Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 augustus 2011 om 19:45 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357518
Dat oranje komt mij heel bekent voor ;)
6 april 2011 om 22:45 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357515Chris, je hebt weer de smaakt te pakken van de lasdampen:D:D:D
[rquote=1886773&tid=144166&author=toppertheo]gewoon even in de senator stappen en naar herenveen rijden naar Arie Schouten en daar even praten.
ben er met mijn senator 3.0 van 1985 ook heen geweest en kan voor 1400 euro een complete normale gasinstalatie ingebouwd en rdw afgemeld krijgen.
maar hij bouwt tegenwoordig ook gasdamp injectie systeemen (nieuw type gassysteem en beter dan normale G3 instalatie) in voor een zeer scherpe prijs (volgens mij iets minder dan 1900 euro voor een senator 3.0).
voordeel van gasdamp injectie is dat hij geen vermogens verlies heeft en bijna net zo zuinig is als op benzine dus reken maar 1op 9 ongeveer en met normaal gas 1 op 6 ongeveer dus die gasinjectie is snel terug verdient. :worsik zelf ben nu ook bezig met mijn senator op gasdamp injectie te zetten. :wors:thumbup
groeten.[/rquote]
Bedankt, hij staat morgen op mijn lijstje die ik ga bellen.
En alle bedankt voor de infomatie.Fred
8 maart 2011 om 17:15 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357513En ik zal zeker je project volgen :D
Groeten uut grunningen;)
[rquote=1833725&tid=139611&author=rinus de boer]Lambdasonde (de sensor althans) zou ergens in de voorpijp van de uitlaat moeten zitten, mits aanwezig. De algemene verschijningsvorm is een soort pijpje met een draadje eraan.[/rquote]
Die heb ik niet eens zitten, en de mijne drinkt de laatste paar weken ook wat meer als anders:(
Ik heb een 3.0i sennie van bj 85′ en heb een beetje het zelfde euvel.
Hij draait gewoon stationair en draait gewoon op 6 cilinders en geeft een witte rook pluim uit de uitlaat.
Geen benzine slang die lek is ofzo.Zou het aan de koude temperatuur van buiten dan moeten liggen?
origineel gepost door noci
Bij mij senator A2 niet !Hmmmm:hmmz vreemd.
Ik heb een nwe kachel erin maar blaast wel alleen koude lucht in de middelste roosters.
Of heb jij je leidingen(buizen) waar warme lucht anders aan gelegd ?Ja, als je geluk heb, maar vrees dat je alles eruit cq moet demoteren om erbij te kunnen.
Ik heb de mijne dit jaar gedaan, 1 dag uitbouwen en 1 dag inbouwen, dus weet er alles van.
Wens je suc6Mvg Fred
origineel gepost door bananenbennie
Ik ben eruit, deze Borbets gaan het worden:http://link.marktplaats.nl/381639898
Ze hebben wel een plekje hier en daar, maar verder precies wat ik zoek :thumbup
en 9,5 j achter zal nog wel passen toch?
Hmmmm die lijken wel een beetje op de mijne die ik erop heb zitten:hmmz
origineel gepost door winny
uit ervaring weet ik dat het goed werkt . helaas werkt de schuifdak van deze wagen niet goed .;(
hij gaat wel omhoog maar hij schuift niet naar achter,
hij wil wel maar hij schuift niet door
ik heb de auto pas:D en moet het een en ander nog nakijken.Ik heb anders nog wel een ander motertje liggen, die komt uit een donor, en hij doet het goed.
Ik heb zelf geen schijfdak en wil er ook geen.Welkom op de club van 85’ers :kewlpics
Idd, een fotootjes zou leuk zijn.;)Anders schaf je toch een donor auto aan.
Heb ik ook gedaan en nu al profijt van.
Er word een 83’er aangeboden op de verkoop form.Suc6
De mijne is aangenomen voor zomer of winter, anders krijgt hij straat vrees :D
origineel gepost door goodoldopel
Jongens bedankt voor het adres. Ik heb het rubber gevonden en besteld. Ik hoorde van hem dat er 31 oktober een Opelbeurs is in Tolbert (groningen) dus misschien tot dan!Ik ben daar ook met me sennie.
Lees deze tropic maar even
Welkom bij de club;)
Mijn sennie 3.oi automaat mag 1700 geremd.
Volgens mij ligt dat aan de moter en de ophanging van de trekhaakorigineel gepost door wormke
:o:D Schande alom, maar ik ben een Belg… Belgisch kenteken dus
(geen kentekens voor buitenlandse oldtimers)
(onder het filmfragment aanklikken)Ik weet niet of deze link in belgie ook zo is, zo niet dan heeft gij geluk.
origineel gepost door noci
De mijne (digi dashboard ) koud 5 blokjes en warm 3-4 wisseld met toerental.
Bij de 24V is volgens mij de sensor kapot, koud en warm altijd 5 blokjes !Vandaag met aanhanger gereden van winschoten naar veghel voor wat auto onderdelen voor mijn andere project pffff wat een pokke end, enkele rit 3,5 uur in de auto en toen weer retour.
Afijn heb mijn olie druk meter in de gaten gehouden, en wat blijkt………. de meeste tijd 4 blokjes en af en toe 5 blokjes.
Mijn sennie heeft zich goed gedragen (geen problemen) dus ik ben tevreden.
Onderweg op de terug reis nog een dikke regen hoost bui gehad, maar trok me sennie niets van aan, een monster is het :DDat Zink spray kun je gewoon gebruiken Eric.
En later met tectiel er overheen cq tussen de gaten heen laten vloeien cq spuiten. ( hint, zet voor je gaat tectieleren, de bus voor de kachel of een tijdje in heet water, dan vloeit het beter)
Er kan niets mee gebeuren.
Maar voor een beginneling ziet het er goed uit.
Maar mog je eens tijd over hebben, ga eens oeffenen met lassen, dan heb je later er veel meer profijt er van.(oefening baart kunst :P )Maar het is wel zo Gse, als ik rond cq tussen de 1500 en 2000 toeren maak(cruise) dat alle lampjes branden.(had ik eerst ook met mijn analoog die ervoor heen erin zat en toen sloeg de wijzer ook vast boven in).
En als ik bijvoorbeeld net de auto start dat er 3 en soms 4 lampjes branden.
Ik heb een 4 traps automaat.Ik weet niet hoe jullie aan die bar komen, maar mijn metertje geeft aan, vol (alle lampjes branden), heb een digitaal dashboard).
Hij heeft nooit anders gedaan.Klasse Bjorn, wens je veel rij pleizier en bedankt voor je info:)
Rob zal het wel druk hebben, ik zou hem gewoon opbellen.
9 van de 10 neemt hij de foon op of anders in de avond uren proberen.Ah:o, kijk eens aan, dat is nou echt iets voor Eric.
En de prijs valt reuze mee.Whahaha, suc6 kerel:) zorg jij maar dat je race monster goed gekeurd word voor de apk
-
AuteurBerichten