Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Had het toch mis. watertemp in het expantievat gemeten met een digitale thermometer en jup, gaf maar 72C aan. ga toch maar een nieuwe thermostaat bestellen bij de dealer. toch bedankt mensen! :thumbup
@SimpleFace wrote:
Nieuwe temperatuursensor wellicht niet van juiste type of niet goed gemonteerd? Meet waarschijnlijk gewoon verkeerd. Lijkt me sterk dat de boel niet warmer wordt dan 70 graden als je 40KM rijd.
Anders even voelen aan de buizen, 70 graden is heel warm maar kan je paar seconden wel vasthouden, met 90 graden zal dat wel meteen auw zijn.Kan inderdaad de buizen niet vasthouden. onderste radiatorbuis, de buizen naar het expantievat, allemaal zijn echt heet. dus ik denk wel dat ie 90* graden wordt. nu nog wachten op de thermometer.
http://www.skytune.com/skytune-performance/” onclick=”window.open(this.href);return false;
stuur maar een pb voor verdere vragen.
@xladage wrote:
@APower wrote:
hmm, de astra van een maat wordt wel netjes 90*. erg vreemd :hmmz
Ook zeker weten een Y17DT (en dus niet de DTL bijv.)? Mijn DTL komt ook netjes op temp. mijn voorheen X17DT ook, alleen met de Y17DT had ik dit dus
ja ook een Y17DT, Bouwjaar 2001. Had ik recent nog uitgelezen omdat de check-engine light brandde. Bleek een defecte luchtmassameter te zijn. Overigens is de DTL ook gewoon een Y17DT blok maar dan zonder intercooler. dus echt vreemd
@xladage wrote:
Ik snap wat je zegt.
Ik had precies hetzelfde met mijn Y17DT.
Gewoon lekker mee doorrijden, niks aan de hand.
In de winter was het bij mij nog erger. Als ik dan de kachel goed aan had kwam de naald bijna niet eens van het eerste streepje af.
Ik heb er mee leren leven ;) Zolang de auto goed loopt niks aan doenhmm, de astra van een maat wordt wel netjes 90*. erg vreemd :hmmz
@SimpleFace wrote:
Nieuwe temperatuursensor wellicht niet van juiste type of niet goed gemonteerd? Meet waarschijnlijk gewoon verkeerd. Lijkt me sterk dat de boel niet warmer wordt dan 70 graden als je 40KM rijd.
Anders even voelen aan de buizen, 70 graden is heel warm maar kan je paar seconden wel vasthouden, met 90 graden zal dat wel meteen auw zijn.Hoe bedoel je niet goed gemonteerd? Dat ie niet ver genoeg in zit? ga straks nog eens voelen aan de buizen na een lange rit. heb ook een infrarood thermometer besteld om effectief de (water)temperatuur te meten. dit is tevens de sensor die ik besteld had Sensor
@Boskje wrote:
Raats motorsport. Zit in België
heb ze een mail gestuurd :thumb
@Nessuno wrote:
Ik heb gister 1 velg laten richten bij velgen-expert.nl (Amsterdam)
zat een flinke deuk in. kosten ex btw zonder band 45,- met band 55,- ala minuut (uurtje wachten 65,-)
inc balanceren. (zelf voor de laatste optie gekozen aangezien ik niet wou wachten)
Dit is enkel het richten van de velg, zonder herstel spuitwerk.
de lak beschadigd namelijk wel bij het richten.
Daar dit bij mij aan de binnenkant zit en je het niet ziet vond ik het niet interessant om te laten doen
(kosten 70,- ex btw)
(maak ik waarschijnlijk zelf bij de eerst volgende schoonmaak beurt wel in orde :P )hmm bedankt maar amsterdam lijkt me wat ver..
@warhamstr wrote:
Dat is vlakconisch ja. Als je gaten ook vlakconisch zijn (zeer aannemelijk) dan moet je deze bouten hebben…
hmm dankje.
@arjontje wrote:
Dat kan je niet zien op een foto dat moet je voelen.
Maar ik kan voor 99% zekerheid zeggen dat je vlakconische bouten moet gebruiken.
hoe moet ik dat voelen? en zijn het de deze dat u bedoeld?;
das goed. update eens deze thread ook als je meer teweten komt. ben benieuwd
versleten lijkt me heel onwaarschijnlijk. meerzo omdat je ook zegt dat je geen koppelingsrijder bent. laat eens je hydraulics ontluchten. mischien dat dat baat.
18 augustus 2014 om 21:56 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183311zotmooie bak. proficiat
hey heb ook geen schijfje meer. mag ik ook een kopietje? Bedankt!
-
AuteurBerichten