gr bertje :agent
Hallo! :D dankje!
ik kom winschoten wel eens uit maar aangezien ik student ben pak ik vaker de bus en trein (OV kaart)
de auto rijd ik echt voor plezier in,
de caramel schijf heb ik van een kennis die schade hersteller is, ik ben overigens ook eens in een bouwmarkt geweest voor een caramel schijf, boden ze me ook van alles aan waarmee ik de stickers eraf kon halen inclusief de lak haha.
hier een linkje voor de schijf, via internet te koop voor 6 euro, is geen geld, en in de winkel zou je gauw 20 kwijt zijn.
http://www.nonpaints.com/nl/caramelschijf-stickerverwijderaar-long-life-ng-2012
Groet Arne!
6 november 2012 om 08:54 In reactie op: MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!! #18000065gewoon jammer dat zo’n auto er onder lijd, ja zo’n gps tracker is het wel waard als je auto je hobby/leven is ;)
Gr. Arne
wauw! dat ziet er erg vet uit! het klopt helemaal, de verlengde motorkap en dan die angel eyes en die koplampsproeiers maken het echt af! echt mooi! :kewlpics :wors
@Nick-GSI wrote:
@midnight black wrote:
Die zwarte ja, bijna compleet origineel inclusief zeldzame accessoires (koplampsproeiers) :wub
heb ik ook op mijn gsi ( werkend )
tof! heb je een foto ervan? of heb je een topic waar ik dat kan zien? :D
@midnight black wrote:
Die zwarte ja, bijna compleet origineel inclusief zeldzame accessoires (koplampsproeiers) :wub
inderdaad, het heeft wel wat!
of deze:
‘
slijm slijm. dit is de kleur die ik bedoel (heel donkerblauw), strak, origineel,vette velgen en niet te veel poespas!
@syl-astra wrote:
@Arnegsi wrote:
overigens heb ik een droom: mijn astra in gsi blauw, mooie strakke velgen, verder zo laten zoals hij nu is met een c20let erin! en geblindeerde ruiten. :agent
eerst maar even sparen en genieten van deze goede auto! misschien met een aantal jaartjes! :thumbup
zo iets dus hahahah
oow jaa! precies zo! :wors
wat mooi!
hier de mijne!
@trashmetal wrote:
om nog even op het pompnagelonderwerp te komen
de astra f1 heeft namelijk geen zinkbadje gehad, de f2 wel
vandaar dat de astra f1 (gsi) vanonder je kont wegrot ;)klopt! gelukkig heb ik een fase 2 gsi als het om de roest gaat, mijn auto heeft geen enkel stipje roest op het chassis alles ziet er tip top uit! alleen dus een klein plekje op 1 van de schermen maar dat kwam vanwege een kleine aanrijding en dus niet van het kwaaltje! :D
overigens heb ik een droom: mijn astra in gsi blauw, mooie strakke velgen, verder zo laten zoals hij nu is met een c20let erin! en geblindeerde ruiten. :agent
eerst maar even sparen en genieten van deze goede auto! misschien met een aantal jaartjes! :thumbup
Inmiddels weer wat verder, middendempervervanger eronder, en een sebring einddemper, (heb een originele lexmaul liggen geloof 2 x 80 einddemper die mag voor een prikkie weg, dus belangstellenden stuur me ff een berichtje) (de luchthappers gespoten en zitten ook op de motorkap,
van de week even een fotoshoot gehouden samen met Arthur (maat van me met zijn astra f cabrio) :D
helaas zaten de luchthappers er toen niet op omdat ik deze net had gespoten!
op deze foto lijkt zijn astra misschien iets lager maar die van mij is lager! :jerry (rode)
onderweg naar de onderdelen beurs in tolbert!zo even een mooie fotoshoot! met Harms f cabrio
de cabrio van arthur was overigens de cabrio van Corsaforever (ook aktief op het forum)
Groet Arne! :D
reden om de handrem wel te gebruiken:
(dit ben ik trouwens niet hoor)
klopt de originele astra gsi zaten van fabriek ook met popnagels,, maar gingen volgens mij ook vaak roesten op die plekken, :shock: kitten lijkt mee een optie, de originele lak blijft er zitten, in de hammerite zetten en de kit erop skirts erop en klaar, mocht ik ze eraf willen halen dan heb ik geen last van de popnagels en kit kan ik zo verwijderen zoals trashmetal al zei met de caramelschijf :angel
klopt, alleen dit is een variant zonder de bekende gsi bumpers, gewoon in standaard bumpers, ben zelf bezig de auto dus met de bekende bumpers te maken, en de normale skirts van een gsi zitten vast met popnagels vast, dus kitten lijkt me inderdaad wel een optie!
Groet Arne
dank jullie wel! voor de reacties! :D
inderdaad moet het roestplekje dus nog verholpen worden en heb nu nog de tijd om de side skirts net zo rood te krijgen als de rest van de auto,
gisteren een zo goed als nieuwe Sebring demper opgehaald rond 2×90 ik had al een middendemper vervanger eronder met een lexmaul demper, maar het klonk nog zoals eerder behalve in hogere toeren een beetje een japans knettergeluid verder niks, (uitlaat is ook rot van binnen) zal jullie foto’s laten zien zodra hij eronder zit! hopelijk maakt de sebring wel een mooi donker geluid, hoeft niet hard te zijn maar wel mooi. :agent
Groet Arne
mijn 1e keer op de onderdelen beurs,
samen met een maat van me ik in de gsi en maat in zijn astra f cabrio (gsi)
wat ik nodig ben, luchthappers voor astra gsi liefst rood, en een sportstuur liefst origineel zonder airbag.
heb er zin in! tot zondag allemaal.
vandaag op de sloop geweest en kabels opgehaald, helaas nog geen tijd gehad om de boel uit te zoeken en aan te sluiten, dit wil ik nog gaan doen maar ik denk dat ik er mee wacht tot dat het weer beter is (voorjaar) stel de koplampen eerst af met de draaiknop die er gelukkig ook op zit :D
inmiddels een ander probleem ben vandaag bezig geweest met mijn nieuwe stuur voor de astra (een kadett gsi champion stuur) deze past op de naaf alleen als ik de kapjes die om het stuurhuis heen wil doen dan draait het stuur heel stroef, het stuur komt er tegen aan. dus stuur eraf en oude er eerst weer opgezet, ik overweeg nu om het champions stuur (goede staat zonder slijtage) te verkopen en een origineel astra gsi stuur te halen, wat kan het probleem zijn? ga zondag in tolbert kijken met een maat van me op de onderdelen beurs, meteen maar even luchthappers voor de gsi motorkap meenemen mochten deze er liggen,
morgen de auto poetsen samen met de astra f cabrio bertone van een maat van me (oude f van corsaforever)
en winterklaar maken,hoe maak ik een f het beste winterklaar?
groet Arne
Word mijn allereerste winter dat ik zelf een auto heb! en dus ook rij! zal me benieuwen ga wel rustig aan doen 1 ding scheelt rijlessen had ik 2 jaar geleden in de sneeuw :jerry
26 oktober 2012 om 20:47 In reactie op: MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!! #17999948iemands hobby is iemand anders zijn roofgoed. afblijven met je tengels!
hou hier in noordoosten mijn ogen wijd open.
succes met je verlies. Arne
26 oktober 2012 om 06:48 In reactie op: Heeft er iemand interesse om als OpelForum.nl te gaan racen? #17839920ik zie er wel wat in! ben ook in voor de racerij! helaas nog nooit de kans voor gehad.
hmm oke, ik denk dat het een beste is om een nieuwe kabel op te halen bij de sloop en deze op de relais (draai knop in dashboard) aan sluiten en als het niet werkt dan heb ik in ieder geval mijn kabelboom niet beschadigd :wors
ik zal blijven updaten bedankt voor je reactie Rik! :D
dankje! :D
ja de draai schakelaar zit erin en er lopen ook draadjes uit naar achter, een groen grijze, geel, bruin gele en gele draad (vanuit de binnenkant van het dashboard gezien)
alleen er zitten dus geen stekkers aan de kabelboom onder de motorkap ik heb een klein deel van de kabelboom losgehaald en kon ze niet vinden, ik denk dat ik morgen naar de sloop ga en een andere kabelboom ophaal waar dit voorbereid is en de kabels overzet voor de schakelaar tot aan de lamp weet je misschien of dit mogelijk is? aangezien ik bang ben dat ik draden kapot maak als ik alles loshaal om te zoeken. :angelzo ja heb je misschien ook een aansluitschema’tje?
Bedankt! :D
-
AuteurBerichten