Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vectra GTS 2.0 Turbo:
http://auto.marktplaats.nl/opel/468749113-opel-vectra-gts-2-0-turbo-lpg-g3.html
Verbruik bij normaal rijgedrag ongeveer 1 op 9. Rij wel veel snelweg kilometers.
Inbouw in mn oude vectra in 2006 ofzo was ook een paar honderd euro goedkoper. Volgens mij iets van 2250.Ik wilde ook een snellere GTS dan de 1.8 of 2.2. Daarom eerst op zoek geweest naar een V6. Maar kreeg van diverse mensen te horen dat er heel veel problemen waren met een V6 op gas.
Toen kwam ik deze GTS dus tegen met een 2.0 turbo en dat was geen probleem.
Prins is wel direct ingespoten dacht ik. Mijn vorige auto (vectra 1.6 16V) ook een Prins systeem in laten bouwen en bijna 70000 km zonder problemen mee gereden.
Inbouw kost normaal iets van 2500 of 2600 euro. Ik was iets meer kwijt omdat ik de vulopening achter de kentekenplaat wilde hebben en dat was iets meer werk.
Ik heb een 2 liter turbo en heb daar ook een G3 installatie in laten bouwen (een systeem van Prins volgens mij). Vanaf inbouw tot nu zo’n 35 tot 40000 km verder zonder problemen gereden.
Ben destijds ook op zoek geweest naar een 3.2 om op lpg te gaan rijden maar dit werd door diverse mensen sterk afgeraden omdat hier ook veel problemen mee waren. Of het waar is weet ik niet maar heb er maar vanaf gezien.
Ik heb nog wel stoelen + achterbank van GSE liggen. En ook de originele velgen nog wel dacht ik.
Dus als je misschien nog belangstelling hebt?13 oktober 2010 om 20:43 In reactie op: nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws #17735126Waarom niet uitrollen? Hoger zetten is snelste gedaan natuurlijk maar vind verlaagd wel net zo mooi staan!
13 oktober 2010 om 20:13 In reactie op: nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws #17735124Manta voldoet super. Elke dag met de Vectra naar het werk maar ‘s avonds en in het weekend is het alleen maar de manta!
Ik zit nog wel te twijfelen of ik hem nog weer ga verhogen. Rij veel over een klinkerweg en dat hobbelt nogal.En als ik bij onze schuur de steeg binnen draai door de goot dan raakt de band het spatbord aan de binnenzijde. Zijn die goed uit te rollen bij een manta?
13 oktober 2010 om 20:05 In reactie op: nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws #17735122Mooi ding, is wel wat anders dan een manta!
Dat biesje staat hem ook goed!Of gewoon een 2.0 turbo opzoeken, doet genoeg van onderuit…:P
@GSE, heb je die houders voor de achterhoofdsteunen nog uit die sloopsenator van je gehaald? Hebben we toen wel even over gesproken toen ik dat leer opgehaald heb. Zou je nog opsturen dacht ik.
Over die monza CD, ik heb een sloop monza staan met leren bekleding (zelfde als in senator). Is gewoon 3.0 liter maar wel met electrische ramen etc. Ook zit hier airco op. En een stuur met een CD logo in het midden. Of dit dan allemaal overgezet is weet ik natuurlijk niet.
11 april 2009 om 17:40 In reactie op: andere velgen voor a senator, auto helemaal aangepakt #17473976Ey Ghanz,
Wat moest jij in Staphorst? Mooi dorp natuurlijk!!
Had jij die monza ook te koop staan laatst of heb je hem toen gekocht?
Zit er verschil in A1 en A2?
Waar passen de Mantzel verlagingsveren voor monza op dan? A1 of A2
-
AuteurBerichten