Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@chrisooph peleman wrote:
zekering 19 zou enkel het ventiel uitleggen die deze sturing doet.
maar niet het hele 4 X 4 systeem.
Met deze eruit te halen komt het 4 X 4 systeem in storing.
als de storing erop staat blijft deze erop als we als rijdend zekering 19 uit en in steken.
volgens ons elektrisch schema zou het zekering 2 moeten zijn.
dit gaan we eerst volgen eens proberen.aan de druksensor zit ook een regelvijsje, kan er iemand zeggen welke functie deze heeft en of het kwaad kan deze bij te regelen?
Regelvijsje is voor t ontluchten..
Probeer anders eens ne andere remschakelaar die onder uwen rempedaal zit..Aan de stoplichten met ne bmw 530D..
Zat me al ne tijdje te pushen,tot de weg vrij kwam en we langs elkaar stonden..
Kon me tot de 2de versnelling bijhouden,derna was t bye bye beemer..
Hij was zeker nie blij met t resultaat..Btw,rij nu momenteel met ne saab 95 aero..
@Orang-pinda wrote:
Heb nog wel een leuke staan.. (wel 2wd nu), misschien gaat die de verkoop in binnenkort.
Tankklepsticker moet eraf, I know.
Check pm ;)
@dubvivier wrote:
Jij hebt in 2005 jouw gele turbo gekocht gelijktijdig dat ik die rode van mij heb gekocht.
In 2008 heb ik wegens geen tijd mijn calibra weggedaan aan een prijzige kant, maar hij was het dan ook wel waard.
Nu staat mijn ex rode turbo opnieuw te koop op kapaza aan vindt ik nog steeds een mooie prijs.
Ik heb reeds de verkoper gecontacteerd en de calibra bevindt zich nog steeds in zeer mooie staat.
Ik zal je een pm sturen.Greetz.
Check pm ;)
@stevie1979 wrote:
in westerlo stond er nog eentje te koop dacht ik , zal is effe neuzen wat de prijs was
Fijn dat jullie willen helpen mensen!!
Voor duidelijkheid,zoek eentje vanaf 94-95,dus wil da roest probleem niet..
En zeker eentje met airco..Alvast bedankt voor de helpers..
Groetjes
@gto-tje wrote:
heb een turbo te koop bouwjaar 1996 en origineel 142000 km , als je interesse heb hoor ik het wel, is niet de goedkoopste maar is in zeer geode staat
Hey
Heb er 1 in duitsland gevonden,maar kun je wat fotos doormailen?? Je weet nooit.
Je hebt PM..@CalibraMenno wrote:
Bijna allemaal gesloopt denk ik zo :shock:
Dacht t verdomme ook :???:
@Maurice89 wrote:
Is die gele niet goed dan
Die gele is ne paar jaar geleden total loss gereden :cry
K zou dan toch ne compressor nemen ipv de 2de turbo..
Dan heb je constant power..Lage toeren compressor,hoge toeren turbo..
[rquote=1894700&tid=144681&author=InjectTheVenom][rquote=1894694&tid=144681&author=Alert38][rquote=1894154&tid=144681&author=Project][rquote=1894005&tid=144681&author=calibra tuning]ik woon in noord brabant – eindhoven. hennie boomkamp is een stukje verder op voor mij..waar is Frank Janssen ?? heeft u missschien meer informatie..of meer garage’s ?? alvast bedankt[/rquote]
frank zit in stein http://users.skynet.be/f.janssen/ :thumbup[/rquote]
Frank zit in Dilsen-Stokkem..
Tis nie ver van eindhoven hoor..
Is best nog te doen..[/rquote]Hij zei toch Stein :P
http://users.skynet.be/f.janssen/contact.html
SJEISSE als Frank de vrouw op de homepage is dan ga ik vanuit de spuitcabine rechtstreeks daar naartoe :o:P[/rquote]
Laat het maar aan diegene over die er zijn geweest ;)
[rquote=1894154&tid=144681&author=Project][rquote=1894005&tid=144681&author=calibra tuning]ik woon in noord brabant – eindhoven. hennie boomkamp is een stukje verder op voor mij..waar is Frank Janssen ?? heeft u missschien meer informatie..of meer garage’s ?? alvast bedankt[/rquote]
frank zit in stein http://users.skynet.be/f.janssen/ :thumbup[/rquote]
Frank zit in Dilsen-Stokkem..
Tis nie ver van eindhoven hoor..
Is best nog te doen..Frank Janssen :thumbup
LPI en Turbo gaat zekers wel,en goed ook nog..
Vriend van me rijd met ne saab 9000 aero +300 pk op LPI en zonder enige problemen..
Heb laatst met ne klant van me gesproken,die ne lpg inbouwer is , en die rijd op LPI met zijn bmw M5.. Myah,wel geen turbo..
Op testbank had hem maar -11 pk verlies..
1. Astra 2.0 16v gsi
2. Kadett champion 2.0 16v gsi
3. Vectra 2000
4. Calibra turbo
5 .Saab 9000 cse 2.3 turbo
6. Corsa 1.7 dieselHeb ook zo’n probleem gehad..
Bleek de pinnetjes van men ecu te zijn.. Zeg maar slecht contact..
Check ze toch maar eens..origineel gepost door JohnSmith
ja, maar dan moet je ze wel van na 94 hebben, de motoren zijn na 94 kleiner grworden aan de distributiezijde.
de ouden passen niet in de 9-3, en dat zijn net de saabs op opel vectra platformK kan u wel helpen aan saab motoren..
Bij interesse ofzo kunde pm’en..Wim-v6@ de balansassen zijn te verwijderen..
Zijn ook ne stuk gezonder en veiliger voor de motor als de balansassen verwijdert zijn..Gewoon een 9000 2.3 aero of 2.0 aero motor overnemen..
Heb op migweb.co.uk een astra gsi gezien met ne saab turbo motor en bak..Zal ne foto posten als k hem vind.
Frank Janssen zit in Dilsen-Stokkem (Belgie)..
Heb er goeie ervaringen mee..
:thumbup van een kerel..FF aan Frank Janssen vragen?
Hij heeft er al eentje omgebouwd van iemand op dit forum..
Ps,wel van diesel na Z20LET dacht k..
T waren 5 neven die in de cali zaten..
Mijn calibra turbo had ook dat probleem.
Ben toen bij hennie geweest,drukschakelaars vervangen maar probleem was er nog altijd..Heb toen via ebay ne volledige magneetklep gekocht en probleem was opgelost..
Dacht toen da ook men verdeelbak overleden was,maar dat was niet het geval..
Magneetklep heeft me 30 euro gekost inc verzenden..
Probeer eerst anders ne andere magneetklep..
Mvg.
origineel gepost door CarloAstra
hij is via hennie boomkamp te koop, had ook stiekem even geinformeerd bij de opel dealer, maar daar is die 864 euro excl de btw. Bij hennie volgens mij 200 euroEn bij Gema Motorsport kosten die 149 euro excl verzending..
De oude S 500 van Mb heeft dit drukbol ook..
Dacht dat die drukbol voor de remmen dienden..origineel gepost door turbokevin
ik zit met juist hetzelfde probleem soms werkt men 4×4 en soms schakeld deze gewoon uit na enkele seconden stationair draaien
maar als ik dan men contact afleg en de moter terug start dan doet ie het wel weer
en soms steekt deze ook zen olie van servo naar buiten
denk dat het toch ergens een elektrisch probleem is maar kheb het tot nu toe ook nog niet kunnen oplossenDat probleem heb k ook gehad..
Tis tijd om uwen drukbol te vervangen ;).. -
AuteurBerichten